Thursday 22 October 2009

Πτι φουρ κεράσι

Είμαι σίγουρη πως θέλετε να μάθετε πως φτιάχνεται το ταρτάκι που λαμπυρίζει στον ήλιο σαν ακριβό κόσμημα.
Επειδή λοιπόν είμαι καλό παιδί και σας αγαπάω πάμε να σας πω το μυστικό !!
Για να φτιάξουμε 14 ταρτάκια σαν αυτά της φωτογραφίας θα χρειασθούμε :
¼ φλιτζάνι του τσαγιού αμύγδαλα ασπρισμένα
2 φλιτζάνια του τσαγιού αλεύρι για όλες τις χρήσεις (μπλε)
½ φλιτζάνι του τσαγιού φρέσκο βούτυρο
½ φλιτζάνι του τσαγιού ζάχαρη
1 κουταλάκι του γλυκού κοφτό μπέικιν πάουντερ
1 αυγό
2 κουταλιές της σούπας γάλα
½ κουταλάκι του γλυκού εσάνς αμυγδάλου ή 2 βανίλιες
για το στόλισμα:
½ κιλό κεράσι γλυκό
μια χούφτα αμύγδαλα φιλέ ή αμύγδαλα ασπρισμένα κομμένα φιλετάκια.
Ξεκινάμε :
Αλέθετε στο μπλεντερ την αμυγδαλόψιχα και την ανακατεύετε με το μπέικιν και το αλεύρι. Κτυπάτε στο μίξερ τη ζάχαρη με το βούτυρο και το αυγό, βάζετε στη συνέχεια το γάλα και το άρωμα ή τις βανίλιες.
Προσθέτετε το μείγμα στο αλεύρι και το ζυμώνετε μέχρι να γίνει μια ωραία και μαλακιά ζύμη. Την τυλίγετε με μια μεμβράνη και την βάζετε στο ψυγείο για μισή ώρα.
Αλείφετε τα φορμάκια με λιωμένο βούτυρο και τα αφήνετε αναποδογυρισμένα σ’ ένα ταψάκι ώστε να στραγγίσει καλά το βούτυρο.
Πλάθετε την ζύμη σε μπαλάκια και τα βάζετε στα φορμάκια, τα πατάτε καλά –καλά ώστε να καλυφθούν τα φορμάκια μέχρι επάνω.
Τα τοποθετείτε όλα μαζί σ’ ένα ταψάκικαι ψήνετε τα πτι-φουρ σε προθερμασμένο μέτριο φούρνο (170-180 βαθμούς) για 10-12 λεπτά.
Ξεφορμάρετε και μόλις κρυώσουν, τα γαρνίρετε με το γλυκό κεράσι.Προσθέτετε και τα αμύγδαλα φιλέ τα οποία έχετε καβουρδίσει, σ’ ένα τηγανάκι ή στον φούρνο με ελάχιστο βούτυρο σε μέτρια θερμοκρασία.
Όπως βλέπετε η κατασκευή τους είναι απλούστατη αλλά το κακό μ’ αυτά τα πτι-φούρ είναι ότι δεν υπάρχει περίπτωση να σταματήσεις στα 3-4 !! Τα θέλεις όλα !!!!!!!!
Δεν είναι υπέροχα ? Αχ! Τώρα που είναι παρελθόν δεν χορταίνω να κοιτάζω τις φωτογραφιές τους !!!!ΤΙΡ: 1/ Μπορούμε να έχουμε ψημένες τις βάσεις και να τις γαρνίρουμε πριν το σερβίρισμα। Με αυτόν τον τρόπο θα παραμείνουν τραγανά και δεν θα ρουφήξουν μέσα το σιρόπι. Τις έχω κρατήσει μέσα σε καλά κλεισμένο πολυμπάκ μέχρι και 1ο ημέρες!
2/ Εάν δεν έχετε τα φορμάκια που βλέπετε στην φωτογραφία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα χαρτάκια που ψήνουμε τα μάφινς.
3/ Να πιέζετε με δύναμη την ζύμη μέσα στις θήκες για να πηγαίνει προς τα πλαγια και να φτάνει σχεδόν μέχρι τα χείλη της ταρτιερίτσας. Αλλιώς θα φουσκώσει πολύ στην μέση και δεν θα κάνει το σχήμα της τάρτας. (όχι ότι δεν θα το φάμε? αλλά λέμε για καλύτερη παρουσία !!)
4/ Το στόλισμα των βάσεων μπορεί να γίνει με υλικά της επιλογής σας δηλ. σαντιγί-φρέσκα φρούτα – κρεμα γκαναζ- διαφορα γλυκά του κουταλιού – μαρμελάδα - βούτηγμα σε λιωμένη σοκολάτα κλπ.
Σας εύχομαι καλοφάγωτα γιατί κάτι μου λέει ότι θα τα φτιάξετε και μάλιστα σύντομα !!!

