Saturday 20 March 2010

Φαντεζί πασχαλινά αυγά

Χειροποιείν από τις Συνταγές Της ΚαρδιάςΤο Πάσχα ως είθισται, φτιάχνουμε διαφόρων ειδών αυγουλάκια, χρωματιστά και ζωγραφιστά, γιατί λοιπόν να μην φτιάξουμε και αυγουλάκια με πούλιες ??? Μπορούμε να στολίσουμε Πασχαλινά το σπίτι μας και να τα χαρίσουμε σαν δώρο σε αγαπημένα μας πρόσωπα!!
Η ιδέα στριφογύριζε στο μυαλό μου από τα Χριστούγεννα όταν η φίλη μας η Σταυρούλα μου χάρισε μια υπέροχη χειροποίητη μπάλα σε αυτό το στυλ.

Πάμε λοιπόν να δούμε τι χρειαζόμαστε για να ξεκινήσουμε:
Αυγουλάκια από φελιζόλ.
Έχει στο γνωστό μεγάλο παιχνιδάδικο σε συσκευασία των 6 τεμαχίων - κοστίζει ένα ευρώ η συσκευασία και έχει δύο διαφορετικά μεγέθη.
Επίσης μπορείτε να τα βρείτε και σε βιβλιοπωλεία με χαρτικά είδη.Αγόρασα και κοτοπουλάκιαΑπό τα μαγαζιά με είδη ραπτικής αγοράζουμε πούλιες,χάντρεςκαι καρφίτσες.Ζητάμε να μας δώσουν καρφίτσες κοντές γιατί είναι πιο εύκολες στην τοποθέτησή τους.
Επίσης προσέξετε όταν αγοράσετε πούλιες να είναι μεγάλο μέγεθος, τουλάχιστον Νο 8.
Είναι πιο εντυπωσιακές και επίσης καλύπτουν μεγαλύτερη επιφάνεια, που σημαίνει λιγότερη δουλειά !!!
Δεν μπορώ να σας δώσω ακριβή ποσότητα αγοράς των υλικών γιατί εξαρτάται εάν θα βάλετε τρέσες ή εάν θα κάνετε διχρωμίες κλπ.
Εγώ ξεκινώ αγοράζοντας το μίνιμουμ γραμμαρίων σε πούλιες και χάντρες σε χύμα μορφή ή σε συσκευασία που είναι περίπου 5 γρ. και αναλόγως συμπληρώνω.
Τρελαίνομαι να αγοράζω χύμα πούλιες και χάντρες για να βλέπω αυτήν την ζυγαρίτσα. Νομίζω ότι ξαναζώ την στιγμή που η μητέρα μου αγόραζε αυτά τα υλικά για να φτιάξει την στολή της Αμαλίας για μένα και τα τσολιαδίστικα του αδελφού μου!! !Περνάμε μέσα στην καρφίτσα μια χάντρα ή και δύο και μετά βάζουμε την πούλιακαι αρχίζουμε να τις τοποθετούμε στο αυγουλάκι.
Αν θέλουμε χαράζουμε ελαφρά με την καρφίτσα έναν κύκλο για να μπορέσουμε να βάλουμε τις πούλιες ίσια.Εάν η πούλια είναι ανάγλυφη διαλέγουμε από ποιά μεριά θέλουμε να την βάλουμε.
-εμένα μου αρέσει να βλέπω την φουσκωτή πλευρά.
Προσπαθούμε να καβαλάει η μια πούλια την άλλη για να μην φαίνεται το φελιζόλ.Για να φτιάξω το αυγουλάκι με τα κοτοπουλάκια το γύρισα στο πλάι, έβαλα δύο σειρές πούλιες με λίγο κενό μεταξύ τους, πέρασα ανάμεσα τρέσα, την στερέωσα κατά τόπους με καρφίτσες και μετά γέμισα τα ημισφαίρια.Προς την κορυφή δεν έβαλα πούλιες, αλλά κόλλησα με μια απλή κόλα λίγα πούπουλα και από πάνω κόλλησα 2 κοτοπουλάκια.Στην Μέτη, που έφτιαξε και εκείνη πολλά από τα αυγουλάκια που βλέπετε, αρέσει να χρησιμοποιεί διάφορες τρέσες.Με οδηγό την διάθεση για δημιουργία και την φαντασία σας, μπορείτε να φτιάξετε υπέροχα πράγματα !!Πολλά πολλά φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο !!!

