Monday 18 April 2011

Λικέρ φράουλα


Τις προάλλες θαύμαζα στο blog της Νίκης το υπέροχο χρώμα που είχε το δικό της λικεράκι!
Τα υλικά μας ίδια, οι χρόνοι παρασκευής ήταν διαφορετικοί, οπότε υπέθεσα ότι σε αυτό οφειλόταν το υπέροχο χρώμα του λικέρ της.
Η Νίκη το έφτιαχνε σε 4 μέρες (2 στο ψυγείο και 2 εκτός), ενώ εγώ σε 8 μέρες ( 5 στο ψυγείο και 3 εκτός).
Αποφάσισα να μειώσω τους χρόνους μου και το άφησα 3 μέρες στο ψυγείο και 2 εκτός ψυγείου, αλλά και πάλι νομίζω ότι το χρώμα που είχε το λικέρ της Νίκης είναι πολύ πιο … κόκκινο και φωτεινό!
Το λικεράκι πάντως έγινε υπέροχο όπως πάντα!!
Είναι ένα από τα πιο εύκολα και νόστιμα λικέρ, όσοι δεν το έχετε δοκιμάσει, ευκαιρία να το φτιάξετε τώρα που οι φράουλες είναι πάμφθηνες.
Σε 4-5 μέρες έχετε έτοιμο λικεράκι.
Προλαβαίνετε δηλαδή μέχρι το Πάσχα να κεράσετε τους αγαπημένους και τους φίλους σας με σπιτικό λικεράκι που μοσχοβολάει φράουλα, και το κυριότερο…. είναι φτιαγμένο από τα χεράκια σας!!

Θα χρειαστούμε:
1 κιλό φράουλες (ζυγισμένες καθαρισμένες)
700 ml βότκα
500 γρ. ζάχαρη
Πάμε να το φτιάξουμε:
Καθαρίζουμε τις φράουλες, τις κόβουμε στη μέση και τις βάζουμε σε βαθύ μπολ.
Τις περιχύνουμε με την βότκα και βάζουμε το μπολ στο ψυγείο, όπου το αφήνουμε για 3 μέρες.
Στο διάστημα αυτό θα παρατηρήσουμε ότι οι φράουλες ασπρίζουν.
Μετά τις 3 μέρες βγάζουμε το μπολ από το ψυγείο, αφαιρούμε τις φράουλες (δεν τις χρειαζόμαστε πλέον), σουρώνουμε το υγρό και προσθέτουμε την ζάχαρη.
Ανακατεύουμε καλά!
Αφήνουμε το μπολ εκτός ψυγείου για 2 μέρες, σε σκιερό μέρος.
2-3 φορές την ημέρα φροντίζουμε να ανακατεύουμε το περιεχόμενο, ώστε να διαλυθεί καλά η ζάχαρη.
Το λικεράκι μας είναι έτοιμο.
Το σουρώνουμε και το βάζουμε σε γυάλινα μπουκάλια.
Καλή επιτυχία, καλή μας εβδομάδα, στην υγειά μας!!!


UPDATE: 
Η φίλη του blog μας Κατερίνα, έφτιαξε με την συνταγή μας το δικό της λικεράκι φράουλα!!
Υπέροχο δεν της έγινε???

54 comments:

gwgw said...

Εχω δοκιμασει και μου αρεσει παρα πολυ Ελενακι..προλαβαινω να φτιαξω κι εγω μεχρι την 2η μερα του Πασχα να κερασω στην γιορτη μου...σε ευχαριστουμε πολυ,καλημερα σε οοοοολα τα κοριτσια και καλη Μ.εβδομαδα να εχετε!!! Φιλακια πολλα σε ολες σας!

Σοφία Ζ. said...

Λικέρ στο τσακ μπαμ δηλαδή! Σίγουρα θα δοκιμαστεί! Καλημέρα και καλή Μεγάλη Εβδομάδα!

Anonymous said...

καλημερα.χικ χικ βαλε ενα ακομα λικερακι στο ποτηρακι Ελενακη.Κοιταζω τι ανεβασες σημερα τι βλεπω?Αγαπημενο σπιτικο λικερ.Θα κρατουσες απο χθες που ξεπορτισες και θες να πιστεψω οτι ησουν στα βαφτηστηρια μεχρι τοσο αργα.Μαλλον με τους γιους σου για κανενα ποτακι ησουν.Καλη Μεγαλη Εβδομαδα να εχουμε.Ποπη.

Lila Xagorari said...