62 comments:

Anonymous said...

ΜΑΡΑΚΙ ΚΑΛΗΜΕΡΑ. ΦΟΒΕΡΑ ΓΛΥΚΑΚΙΑ. ΠΕΡΝΩ ΜΕΡΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΦΕΥΓΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ. ΟΤΑΝ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΑ ΦΤΙΑΞΩ ΕΓΩ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΚΑΙ ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΚΑΠΟΥ ?(ΛΟΓΩ ΚΟΡΗΣ)!!!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΓΛΥΚΑ ΦΙΛΑΚΙΑ.
ΜΕΤΗ.

Vasia b. said...

Αυτο δεν είναι γλυκάκι αγάπη μου!!!
Αυτό είναι κόσμημα !!!!
Κάτι σε ρουμπίνι θυμίζει!!!!
Κι απο γεύση μμμμμμμ!!!!!!!!!!
Πολλά φιλιά και καλή σου μέρα!!

Amelie said...

Καλημέρα! Μήπως έχετε δοκιμάσει τη ζύμη και σε μεγάλη τάρτα? Γίνεται?

Ξανθή said...

Την επόμενη φορά που θα τα φτιάξεις εγώ θα βάλω το κεράσι να φάω ένα μόνο ένα!!

mar9659 said...

Mαράκι μου καλημέρα!!Θα συμφωνήσω και εγώ με την με την Βάσια....είναι σκέτο κόσμημα πράγματι...και απο νοστιμιά δεν το συζητώ...πέρνω ένα για αρχή...και φεύγω και εγω για δουλειά....φυσικά κάποια μέρα θα τα φτιάξω μπορει και το σάββατο...πολλά πολλα γλυκά φιλιά σε όλες σας!!!

Ελευθερία said...

μέχρι που λέω να τους αλλάξεις και το όνομα, πτι φουρ κόσμημα να μην πω ταρτακια κόσμημα.
τι μου κάνεις πρωί πρωί και δεν έφαγα τίποτα ακόμα θα με λιγώσουν

Ειρήνη said...

Μαρία μεγαλούργησες. Εκτέλεση και παρουσίαση Α-Ψ-Ο-Γ-Η.
Όπως σωστά προφήτεψες δεν υπάρχει περίπτωση να μη τα δοκιμάσω. Θα τα προτιμήσω με σαντιγύ και φρούτα ή σοκολάτα, γιατί τα κερασάκια στην όψη με ενθουσιάζουν αλλά στη γεύση όχι. Thank you!

Μαρια Νικολαου said...

ΓΙΟΥΠΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΓΛΥΚΑΚΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ!!!! ΚΑΙ ΨΑΧΝΩ ΠΑΝΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΒΡΩ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΑ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ :)

Rena said...

Με έστειλες αδιάβαστη πρωί πρωί. Τι ώρα σχολάς είπαμε? Γιατί σιγά που θα αρκεστώ στο ένα εδώ, από το σπίτι θα έρθω χαρά μου, να τσακίσω ότι έμεινε-που σιγά μην έμεινε...