60 comments:

Ξανθή said...

Θέλω κι εγώ ένα!!!!!!!Υπέροχα!!!
Καλημέρα!!!

Z. said...

Ωωωωω!
Αυτά Μαρία μας, δεν είναι απλώς φαντεζί, Fabergé υπερπαραγωγή είναι!!!
Συγχαρητήρια και γεια στον κόπο και την υπομονή σου.:)

marian said...

Δεν το πιστεύω!!!!!!!!!!!
Ουαουυυυυυυυ!!!!!!
τι βλέπουν τα όμορφα ματάκια μου???
τι ταλέντο είναι αυτό "κόρες" ???
Μου βάλατε μπελαλίδικες ιδέες για το σχολείο!!!!!!
Ποπο έχω πάθει κάτιτις τώρα!!!!
Ευγε και ξανά εύγε!!!
Τέλεια!!!!!!
Μπράβο κορίτσια, μπράβο Μαράκι, Μπράβο Μέτη!!!
Δεν ξέρω ποιο να πρωτοδιαλέξω!!!!
Εντυπωσιακότατα!!!!
Καλά λεει η Ζαμπία, τύφλα να χουν τα φαμπερζέ!!!

φιλάκια πολλά πολλά!!!
Καλές πασχαλινές προετοιμασίες!!!!:))

Ένδειξη ζωής said...

Πανέμορφα! Μπράβο σας !

Peter M said...

Maria, mou thimezoun "faberge eggs"!

Benikos place said...

Καλημέρα Μαρία, συμφωνώ με τον πητερ, θυμιζουν πολυ τα αυγα φαβερζε!!! πολυ φινετσατα !! μπραβο !!!

Vasia b. said...

Χρυσοχέρες μου εσείς!!!!!!!!!!
Είναι φανταστικά γεια στα χέρια σας!!!!!!!!!
Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!!!

Χαρά Θεοδωρίτση said...

Μπράβο χρυσεχέρες μου, νάστε καλά και του Χρόνου!
Απλά υπέροχα,περιμένατε να πώ κάτι άλλο;

Betty's Cuisine said...

Καλέ τι όμορφα!
Εκείνο με τις πασχαλίτσες και το άλλο το μωβ με το φιογκάκι τα λάτρεψα!
Υπέροχα, γειά στα χέρια σου!
Και του χρόνου...

Ελευθερία said...

ειναι τελεια!!!!!!!!
θελω και εγω, και ενταξη τις πουλιες ξερω απο που να τις παρω, αλλα... τα αυγα απο φελιζολ???? help

Maria B. said...

Ξανθούλα μου καλημέρα!!!! πες μου τι χρώμα θέλεις και εγώ εδώ είμαι !!!!!!!!! θα σου δίνω αυγουλάκια και θα μου δίνεις μαρμελάδες !!! χαχαχααχαχαχα

φιλια πολλά και καλό σ/κ

Maria B. said...

Ζαμπάκι μου γλυκό! σματς σμουτς για τα γλυκά σου λόγια !!!!! και εμένα αυτά μου θυμίζουν είναι τα χρώματα που δίνουν πολύ μεγάλη λάμψη και ...αρχοντιά!!

σε φιλώ πολύ πολύ
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Maria B. said...

Μαριανάκι μου, καλή μου δασκαλίτσα, σε βλέπω απο Δευτέρα να αρχίσεις αυγουλο-φαμπερζέ καταστάσεις στο σχολείο!!!! πως το σκέφτηκες για τα παιδιά??? πολύ καλή η ιδέα σου, θα το απολαύσουν σίγουρα!!!

πολλά πολλά φιλάκια και καλό σ/κ

Maria B. said...

ένδειξη ζωής, σ'ευχαριστούμε πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια !!

φιλιά πολλά και καλό σ/κ

Maria B. said...

καλώς τον Πήτερ μας!!! εχεις δίκιο θυμίζουν πολύ τα φαμπερζέ λόγω σχήματος, χρωμάτων και λάμψης!! είδες καλέ τι αυτοκρατορικό μπλόκ είμαστε ???? χιχιχιχιχιχι!!!
φιλια πολλά Πήτερ μου και καλό σ/κ

Maria B. said...

Μπενίκο μου, σ'ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σου λόγια!!! είναι όντως πολύ φινετσάτα καθώς επίσης είναι ένα πάρα πολύ ωραία για δώρο. πιστεύω ότι όπου και να δωρίσεις ένα τέτοιο χειροποίητο αυγουλάκι θα γίνει αποδεκτό με μεγάλη χαρά.

