Monday 29 August 2011

Λικέρ βύσσινο τεμπέλικο

Ραντεβού τον Σεπτέμβρη είπαμε, αλλά μας λείψατε πολύ κι έτσι είπαμε να επιστρέψουμε λίγες μέρες νωρίτερα!!
Ελπίζουμε να σας λείψαμε κι εμείς λιγάκι!
Επιστρέφουμε λοιπόν με καθημερινές πλέον συνταγές και για αρχή σας κερνάμε σπιτικό πανεύκολο και «γρήγορο» λικεράκι!

Υλικά
1,5 ποτήρι βυσσινάδα
1 ποτήρι βότκα
μισό ξυλαράκι κανέλλας
3 καρφάκια γαρίφαλα
Για να δούμε τι κάνουμε :
Φτιάχνουμε την βυσσινάδα όπως περιγράφουμε εδώ.
Όσο ακόμη δεν έχει πήξει αρκετά το υγρό, δηλαδή στα 35 με 40 λεπτά βρασμού, βγάζουμε με μια κουτάλα την ποσότητα που θέλουμε να φτιάξουμε το λικέρ.
Βάζουμε την, ας πούμε βυσσινάδα, σ’ ένα γυάλινο μπουκάλι και ρίχνουμε την βότκα.
Aφήνουμε να κρυώσει και το κλείνουμε.
Το κουνάμε λίγο για να δέσουν τα υγρά μεταξύ τους και το ξεχνάμε για 10 ημέρες.
Μετά ρίχνουμε την κανέλλα και τα γαρύφαλλα και το αφήνουμε για ένα 24ωρο.
Κατόπιν παίρνουμε το μπουκάλι στο οποίο θέλουμε να βάλουμε το λικέρ, τοποθετούμε ένα χωνάκι, βάζουμε μέσα στο χωνί ένα τούλι, σουρώνουμε το λικεράκι μας και voila!
Έτοιμο για να μας συντροφεύσει με την ζεστή και γλυκιά του γεύση τις κρύες νύχτες του χειμώνα !!!!
Μην ξεχνάτε όταν σερβίρετε τα λικεράκια σας να βάζετε στο ποτηράκι τριμμένο πάγο ή έστω ένα παγάκι.
Απογειώνει την γεύση του !!!
EXTRA EXTRA TIP:
Στην περίπτωση που έχετε φτιάξει βυσσινάδα και θέλετε να φτιάξετε το λικέρ, δεν έχετε παρά να κάνετε τα εξής :
Παίρνετε όση ποσότητα βυσσινάδας θέλετε να κάνετε λικέρ και την βάζετε σ’ ένα κατσαρολάκι, για να πάρει 2-3 βράσεις, με λίγο νεράκι ώστε να μην είναι πλέον πηχτό σιρόπι.
Μπορείτε δοκιμάζοντας να βρείτε την αναλογία σε νερό που χρειάζεται, προσθέτοντας ανάλογα αυτό που του λείπει, δηλαδή ή βυσσινάδα ή νερό.
Το ζητούμενο είναι να φτιάξουμε ένα ελαφρύ σιρόπι βύσσινου και μετά συνεχίζουμε όπως ακριβώς αναφέρουμε πιο πάνω . ΄
Καλή επιτυχία, καλή σας εβδομάδα, καλώς σας βρίσκουμε και πάλι!

46 comments:

Νίκη said...

Μαρία μου καλωσόρισες!
Ενδιαφέρουσα εκδοχή του λικέρ που συνήθως κάνουμε με βύσσινα και κονιάκ. Με τη βυσσινάδα μπορούμε να το φτιάχνουμε όλο το χρόνο!

Tante Kiki said...

Καλωσόρισες Μαρία μου. Καλημέρα και καλή εβδομάδα! Φοβερή ιδέα για το λικέρ με βυσσινάδα! Άραγε κυκλοφορούν ακόμη βύσσινα (στη Θεσ/νίκη εννοώ) για να φτιάξω; Εφέτος, το ξέχασα εντελώς. Εγώ έφτιαξα λικέρ φράουλα! Πολλά φιλιά και καλό φθινόπωρο!