Anonymous said...

Καλημερα και εγω εμεινα αφωνη πρωι πρωι,απλα υπεροχο,γευσεις του παλιου καιρου που εχουμε ξεχασει,ειναι απο τα λατρεμενα μου γλυκα παντου και παντα και η παρουσιαση ανταξια μιας celebrity οπως η υπογραφουσα!!!!
Πολλα φιλια και σιγουρα θα το δοκιμασω.


Alma Libre

Maria B. said...

Μετάκι μου γλυκό μου, τι να σου κάνω δεν ήσουν στην Κόρινθο το σ/κ που τα έφτιαξα. Τα τιμησαν όμως δεόντως ή Vasia και η Ντορα!!! η Vasia τα μύριζε απο την βεράντα της την ώρα που ψηνόντουσαν και δεν μπορούσε να κρατηθει. Ποσα έφαγε? ασε δεν σου λέω γιατί μας ακούει !!! χιχιχιχιιχχι!!!

Οσο για την Γωγούλα που θέλει σοκολάτα, φτιάχτα και βουτηξέτα σε σιρόπι σοκολάτας που θα φτιάξεις σε ενα κατσαρολάκι σε χαμηλη θερμοκρασια, με σοκολάτα-γάλα-βουτυρο-λίγο κακάο-λιγο νεράκι και λίγο ζάχαρη.

φιλια μικρο μου !

Maria B. said...

Vasia b., επειδή είσαι καλό παιδάκι και μας μαγείρεψες ωραίο φαγακι εχθές, δεν θα σε καρφώσω και δεν θα πω στους αλλους πόσα έφαγες !!!!!

καλη σου μέρα κουκλίτσα μου !!

Κανε και εσύ στα παιδιά ότι είπα στην Μέτη να κανει για την Γωγούλα.
Αχ ! αυτά τα σκασμένα μας με την σοκολάτα !!! τι θα τα κάνουμε?? ακόμα και στα χόρτα θα βάλουμε στο τέλος σοκολάτα!!!

Maria B. said...

Amelie, δεν την έχω δοκιμάσει αλλά είναι στα άμεσα σχεδιά μου! δεν νομίζω να υπάρχει κανένα προβλημα, βέβαια μια δοκιμή θα μας πείσει. Θα σου έλεγα να ξεκινήσεις με τα μικρά για να τους πάρεις τον αέρα και μετά δοκιμασε σε ταρτιέρα και ενημέρωσέ μας σε παρακαλώ γιατι με ενδιαφέρει!!!!

φιλια πολλά

Maria B. said...

Ξανθούλα μου, ο μόνος άνθρωπος που είμαι σίγουρη ότι θα φάει μόνο ένα, είσαι εσύ!!!!!!! χιχιχιχι!!
Αλήθεια κερνάς τα κερασάκια και κερνάω τα ταρτάκια ??????????
ποτε με το καλό θα γίνει η ανταλλαγή ?? χιχιχιχιχιιχιχ

καλή σου μερα Ξανθούλα!!!

Maria B. said...

mar9659, να τα φτιάξεις τα κοσμηματάκια να τα φτιάξεις και δεν θα χάσεις !!! σου υπόσχομαι ότι θα τα λατρέψεις !! μονο προσεξε όταν τα φτιάξεις να μην είναι αλλος στο σπίτι για να προλάβεις να φας όσα θελεις γιατί αλλιώς θα στα πάρουνε !! χιχιχι!!

καλή σου μέρα

Maria B. said...

Ελευθερίτσα μου, τι σου έκανα κοπελα μου πρωϊ - πρωϊ? είδες τι κακο κορίτσι που είμαι ? χιχιχι
λες να τα μετονομάσουμε ????

καλή σου μέρα και φιλάκια

Maria B. said...

