Friday 7 January 2011

Σαλάτα με τόνο, καλαμπόκι και μήλο

Α-πο-λαυ-στι-κή!!!!!!
Μια από τις πιο αγαπημένες μας σαλάτες!
Δοκιμάστε την και σας βεβαιώνω πως θα … αφήσετε για χάρη της το κυρίως πιάτο!

Τα υλικά μας:
1 μαρούλι
2 κονσέρβες τόνο σε νερό
400 γρ. καλαμπόκι (από κονσέρβα)
2 μήλα κομμένα σε κυβάκια
100-120 γρ. γραβιέρα σε κυβάκια
100 γρ. κρουτόν
Για την σως:
1 κούπα μαγιονέζα
¾ κούπας κέτσαπ
2 κουταλιές σούπας μουστάρδα
Πάμε να την φτιάξουμε:
Πλένουμε πολύ καλά το μαρούλι και το αφήνουμε σε απορροφητικό χαρτί κουζίνας να «στραγγίξει»
Το κόβουμε σε κομμάτια όχι πολύ μικρά, αλλά ούτε και τεράστια.
Το βάζουμε σε σαλατιέρα.
Προσθέτουμε τον τόνο καλά στραγγισμένο, το καλαμπόκι, το μήλο και το τυρί.
Ετοιμάζουμε την σως ανακατεύοντας πολύ καλά όλα τα υλικά της ώστε να ενσωματωθούν.
Περιχύνουμε με την σως την σαλάτα μας και ανακατεύουμε ώστε να καλύψει όλα τα υλικά στην σαλατιέρα.
Τελευταία προσθέτουμε τα κρουτόν.
Ένα τελευταίο ανακάτεμα και η σαλάτα μας είναι έτοιμη να την απολαύσουμε!!!
Καλή απόλαυση!!!!

18 comments:

manousina said...

Καλημέρα, τι ωραία δεν νοιώθω μοναξιά όλοι σαλάτες τρώμε!!!

evelina said...

Καλημέρα...Πρέπει να είναι απολαυστικότατη.Και όπως είμαι και της σαλάτας ,θα την κάνω για μεσημεριανό.Πολλά φιλάκια

georgiaxara said...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!! ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΣΑΛΑΤΑ ΣΟΥ!
ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΟΙ ΣΑΛΑΤΕΣ, ΘΑ ΤΗ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΣΗΜΕΡΑ.
ΦΙΛΙΑ!!!

eleni said...

Eλενάκι,μια σαλάτα με υπέροχα υλικά και χορταστική!
Για κύριο πιάτο θα την προτιμούσα,είναι του γούστου μου.
Φιλιά!

Betty's Cuisine said...

Αν και δεν μου πολυαρέσει ο τόνος, αυτή η σαλτσούλα από πάνω με αποτελείωσε...και πεινάωωωωω....

Φιλάκιαααα

ιρινι said...

Η ..σαλάτα!!!!!Φτιάχνω κάτι παρόμοιο και εγώ ,αλλά προσθέτω στην σάλτσα 1-2 κουταλιές χυμό πορτοκάλι, και στην σαλάτα προσθέτω επίσης κυβάκια ντομάτας και αγγουριού!!!Εκπληκτική!!!!

Matziris Kostas - δάσκαλος said...

Εξαιρετική ως ιδέα και πάνω απ' όλα ως γεύση μου φαίνεται. Κι επειδή μου αρέσει πολύ ο τόνος θα τη δοκιμάσω σίγουρα. Καλή Χρονιά σε σένα και στην παρέα σου , Έλενα!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS said...

ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΓΕΜΑΤΗ ΚΑΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΦΑΙΝΕΤΑΙ!!!

Δημιουργία said...

Δροσερη η σαλατα σου, θα την δοκιμασω κι ετσι.Εγω την φτιαχνω με μαρουλι και κρεμμυδακι μονο.Καλη εβδομαδα να εχεις.

ΕΛΕΝΑ said...

Manousina μου τι να κάνουμε?? Το ρίξαμε όλες στην βοσκή χα χαχαα!!
Εγώ να σου πω την αλήθεια αν έχω μια νόστιμη σαλάτα, δεν με νοιάζει καθόλου να μην έχω άλλο φαγητό!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Εβελίνα μου φτιάξτην, θα την απολαύσεις πραγματικα!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Γεωργία μου σε ευχαριστώ, δοκίμασέ την και πες μου!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου κι εγώ αυτήν την σαλάτα, για ... κυρίως πιάτο την τρώω!
Φιλάκια πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μπέτυ μου κι εγώ για τόνο δεν τρελαίνομαι, αλλά σε αυτήν την σαλάτα πάει πολύ!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ριρή μου πολύ ενδιαφέρουσες οι προσθήκες σου, θα τις δοκιμάσω οπωσδήποτε!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Κωστή μου καλή χρονιά!!
Με υγεία πάνω απ' όλα!
Εύχομαι ότι το καλύτερο για σένα και την οικογένειά σου!

ΕΛΕΝΑ said...

Σκρουτζάκο μου καλή και όμορφη βδομάδα εύχομαι και σε σένα!
Να σαι καλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλή βδομάδα Κατερίνα μου, σε ευχαριστώ πολύ!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...