Στην υγειά μας κορίτσια!!!!!!!!!!
Καλή Μ. Εβδομάδα!

anthivolon said...

Και του δικού σου το χρώμα είναι καταπληκτικό!!! Φαντάζομαι και από μυρωδιά και γεύση!!!! Θα το φτιάξω σίγουρα Ξανθή μου, μας αρέσουν τόσο τα λικέρ και αυτό είναι πανεύκολο!!
Τα φιλιά μου
Καλή Μεγαλοβδομάδα!!

anthivolon said...

Έλενα, συγνώμη που εκ παραδρομής σου άλλαξα προηγουμένως το όνομα!! Κάτι θα ήθελα να πω και στην Ξανθή φαίνεται!!
φιλάκια

Anonymous said...

Hello in the first morning of holy week, i love your recipe, and i try it.
I have a question, In Greece you have a palm sunday?Thank you, is't only a curiosity. Excuse my english, good week for all from spain.

Anonymous said...

Καλημέρα και καλή Μ.Εβδομάδα! Υπέροχο το λικεράκι σου!
Και τι χρώμα!...

Λοιπόν μπορείς να φτιάξεις και μια παραλλαγή του για να το σερβίρεις μετά το φαγητό (σαν νταιτζεστιβ-χωνευτικό , όπως σερβίρουμε το λιμοντσέλο!)

Γινεται κανονικά με φράουλα οπως το φτιάχνεις και η διαφορά ειναι ότι προσθέτεις λίγο φρέσκο δυόσμο μαζί με την φράουλα!
Ταιριάζει και την συμπληρώνει απόλυτα!
Και του δίνει και...χωνευτική ...ιδιότητα!!!
Δοκιμάσετο και δημοσίευσέ το από εμένα για όλους σας, με αγάπη!
Φιλάκια!!!!
ΠΑΣΤΑΦΛΩΡΑ

KANTHAR0S said...

Εκτός από τα γευστικά και χρωματιστά λικέρ, προσωπικά μου αρέσουν και τα μπουκαλάκια που φιλοξενούν τα λικεράκια.

Καλή συνέχεια να έχετε.

foufoula89 said...

ΤΕΛΕΙΟ ,,,,,ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ...

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ said...

υπέροχο έγινε, οι φράουλες δίνουν και παίρνουν αυτόν τον καιρό, σε ότι κι αν μπουν είναι μούρλια!!!! τέλειο το χρωματάκι!!!! καλόπιοτο να 'ναι

simonmad said...

Τα σπιτικά λικέρ είναι η αδυναμία μου, και φράουλα δεν έχω δοκιμάσει ποτέ! Ευκαιρία λοιπόν!

Sugar flowers creations said...

Mιά χαρά ειναι το χρώμα Ελενα!!
Παντως έχω παρατηρήσει ότι στις 2 μερες στο ψυγείο οι φράουλες εχουν ασπρίσει οπότε νομίζω δεν χρειάζεται περισσότερο.
Σ ευχαριστώ που αναφέρθηκες στο Blog μου και εύχομαι Καλό Πάσχα

Υ Γ.
Στην επόμενη συνάντηση θα πιούμε τα "Λικεράκια μας"

Dorothy said...

Το φτιάχνει η μαμά μου, νομίζω με τη χρονοβόρα διαδικασία, και μαζί με το limoncello είναι τα αγαπημένα μου. Καλή Μεγάλη Εβδομάδα!

Lenia said...

Ωραιότατο το λικεράκι με υπέροχο χρώμα παθιάρικο!Καλή Μεγάλη Εβδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Γωγουλίνι μου προλαβαίνεις ανετότατα!!!!
Αντε και την δεύτερη μέρα του Πάσχα θα το κάψουμε!!!
Φιλάκια, καλή σου εβδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Σοφάκι πιο γρήγορα και από τσακ μπαμ, το πιο γρήγορο λικεράκι είναι αυτό!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Πόπη μου μακάρι να ήμουν με τους γιους μου για ποτάκι, αλλά που τέτοια τύχη!!
Ως άλλη Μητσοτάκαινα, φορτωμένη με δωράκια, έτρεχα στα βαφτιστηράκια μου όλη μέρα!
Το λικεράκι ευτυχώς ήταν ήδη έτοιμο!
Φιλάκια, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Λιλάκι.... άσπρο πάτο:)
Φιλιά, καλή βδομάδα!!

ΕΛΕΝΑ said...

Μπέτυ μου κανένα πρόβλημα, όλη μια οικογένεια είμαστε χα χα χαα!
Πολλά φιλιά, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Odile, yes we have, it was yesterday!
I think this year, Orthodoxe and Catholic Easter are at the same day!
Kisses from Greece:)

cook said...