Ειρηνάκι μου, με κάνεις καλέ και κοκκινίζω με τα καλά σου λόγια, γίνομαι δηλαδή ένα με τα κερασάκια που τοσο άπονα σνομπάρεις !! χιχιχι!!! δοκιμασε τα με ότι στόλισμα θέλεις, σηκώνει τα πάντα, για όλα τα γούστα που λέμε !!!

καλή σου μερα Ειρηνούλα !!!

Maria B. said...

Μαρια Νικολαου, χαίρομαι πολύ Μαράκι που είναι ένα γλυκάκι που απ'οτι κατάλαβα σου αρέσει πολύ.
Να τα φτιάξεις και μάλιστα σύντομα !!! καλή επιτυχία !!!

φιλια πολλά!

Maria B. said...

Ρενάκι μου, μην περιμένεις να σχολάσω για να παρεις το γλυκάκι σου γιατί όπως βλέπεις μάλλον δεν θα με φτάσει η παρτίδα που έφτιαξα !!!! χαχαχχααχ!!! ελα εσύ κουκλίτσα μου και θα σου φτιάξω όσα θέλεις !!!

καλή σου μερα

Maria B. said...

Almba libre μου!!!! γλυκό μου κοριτσάκι!! όπως πολύ σωστά καταλαβες είναι η συνταγή απο αυτες τις φωτοτυπίες που μου έδωσες !!!! μου φαίνεται ότι όλες αυτές οι συνταγές είναι τέλειες! το σ/κ θα δοκιμάσω να φτιάξω κι αλλες, για να δούμε !! δικαιούσε λοιπον πολλά - πολλά ταρτάκια, καθώς επίσης και τα μισά απο τα καλά λόγια των παιδιών.!!!
φιλια μικρό μου και σ'ευχαριστώ!

Anonymous said...

ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ Η ΓΩΓΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΧΟΡΤΑ ΘΑ ΤΑ ΕΤΡΩΓΕ ΜΕ ΣΟΚΟΛΑΤΑ.
ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΧΑΙΝΕΙ.
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΡΧΙΣΕΙ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΝΑ ΜΑΓΕΙΡΕΥΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΑΣ ΦΑΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΙΡΟΠΙ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΤΕΛΕΙΑ ΜΕ ΤΑ BROWNIES ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΩ.
ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΗ ΘΑ ΣΤΗ ΣΤΕΙΛΩ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΓΩΓΩ ΠΟΥ ΤΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΠΛΕΟΝ ΜΟΝΗ ΤΗΣ,ΕΓΩ ΜΟΝΟ ΤΑ ΨΗΝΩ.
ΦΙΛΑΚΙΑ
ΜΕΤΗ.

Maria B. said...

Εχω πακέτο δηλαδή το Σάββατο έτσι ??

αυτό το σιρόπι το φτιάχνω για τα περιΛΟΥΖΩ τα μπραουνις !!! είναι πολύ σλουρπ - σλουρπ!!!!

Εφη said...

μμμ ...το καλυτερο γλυκακι, για να γλυκανει τον πονο μου, απο τα δυο μου σπασμενα πλευρα. [επεσα η ερμη, απροσεχτη ξανθια και τα τσακισα].τωρα αναρρωνω και απολαμβανω τις λυχουδιες σας.
καλη σας μερα κοριτσια.

Amali said...

Μαράκι δεν θα πω για το γλυκό, γιατί ξέρεις την άποψή μου...
Αλλά δεν μπορώ να μην σχολιάσω την υπέροχη φώτο!!!!!!!!!την πρώτη ειδικά, σαν να δαγκώνει ο ήλιος το κερασάκι είναι....
πολλά πολλά φιλιά

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου σήμερα μας έστειλες ... αδιάβαστες όλες!!!!!
Είμαι ανάμεσα σε αυτές που δεν κρατιούνται να τα φτιάξουν!
Πες μου όμως κάτι!
Συμφωνία με τον ήλιο έκανες για να πέσει η αχτίνα του ακριβώς πάνω στο κερασάκι της πρώτης φωτό και να βγει σαν κόσμημα??
Τέλειες οι φωτός σου, τέλειο και το γλυκάκι σου!!!!
Congrats (που λένε και στα χωριά μας, ξέρεις εσύ:P)

eleni said...