φιλια πολλά και καλό σ/κ

Maria B. said...

γλυκιά μου Βάσια, εσύ έφτιαξες κανένα απο τα αυγουλάκια που αγόρασες ή δεν πρόλαβες?? όταν τελειώσεις στειλε μου φωτος για να βάλουμε συμπληρωματικές φωτογραφίες κάτω απο τα αυτά του πόστ.


σε φιλώ πολύ πολύ μεχρι το βράδυ που θα σε δώ!!!

Maria B. said...

Χαρουλίνι μου !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
που είσαι εσυ κοπελάρα μου ???? τα παιδιά καλά ?? το όμορφο νησί μας τι λέει?? αρχισε η κίνηση ή ακόμη?

πάντα με την γλυκειά σου κουβέντα!! σ'ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σου λόγια.

είμαι σίγουρη ότι θα φτιάξεις γιατί είσαι τόσο επιδέξια στα χέρια όσο και στην φαντασία. εαν φτιάξεις στείλε μου φωτο να την βάλουμε κάτω απο τα δικά μας και να τα καμαρώνουμε.

σε φιλώ πολύ πολύ και καλό σ/κ

Maria B. said...

γεια σου Μπετούλα μου !!
εκείνο με τις πασχαλίτσες είναι εμπνευση τηςΜέτης, βρήκε στο Jumbο καρφίτσες με πασχαλίτσες και δημιούργησε αυτό το αυγό, δεν είναι υπέροχο?? όσο για το άλλο το μωβ-λιλά είναι δική μου εμπνευση γιατί λατρεύω αυτά τα χρώματα !!!

επειδή δεν τα έχει καπαρώσει κανείς μέχρι στιγμής μπορείς να τα πάρεις και τα δύο και να τα στολίσεις στο σπίτι σου !!!!!χιχιχιχιχιχιχιιι


φιλια πολλά πολλά Μπετούλα!!!

Maria B. said...

Ελευθερία μου καλη σου μέρα, εχω την εντύπωση ότι είσαι Θεσσαλονίκη έτσι δεν είναι?? αν ναι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, τρέξε στο πλησιέστερο τζαμπο που έχεις και ρώτησε που έχουν αυγουλάκια χειροτεχνίας απο φελιζολ. πωλούνται σε συσκευασία των 6 τεμαχίων και κοστίζουν και τα 6 μαζί 1 ευρώ.!!!

όταν τα φτιάξεις στειλε μας φωτογραφία τους για να την προσθέσουμε μαζί με τα δικά μας!!!!

καλή επιτυχία !!!!

πολλά φιλιά και καλό σ/κ

Amali said...

Εγώ σήμερα δεν θα κάνω σχόλια, απλά υποκλίνομαι στα ποιήματα της Μαριώς μας....

Πολλά πολλά φιλιά
και καλό Σκ να έχουμε

Lila Xagorari said...

Πες μου οτι αυτό με τη μωβ κορδελίτσα είναι το δικό μου!!!!!!!!!!!!
Μαρία μου κάθε φορά με αφήνεις speechless!!!!!!!!!!!!!!!!

a pink dreamer said...

καταπληκτικη ιδεα! και πολυ ευκολη!

eleni said...

Μαρία,τι όμορφα!!!
Είσαι αποκάλυψη,τελικά και στις κατασκευές τέλεια τα καταφέρνεις!
Τό ένα καλύτερο από το άλλο-πού να βρούμε εδώ τα υλικά,πολύ θα ήθελα να φτιάξω.
Φιλιά!


Κι εγώ "Αμαλία" ντυνόμουν στο σχολείο.

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι και Μετάκι τι να πω εγώ??
Τα είπαν όλα οι φίλοι μας!!!
Κορίτσια συγχαρητήρια, πραγματικά υποκλίνομαι και στις δύο, φτιάξατε αριστουργήματα!!!!

Θα ήθελα να πω επίσης στους φίλους μας, ότι μιας και διαθέτουμε τέτοιες χρυσοχέρες κόρες, από σήμερα έχει προστεθεί μια ακόμη κατηγορία στο blog μας, τα Χειρο...ποιήματα!
Εκεί θα μοιραζόμαστε μαζί σας τις μη μαγειρικές καλλιτεχνικές ανησυχίες μας.
Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους εύχομαι!
Φιλιά!