ειναι τελειο!
το είχα κανει περσι με τσιπουρο μα δε μου άρεσε...φετος με βοτκα!
καλη ανασταση να εχουμε ελενακι

ΕΛΕΝΑ said...

Πασταφλώρα μου σε ευχαριστούμε πολύ για την ιδέα!
Δεν κατάλαβα όμως!
Τον δυόσμο τον βάζεις από την αρχή μαζί με τις φράουλες?
Φιλιά, καλή σου βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Κανθαράκο μα τι μερακλής άντρας είσαι εσύ!!!
Ενα ... βίτσιο με τα μπουκαλάκια και τα λικεροσερβιτσάκια πιστεύω όλοι το έχουμε!
Φιλιά, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλό Πάσχα Foufoyla μου, με υγεία και αγάπη!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Γαστεροπλήξ αλήθεια το λες για το χρώμα?? Εγώ ήθελα σαν της Νίκης να γίνει, σνιφ... χα χα χαα!
Πάντως γευστικότατο έγινε!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Simonmad μια φορά αν το δοκιμάσεις, θα ξετρελαθείς!
Επίσης μια φορά αν το φτιάξεις, θα θέλεις να το φτιάχνεις συνέχεια!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Νίκη μου πάλι μου βγήκε λίγο πιο σκούρο το χρώμα, μα τι κάνει το μαγικό σου χεράκι και πετυχαίνει τέτοιο χρώμα?
Στις δυο μέρες οι φράουλες νομίζω δεν μου είχαν ασπρίσει αρκετά, γι αυτό τις άφησα άλλη μια μέρα.
Στο τσακ ήμουν να τις αφήσω και τέταρτη μέρα, αλλά ευτυχώς μια χαρά έγινε και έτσι το λικεράκι!
Εννοείται ότι στην επόμενη συνάντησή μας θα το τσούξουμε!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Dorothy είμαι σίγουρη ότι η χρυσοχέρα μανούλα κάνει όλα τα λικεράκια της υπέροχα!
Φιλάκια, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Lenia ναι, μες το πάθος είναι το λικεράκι χα χα χαα!
Καλή Μεγάλη Βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Αναστασία μου με βότκα νομίζω είναι πολύ καλύτερο, δεν επηρεάζεται καθόλου το άρωμα της φράουλας έτσι!
Καλό Πάσχα, πολλά φιλιά!

Maria B. said...

γεια σου Λενάκι μου χικ χικ !
όπως καταλαβες έχω αρχήσει να τα τσούζω !!! μην κλαίς βρε μικρούλι και εσένα ωραίο χρώμα έχει το λικεράκι σου !!!!!! χαχαχαχαα!!!
ηθελα να το φτιάξω και εγω το σ/κ αλλά δεν πρόλαβα, πιστεύω να προλάβω να το φτιάξω για το Πάσχα !!!!

και του χρόνου Λενακι μου να είμαστε καλά. Ευχαριστούμε και το Νικάκι μας για την ωραία της συνταγή !!!!

φιλια πολλά - πάω να ετοιμάσω βαλίτσες !!!!

manousina said...

το έχω βάει στην λίστα "να γίνουν"....
φιλάκια

Εφη said...

Εχω βάλει της Κικής μας να γίνεται αλλά θα αργήσει! Μήπως να φτιάξω και από το δικό σας να αρχίσουμε να το πίνουμε μέχρι να βγει το άλλο??? Ανάβεις φωτιές ΧΧΧφιλεναδούλα!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου μπουχουχουυυυυ!!!
Με βλέπεις που έχω σπαράξει στο κλάμα??? Θέλω χρώμα σαν της Νίκης λέμε!!!!
Προλαβαίνεις άνετα να το ετοιμάσεις για το Πάσχα πάντως!!!
Εγώ να δω πότε θα ετοιμάσω βαλίτσες, που από το πρωί (καλά, όχι και από μαύρα χαράματα) πλάθω κουλουράκια με τα δυο χεράκια!
Φιλιά φιλεναδίτσα!

ΕΛΕΝΑ said...

Manousina φτιάξτο, φτιάξτο!
Σούπερ λικεράκι λέμε!!
Φιλάκια, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Εφάκι μου μεχρι να ετοιμαστεί της Κικής προλαβαίνουμε να πιούμε από το παθιάρικο (όπως λέει η Λένια παραπάνω) δικό μου χα χα χαα!
Φιλιά πολλά!