Μαράκι,μια μπουκίτσα γίνεται το καθένα!Συμφωνώ,δε μπορείς να σταματήσεις στο ένα έτσι χρυσαφένια και τραγανά,που είναι.Θα δοκιμάσω κι εγώ σε τάρτα,λόγω έλλειψης από φορμάκια.
Φιλιά!

mia maria said...

Τα αγαπημένα γλυκάκια των παιδικών μου χρόνων! Αγοραστά βέβαια! Ποιός να τα φτιάξει;
Ξεφορμάρονται εύκολα αυτά τα φορμάκια Μαράκι; Μια προσπάθεια που είχα κάνει κάποτε είχε αποτύχει. Ευτυχώς τώρα έχω το ταψί για τα μινι μαφινάκια και κάνω τη δουλειά μου! Θα τα δοκιμάσω οπωσδήποτε!

Maria B. said...

Εφη μου !!! περαστικά σου κουκλίτσα μου !!! φαντάζομαι τον πόνο σου !!! αχ αχ! αν είναι όμως να γίνεις καλά, φουρνίζω μια παρτίδα και σου ρχομαι !!!!! είναι και ωραία η μέρα σήμερα, ότι πρέπει για ταξιδάκι!!!!

και παλι περαστικά !!

φιλια πολλά

Maria B. said...

Elenaki μου, ευτυχώς που είμαστε κοντοχωριανές και έχουμε την ίδια τοπο-λαλιά !!!! χαχαχααχαχαχα!!!

μην μου λες τέτοια ! μην μου λες τέτοια γιατί θα καβαλήσω το καλάμι μου και δεν θα ξέρω τι λέω !!!!!

όντως είναι μαγικό ετσι όπως παγιδεύτηκαν οι ακτίνες του ήλιου πάνω στο κερασάκι! εαν κάνεις κλικ στην τελευταία φωτογραφία θα δείς ότι κάνουν αντανακλαση οι ακτίνες ακόμη και στο πιάτο, είναι ασύληπτο τι χρώμα μπορεί να δώσει ο ηλιος !!!!!

φιλια μικρο μου !

Maria B. said...

Amalitsa μου!! και αυτό το γλυκάκι ΔΕΝ, απο γλυκά τίποτα δηλαδή ???
τι τυχερή που είσαι !!!!

ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια

καλό μεσημέρι

Maria B. said...

Εlenaki, με χαρά μου βλέπω ότι είμαστε στο ιδιο μήκος !!!

μήπως έχεις χαρτάκια για τα μπραουνις ?? μπορείς καλλιστα να τα κάνεις εκεί. Εκτός αυτού, τα φορμακια που βλέπετε στην φωτο τα πουλάνε σε όλα τα σ/μ, ανα εξαδες σε διαφορα σχεδιάκια, ειναι δε και παρα μα παρα πολύ φθηνα. τα έχουν συνήθως εκει που είναι οι φόρμες για τα κεικ κλπ.

δοκίμασε στην ταρτιέρα αλλά να σπρωχνεις με τα χέρια σου την ζύμη που είναι στον πάτο για να πάει ψηλά στα πλαγια σχεδόν μεχρι επάνω, ο πάτος να είναι πολύ λεπτός. είναι πολύ εύκολο γιατί η ζύμη είναι πολύ ελαστική και πολύ εύκολη στο πλασιμο !

καλή επιτυχία Λενιώ.