...irida... said...

καλό φθινόπωρο!!πολύ μαρέσει αυτό το λικέρ!!θα το δοκιμάσω!!ευχαριστούμε!

Anonymous said...

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ...ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ.ΚΑΤΕΡΙΝΑ.

Anonymous said...

καλως την και στην υγεια σου.θα το δοκιμασω σιγουρα.οταν το φτιαξουμε το βαζουμε στο ψυγειο η ειναι ενταξει και εκτος?φιλια Ποπη.

gwgw said...

Καλως μας ηρθατε κοριτσια,καλο χειμωνα να εχετε,(οταν ερθει).
Μαρακι μου,ειναι το αγαπημενο μου και λατρεμενο μου λικερ..φαντασου οτιδεν το βαζω καν σε ποτηρακι να το πιω..γκλου γκλου απο το μπουκαλι το πινω,χαχαχαχα!!! Φιλια πολλα σε ολες σας μας λειψατε!!!

mari beika said...

Τι ωραία Μαρία!! μου αρέσουν πολύ τα τεμπέλικα.
Καλώς ήλθατε, φιλιά πολλά

mia maria said...

Καλώς τα κορίτσια!
Μου φέρανε ένα μπουκάλι βυσσινάδα έτοιμη και δεν την πίνει κανένας, λέω να την κάνω λικέρ. Ωραία η ιδέα σου Μαράκι!

ιρινι said...

Wellcome Back κορίτσια!!!!
Ωραίο το λικεράκι σας, την βυσινάδα σκέφτομαι πως να φτιάξω...η τεμπέλα...
καλή εβδομάδα!

Effie's Sweet Home Designs said...

ΓΥΡΙΣΑΤΕ ΠΟΥΛΑΚΙΑ ΜΟΥ; ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΟΡΕΞΑΤΕΣ ΓΙΑ ΠΕΝΤΑΝΟΣΤΙΜΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ! ΕΓΩ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΒΥΣΣΙΝΑΔΑ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΤΙΣ ΔΕΥΤΕΡΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ. ΑΝΤΕ ΒΡΕ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ! ΦΙΛΑΚΙΑ.

SpIrToKoYto said...

αγάαααααπεεεες μου...καλώς τες...
αν μας λείψατε λέει...???
άσε η συνταγή ΒΟΥ μου...
θα φτιάξω τεμπελολικεράκι με βυσσινάδα που μου έμεινε από πέρυσι...
σματς...σματς...σματς...σμουυυυτςςςς σε όλες σας...-:))

eleni said...

Kαλώς το το Μαράκι!
Μαζευόμαστε σιγά σιγά,δυστυχώς λέω,γιατί πώς περνιέται ο χειμώνας!

Ιδανική για τεμπέλες η συνταγή!Κάπου έχω ένα μπουκαλάκι,μόλις ανεβώ στο πάνω σπίτι,θα το φτιάξω.
Είδες;Από τεμπελιά σκίζω!
Φιλιά!

fotolabida maria said...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ...ΤΕΜΠΕΛΙΚΟ ΛΙΚΕΡΑΚΙ!!!ΜΕ ΚΑΛΗ ΠΑΡΕΑ ΣΤΗ ΒΕΡΑΝΤΑ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΑΚΙ.......ΑΠΟΛΑΥΣΗ!!!!ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ

ria said...

ωραίο φαίνεται!
που να στείλω διεύθυνση για να λάβω μια πεντάκιλη μποτίλια;;; θα την πληρώσω!

Εφη said...

Καλώς τα κορίτσια μας και με τέτοιο κέρασμα ξανακαλώστα!!!!

Υπέροχο και έξυπνο το κόλπο με την βυσσινάδα, έτσι το κάνουμε όσο έχουμε απόθεμα από αναψυκτικούλι, ε???