Asteri (Maria) said...

Ένα έχω να πω:

ΚΑ ΤΑ ΠΛΗ ΚΤΙ ΚΑ!!!!!!!!!!!!!!


Πολλά φιλιά

Pansofix said...

πολυ ευφανταστη δημιουργια και γινεται και υπεροχο δωρο!!!

Πλεκτο Εγκωμιο said...

Είναι καταπληκτικά και ξεχωριστά! Φτιαχμένα με μεράκι, υπομονή και πολύ πολύ φαντασία! Με λίγα λόγια είναι τέλεια! Καλό Σαββατοκύριακο!

mia maria said...

Καταπληκτικά! Μπράβο χρυσοχέρα!

Eleni said...

Έξοχα... είναι πραγματικά υπέροχα. Μπράβο!

Phivos Nicolaides said...

Το Άγιο Πάσχα επί θύραις!! Καλή σας μέρα.

Η ΑΠΕΝΑΤΙ ΟΧΘΗ said...

ειναι πανεμορφα ...μπραβο σου !!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS said...

ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΠΕΡΝΑΩ ΝΑ ΠΩ ΜΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ Η ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΑΣ Ν ΑΡΧΙΣΕΙ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑ:)))

ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΗΗΗΗΗ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΟΛΑ!!

Rena said...

Πώπω δουλειά!
Φοβερά!

The Dark Chef said...

Καλησπέρα και από μένα και συγχαρητήρια Μαρία για τα πανέμορφα πασχαλινά αβγά σου! Είναι πολύ ωραίο να μπορείς να προσφέρεις στους άλλους δώρα φτιαγμένα από σένα!
Καλό σου βράδυ και καλή βδομάδα να έχεις!

Maria B. said...

Αμαλίτσα μου, σματς σμουυυτς!!!!
ευχαριστώ πολύ πολύ !!!

φιλια και καλή βδομάδα

Maria B. said...

Λιλάκι, ναι ναι ναι πάρτο δικό σου είναι !!!!!!!! είναι ακριβώς στο χρώμα που λατρεύεις οπότε δικαιωματικά σου ανήκει !!

πολλά φιλια και καλή σου μέρα

Ειρήνη said...

Καλέ είστε πολύ χρυσοχέρες! Το ένα καλύτερο από το άλλο. Όλα πανέμορφα. Χίλια μπράβο!

Maria B. said...

pink dreamer, ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

καλό Πάσχα να έχουμε!!!!

Maria B. said...

Ελενάκι μου - Αμαλίτσα μου εσύ !!!!
ποιά απο τα υλικά είναι που δεν βρίσκεις?? μήπως να με πάρεις ένα τηλέφωνο σήμερα για να προλάβω να σου τα στείλω ταχυδρομικώς, για να προλάβεις να φτιάξεις μερικά για το Πάσχα???

σε φιλώ πολύ και περιμένω τηλεφωνό σου!!!

καλημέρα και καλήβδομάδα!!

Maria B. said...

Ελενάκι μου γλυκό !!! πολύ ωραία η καινούργια μας κατηγορία ! χειρο...ποιήματα !!!! σίγουρα θα ακολουθήσουν και αλλες υπέροχες αλλά και χρήσιμες αναρτήσεις !!!
μείνετε στις οθόνες σας χιχιχιχιχιχι!!

καλημέρα !!!!!!!!!!!!

Maria B. said...

Αστεράκι μου, ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σου λόγια

πολλά πολλά φιλια

Maria B. said...

pansofix, όντως είναι ένα υπέροχο δώρο φτιαγμένο με μεράκι!!!

καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα

Maria B. said...

πλεκτό εγκώμιο, μας τιμούν τα λόγια σου γιατί εσύ στα χειρο...ποιήματα είσαι σούπερ !!!
ευχαριστούμε πολύ

καλημέρα και καλή εβδομάδα

Maria B. said...

big mama, ευχαριστούμε πολύ πολύ !!!

φιλάκια και καλό Πάσχα

Maria B. said...

Ελενάκι, σ'ευχαριστούμε πολύ για τα ευγενικά σου λόγια!!!!

φιλια πολλά

Maria B. said...

Φοίβο μου, καλό Πάσχα να έχουμε !!!! καλά να περνάτε !!!

φιλια πολλά

Maria B. said...

χρυσά στάχυα, ευχαριστούμε πολύ !!

καλημέρα και καλή εβδομάδα!