φιλια πολλα

Maria B. said...

big mama, πιστεύω με την απαντηση που έδωσα στην Eleni, να καλυψα τυχών απορίες σου. Βγαίνουν πανεύκολα απο την βάση τους, δηλαδή τα γύρισα αναποδα και πέσανε !!!! τα είχα αλείψει όμως με λιωμένο βούτυρο πολύ καλά μεχρι επάνω και τα γύρισα αναποδα να στραγγίσουν όση ώρα περίμενα να σφίξει η ζύμη στο ψυγείο. Με αυτόν τον τρόπο πάγωσε το βουτυρο στα φορμάκια και δημιουργησε ένα πολύ καλό διαχωριστικό μεταξύ της ζύμης και της φόρμας. Ούτε εγω δεν το πιστευα με την ευκολια που βγήκαν !!

καλή επιτυχία στο γλυκάκι των παιδικών σου χρόνων, καλοφάγωτα !!!


φιλια πολλά

Δώρα said...

Πωπω είναι τόσο περιποιημένα!!!
Και θέλω να μου στείλεις ένα να φάω,πριν βρω το χρόνο να τα φτιάξω!!!

γαστεροπλήξ said...

τι όμορφα που είναι, εγώ συνήθως βάζω σαντιγί κάτω από τα κεράσια, καθότι ο σύζυγος είναι λάτρης της και όλα τα γλυκά τα θέλει με σαντιγί!!!!!

τέλειες και δελεαστικές οι φωτό

Maria B. said...

Δωράκι μου, που είσαι μικρό μου να σου στείλω μια ντουζίνα?? γιατί εσύ στην καταστασή σου δεν πρέπει να θέλεις κάτι και να μην το έχεις !! λεγε διεύθυνση και εφτααασα !!!!

καλό σου μεσημέρι γλυκό μου !!

Maria B. said...

gasteroplix, και με την σαντιγύ είναι πολύ σλουρπ - σλουρπ, εχει δίκιο ο συζυγος !!!
ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια

φιλια πολλά !

Asteri (Maria) said...

Πω πωωωωωωωωωωω τι είδαν μόλις τώρα τα όμορφα μπιρμπιλωτά μου μάτια :P ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ!!!!! Με την πρώτη ευκαιρία θα τα φτιάξω. Πολλά φιλιά :))

Maria B. said...

Αστεράκι, εσύ που με τις ζύμες εχεις μια σχεση στοργής και αγάπης, πως σου ξεφυγε το γλυκάκι μας ????? Καλοφάγωτα όταν τα φτιάξεις Μαράκι και καλό απόγευμα !!

Μαριλένα said...

Μαράκι, προσπερνω τα ταρτάκια και στέκομαι στην παρουσίαση: άψογη, άψογη!

χίλια μπράβο
(κι ενα φιλί :)))

marian said...

...............................

..............................

οπως έχεις καταλάβει Μαράκι μου έχω πάθει υπογλυκαιμικό ΣΟΚ!!!!!!!!!!!!!!!!
ΕΛΕΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΛΥΠΗΣΟΥ ΜΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Σου είπε κάποιος ότι δεν τρωμε γλυκά και μας τα μόστραρες μες στη μούρη μας, έτσι λαχταριστά λαχταριστά με τα τεράστια κατακόκκινα λαμπερά κεράσια πάνω τους, για να μας δελεάσεις να φάμε????????????????????
Πήρα κι εγώ τον καφέ μου, και λεω ας δω τι συνταγή μας έχουν σήμερα οι τσούπρες, και μου φανερώνονται μπροστά μου αυτά τα υπέροχα, απίθανα,φαντασμαγορικά, ............................... ταρτάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ψυχική οδύνη πρέπει να μας πληρώσεις!!!!!
Ακου εκεί!!! Κατάσταση!!!!!!

Αντε πια!!!
Πάω να πιω τον ρημαδοκαφέ μου ξεροσφύρι!!!!!!
Αστο καλό σας πια!!!!!!