Vasia b. said...

Υπέροχο το λικέρ φράουλας Ελενα μου!!Εγω θα απολαύσω της Μαρίας όπως καταλαβαίνεις που θα το φτιάξει για το Πάσχα και ως καλή φίλη και γειτόνισσα θα με κεράσει!!!!χαχαχα!!!
Πολλά πολλά φιλιά!!!!!

Anonymous said...

Ελενα το μπολ με κουπωμα η χωρις?Μην γελας σε βλεπω απαντησε μου σε παρακαλω να το φτιαξω για το Πασχα.Ποπη.

ΕΛΕΝΑ said...

Σκρουτζάκο μου πολλές πολλές ευχές και από εμάς!
Καλό Πάσχα, καλή Ανάσταση!!

ΕΛΕΝΑ said...

Vasia μου χα χα χααα!!!
Να μου "αναφέρεις" σε παρακαλώ αν το έφτιαξε καλό και βασικά αν το έφτιαξε, αν όχι έλα να τα πιούμε παρείτσα!
Πολλά φιλιά!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Πόπη δεν γελάω, χαμογελάω χα χα χααα!!!
Λοιπόν, δεν χρειάζεται κανένα δυνατό κούμπωμα, απλά σκέπασέ το με κάτι (ένα μεγάλο πιάτο, ένα μικρό ταψάκι, ένα κάτι τέλος πάντων) για να μην σου πέσει τίποτε μέσα.
Το ίδιο και όταν θα το έχεις εκτός ψυγείου.
Αν πάλι θέλεις να το κλείσεις με καπάκι, κανένα πρόβλημα.
Καλή επιτυχία, θα δεις πόσο εύκολα γίνεται!

Helen Gr said...

Καλημέρα Έλενα. Εγώ πάλι γιατί το είδα υπέροχο και δελεαστικό; Κέρασέ με ένα ποτηράκι και θα το εκτιμήσω αφάνταστα! Καλή μεγάλη Εβδομάδα, με υγεία, και του χρόνου να είσαι καλά να πλάθεις τα κουλουράκια σου. Πολλά φιλιά και καλό Πάσχα!

asimina art-elite said...

Κορίτσια μου Καλό Πάσχα με υγεία και πολλά χαμόγελα στις ζωές σας.Να σται πάντα τόσο δημιουργικές με διάθεση να μοιράζεστε τις γνώσεις ,εμπειρίες και ιδέες σας.Φιλιά πολλά!

creationsbyeve said...

δεν έχω ποτέ καταπιαστεί με λικέρ!δείχνει λαχταριστό!Καλό Πάσχα!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου το λικεράκι έγινε πολύ νόστιμο, είναι από τα αγαπημένα μου και μοσχοβολάει φραουλίτσα!
Χρόνια Πολλά, Χριστός Ανέστη, ελπίζω να πέρασες πολύ όμορφα!

ΕΛΕΝΑ said...

Asimina σε ευχαριστούμε πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια και τις ευχές σου!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ευάκι μου σε ευχαριστώ πολύ!!
Πολλές ευχές και από εμάς!
Φιλιά!

Vassi said...

Ειμαι τοσο ενθουσιασμενη με αυτο το λικερ που το εχω πει σε οποιον γνωριζω.Οχι μονο πανευκολο αλλα και θαυμασια γευση.Ελενακι,χιλια ευχαριστω για τη συνταγη.Το χρωμα μου βγηκε ΤΕΛΕΙΟ!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Vassi μου ειδες τι εύκολο λικεράκι είναι??
Στο τσάκα τσάκα έχεις έτοιμο σπιτικό λικεράκι.
Και το χρώμα γίνεται πανέμορφο!
Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!
Φιλιά!

Anonymous said...

Γίνεται καταπληκτικό αν χρησιμοποιήσουμε ούζο αντι για βότκα ή τσίπουρο.

ΕΛΕΝΑ said...

Φοβάμαι ότι με το ουζο θα αλλοιωθεί το άρωμα του λικέρ!
Με την βότκα δεν παθαίνει τίποτα!

Anonymous said...

εφτιαξα γλυκο φραουλα και μου εμεινε αρκετο σιροπι... μπορω να κανω και λικερ? αν ναι πως?

Anonymous said...

Ανάμιξε το σιροπι με βότκα ή τσίπουρο, μισό μισό ή σε όποια αναλογία σ' αρέσει. Αφησε το 15 μέρες στο μπουκάλι για να "δέσει" και... στην υγειά σας

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...