Maria B. said...

σκρουτζάκο, πάντα με τον καλό σου λόγο. Να σαι καλά μικρούλι μου!!!

καλη βδομάδα και σε σένα !

Maria B. said...

Renaki μου, όπως τα λες είναι, πολύ δουλειά !!! χρειάζεται να αφιερώσεις τουλάχιστον 2.5 με 3 ώρες για το κάθε αυγό, αλλά το αποτέλεσμα σε αποζημιώνει !!!

πολλά φιλιά και καλή βδομάδα

Maria B. said...

the dark chef, ευχαριστούμε κουκλίτσα μου για τα καλά σου λόγια, όπως τα λες ακριβώς είναι !!!

φιλια πολλά και καλό Πάσχα !!!

Maria B. said...

Ειρήνη, σε ευχαριστούμε πολύ πολύ για τα καλά και γλυκά σου λόγια !!!

πολλά φιλάκια και καλή βδομάδα

kiki said...

Ομολογώ ότι εντυπωσιάστηκα!!! Κουκλιά είναι!

SpIrToKoYto said...

καλά...έπαθα..κορίτσια είστε άπαιχτες..εγώ ετοιμάζω αβγουλάκια με - τί άλλο - λουλούδια..αλλά αυτά είναι απίστευτα..μπράβο !!!!!!

Ανεράιδα said...

Αααα υπέροχα τα αυγά!! και πολλή δουλειάαα!!

Maria B. said...

Κικίτσα μου ευχαριστούμε πολύ!
Καλό Πάσχα και πολλά φιλιά στην όμορφη Ζάκυνθο!!!

καλημέρα !!!

Maria B. said...

spirtokoyto, τι σχόλια ήταν αυτά που έκανες στο τσατ Βιβάκο μου?? για πες μου, έχω εγω καμμιά κότα κολλητή και μου το λες αυτό ?????
χαχαχαχαχχααχχαχαχαχαχαχααχ!!!!!!

όταν φτιάξεις τα αυγουλάκια σου με τα λουλουδάκια, περιμένω φωτο, μην με ξεχάσεις!!!

φιλάκια πολλά

Maria B. said...

Aνεραϊδα, πολλή δουλειά νεραϊδούλα μου, πολλή δουλειά !!!!! 2,5 με 3 ώρες το κάθε αυγό !!!!
αλλα το αποτέλεσμα όπως λες και εσύ είναι υπέροχο !!!

ευχαριστούμε για την επίσκεψη.


φιλιά πολλά !!!

ΒΑΣΩ said...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΑΡΑΚΙ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΣ ΤΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΑΛΛΑ ΞΕΤΡΕΛΑΘΗΚΑ ΜΕ ΤΑ ΑΥΓΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ!!!!!! ΤΕΛΕΙΑ!!!!! ΔΕΝ ΕΧΩ ΞΑΝΑΔΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!! ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΩ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΠΑΣΧΑ....!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΕΑ!!! ΙΣΩΣ ΤΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΙΗΣΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ! ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΘΑ ΠΑΙΔΕΥΤΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΕΝΑ!!!!

Maria B. said...

καλημέρα Βασούλα !!! η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενα εχθές το βράδυ να μου γράψεις, γιατί φαντάστηκα ότι θα είσαι αρκετά κουρασμένη μετά απο την .... φοίτηση, του Σαββατοκύριακου !!! χαχαχαχαχαχαχααχχα!! ωραία περάσαμε στο μάθημα, έτσι δεν είναι ???? να δούμε μήπως και κανονίσουμε να πάμε κανένα απόγευμα σε μαθημα για προχωρημένους !!!!χιχιχι!!!

ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια για τα αυγουλάκια. δεν χρειάζεται να φτιάξεις για το επόμενο Πάσχα, ξεκίνα να κάνεις μπαλες ή καμπανες απο φελιζόλ με την ίδια τεχνική για τα Χριστούγεννα. Η Μέτη ήδη εχει αρχίσει γιατί θέλει να βάλει όλες τις μπάλες εφέτος στο δενδρο απο τα χειροποίητα στολίδια της !!!

όταν θέλεις να κάτσουν ήσυχα τα παιδάκια στο σχολείο θα βγάζεις επάνω το κουτί με τις πουλιες και θα σε αφήνουν ήσυχη !!! χιχιχιχι

φιλια πολλά πολλά θα σου στείλω μειλ !!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...