Υ.Γ Εχω ένα τέταρτο που γράφω και σβήνω από τα λάθη που κάνω την ώρα που γράφω!!!!!!!
Αν άφηνα αυτά που έγραφα,δεν θα βγαζατε άκρη από τις ασυναρτησίες μου!!!Αλλα γράμματα πατούσα άλλα έβγαιναν!!!
Με ζούρλανες Μαρία μου!!!!!
φιλάκια σε όλες!:)))))))))

Maria B. said...

Μαριλενάκι μου σ'ευχαριστώ πολύ - πολύ. Μου φαίνεται όμως ότι εγω πρέπει να σου δώσω πολλά φιλια και μια πολύ μεγάλη αγκαλιά!! είναι έτσι ?

καλό απόγευμα γλυκο μου Μαριλενάκι !!

Λίνα said...

Μαρία μου αυτή η συνταγή είναι φοβερή. Θα το φτιάξω οπωσδήποτε.
Φιλάκια.

Unknown said...

υπέροχα α γλυκάκια σας...σλουρππππ
ε....επιτρέπεται..ε..να δοκιμάσω..
νάσαι καλά πολυ ωραία ιδέα....

Betty's Cuisine said...

Καταπληκτικές οι φωτό και η παρουσίαση σου όμως άμα εξομολογηθώ κάτι θα θυμώσεις; αν σου πω ότι είναι από τα λίγα (ελάχιστα) πράγματα που δεν μου αρέσουν θα το πιστέψεις; δεν ξέρω γιατί, δεν μπορώ να το εξηγήσω, αλλά το χω από παιδί και ακόμα και τώρα ισχύει το ίδιο...άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου..

Thalassenia said...

Από τα αγαπημένα μας γλυκάκια. Πάντα φτιάχνω μεγάλη τάρτα.
Με παρακινείς τώρα να κάνω αυτά, έτσι ωραία που φαίνονται.
Το επόμενο γλυκό προβλέπω.

kiki said...

Πειρασμός!

ΕΥΗ ΚΟΥΚ said...

Μαράκι μου, τέλειααααα έχω μείνει λέμε!!!
Δεν λέω για τις φωτο τίποτα, με κάλυψαν πλήρως, αλλά δεν κρατιέμαι θέλω γλυκάκι....
Δεν θα σου πάρω το ηλιοφώτιστο αλλά αυτό στην προτελευταία φωτο με τα 4 κερασάκια!!!! ή θα το ευχαριστηθούμε ή όχι!!! :Ρ
Να σε ρωτήσω στο ψήσιμο φουσκώνουν εσωτερικά; Δηλ αν θέλω να βάλω κρέμα μετά έχει κενό ή πρέπει να τρυπήσω τη ζύμη πριν ώστε να μην φουσκώσει πολύ;
Φιλάκια :))))

Βίκυ said...

Καλά, εκθειάζεις τις δικές μου παρουσιάσεις, με τέτοιο γλυκό και τέτοια φωτο;;; λαχταριστό είναι, θέλω να το βουτήξω! μου θυμίζουν γλυκά της παιδικής μου ηλικίας, θα το φτιάξω οπωσδήποτε!

Maria B. said...

Μαριαννάκι μου, μπήκα το πρωϊ να σου απαντήσω αλλά δεν δούλευαν τα σχόλια! εχθες γραφαμε συγχρόνως και ετσι δεν σου απάντησα εγκαιρως !!

μην μου λες τέτοια! μην μου λες τέτοια γιατι θα καβαλήσω το καλάμι μου και δεν θα το αφήνω με τίποτα !!!!!!!!!!!!!!!!!!

σ'ευχαριστώ πολύ - πολύ για τα καλά σου λόγια.

φιλια πολλά και καλή σου μέρα κοπελάρα μου !!!!

Maria B. said...

Λινάκι μου, δοκιμασε τα και θα δείς που θα ενθουσιαστείς.

φιλάκια στα μωρά σου !!

Maria B. said...

homemade, οχι μονο να δοκιμάσεις αλλά να πάρεις και για τον δρόμο !!! χαχαχα! επειδή είχαμε αρκετή ζήτηση εχθές, εφτιαξα κι αλλη παρτίδα !!!

καλή σου μέρα !!

Maria B. said...

Mπετουλα, μετα απο αυτην την εισαγωγή που μου έκανες και να ήθελα να σου θυμώσω δεν υπήρχε περίπτωση να το κάνω!!!!!! χαχαχχαχααχα. Εγω να δεις ποσα ΔΕΝ έχω στις γεύσεις μου.

Δεν πειράζει Μπετούλα μου, εσυ είσαι βολικό παιδί, το επόμενο που θα βάλω είμαι σίγουρη ότι θα σου αρέσει !!!!!!


καλή σου μέρα !

Maria B. said...

Τhalassenia μου, είμαι σίγουρη οτι και η τάρτα σου θα είναι καταπληκτική!! για δοκίμασε και ατομικά και πες μας τις εντυπώσεις σου !!!

καλή σου μέρα και φιλάκια πολλά !!

Maria B. said...

kiki, όπως το λες είναι: πειρασμός!!

καλημέρα !!!

Maria B. said...

Εύη μου, αφου είσαι καλό παιδάκι και φιλεναδίτσα ! μην μας παρεις σε παρακαλώ το μπιρμπιλωτό μας ταρτάκι !!! παρε οποιο άλλο θέλεις ή μάλλον όσα θέλεις pleeeeeaaaaaaaaase !
Ευακι μου πιστεύω ότι δεν χρειάζεται να τα τρυπήσεις αρκεί να τα πιέσεις στην βάση, για να σπρωχτεί η ζύμη στα πλάγια και να μείνει πολύ λίγη ζύμη ίσα να καλύπτει τον πάτο, χωρίς καθόλου ογκο και όλα θα πάνε καλά !
ενημέρωσε για τα αποτελέσματα γιατί έχουμε και αλλους ενδιαφερόμενους για κρέμα!!


φιλια πολλά - πολλά !!!

Maria B. said...

Βικάκυ μου, με κάνεις και συναγωνίζομαι το κοκκίνισμα απο τα κερασάκια !!! ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!

Θα σου αρέσουν πολύ όταν τα φτιάξεις, είμαι σίγουρη.

Καλή σου μέρα !!!!

kleiw said...

Marakiiiiii!!!!!uparxei ena tartaki? h teeelooosss!!!arghsa alla hrtha!!!h foto ola ta lepta!!!geia sta glukoxera sou!!!filaki apo kardias!!!

Peter M said...

Maria, me treleneis me ta glyka sou...Corintho 2010!

Maria B. said...

κλειουλα μου γλυκουλα μου σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια !

Maria B. said...

Πήτερ μου, έλα εσύ και τι σε νοιάζει!! ότι θέλεις θα σου φτιάξω! περιμένουμε το καλοκαιρι του 2010!!!!!

φιλια πολλά

ΕΥΗ ΚΟΥΚ said...

Μαράκι μου απο ποιο s/m πήρες τις θηκες, γιατί σε ένα που κοίταξα ήταν μεγάλου μεγέθους και δεν νομίζω ότι κάνουν... Πόση διάμετρο έχουν οι δικές σου;

Maria B. said...

Ευάκι μου τις έχω πάρει αρκετά χρόνια, αλλά τις βλέπω σχεδόν σε όλα τα σ/μ καθώς επίσης εκει που πουλάνε γυαλικά - κατσαρόλες - τρίφτες- κλπ. - εχω διάφορες διαστάσεις καθως επίσης και διάφορα σχέδια, βγαίνει σε πιο βαθιά και σε μακροστενα. αυτά είναι σαν πολύ μικρες ταρτιέρες, είμαι στο γραφείο και δεν μπορώ να σου δώσω διαστάσεις αλλά φανταζομαι ότι είναι περίπου 5 χ 5,
εαν θέλεις να μετρήσω το απόγευμα στο σπίτι και να σε ενημερώσω.

φιλια και καλή σου μέρα Ευάκι!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...