Αντε, να μαζεύομαστε, μας λείψατε καλέ!! Καλό φθινόπωρο να έχουμε!
Φιλιά!

Un par de neuronas... said...

Για τεμπέλες η για απασχολιμένες!!!!! χεχεχεε! Ευχαριστώ και φιλάκια πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Φιλενάδα μας έβαλες τα γυαλιά λέμε!!
Κανονικά εγώ είμαι η τεμπέλα της παρέας, αλλά γι αυτήν σου την συνταγή θα σου δώσω τον τεμπέλικο σκούφο μου για μια βδομάδα (μετά τον ξαναθέλω πίσω:P)
Θα το φτιάξω το λικεράκι, τέτοιες τεμπέλικες συνταγές εμένα δεν μου ξεφεύγουν!
Φιλιά πολλά!

Rena said...

Πολύ μ΄αρέσουν τα τεμπέλικα!!!
Καλώς επέστρεψες!!!
Καλό φθινόπωρο!!!

Άιναφετς said...

Στην υγεία της όμορφης παρέας...
Διακοπές τέλος...
Κάτι όμως με κρατάει να μη πω: Καλό φθινόπωρο, αλλά πολλά φιλιά!!!

Helen Gr said...

Καλώς μας ήρθες, Μαρία, και καλό φθινόπωρο. Μου αρέσει πολύ η τεμπέλικη εκδοχή και θα κεραστώ στην υγειά σου!!!
Πολλά φιλιά

Vita said...

Καλώς όρισες Μαράκι και καλό αποκαλόκαιρο! Μας λείψατε αλλά το κέρασμα αποζημιώνει! Μυρωδάτο και δροσερό!

Unknown said...

τι μας λείψατε βρε κορίτσια..στην πείνα μας πεθάνατε....αντε γρήγορα και με κέφι νέες και ωραίες συνταγές όπως πάντα..καλώς ορίσατε

Maria B. said...

γεια σου Νικάκι μου γλυκό !!! καλώς σε βρήκαμε ! σιγουρα μπορείς να το φτιάχνεις όλο το χρόνο αρκεί να έχεις βυσσινάδα. Μόλις τελειώσει το πρώτο - που θα σου τελειώσει πολύ γρήγορα - τσουπ φτιάχνεις το επόμενο, έτσι απλά και γρήγορα !!!

Νικάκι μου με το καλό να ξεκινήσουν τα σχολεία των παιδιών, καλή τους πρόοδο σας εύχομαι !!

φιλια πολλά πολλά

Maria B. said...

Tante Kiki, ευχαριστώ πολύ για τις γλυκιές σου ευχές !!! Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν κυκλοφορούν πια βύσσινα, μπορείς όμως να βρείς μια νοστιμη και βιολογική βυσσινάδα του εμπορίου και να εφαρμόσεις την μέθοδο με το αραίωμα του σιροπιού, δοκιμασέ το και δεν θα χάσεις!!
Ευχομαι να απολαύσεις με καλή παρέα το λικεράκι της φράουλας που εφτιαξες!!!

Φιλιά πολλά πολλά και απο εμάς, όσο για το Φθινόπωρο, κάνω ότι δεν το ''ακουσα'' εγώ πηγαίνω με το παλιο και έχουμε ακόμη καλοκαίρι !!! χιχιχιχιχιχι!!!

Maria B. said...

Irida, δοκιμασέ το και δεν θα χάσεις!!! όσο για το καλό φθινόπωρο, κάνω και εδώ ότι δεν το ''ακουσα'' και το αντιπαρέρχομαι !!!!!!!!!!χιχιιχιχ!!


φιλια πολλά ιριδάκι !!

Maria B. said...

Κατερινάκι μου γλυκό ! ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια και για τις επισκέψεις σου στο μπλοκ. Ολο αυτόν τον καιρό που εμεις σουρτουκεύαμε εσύ με το Ποπάκι σταθήκατε βράχοι.... του τσατ !!! χιχιχι!!!!!
καλο φθινόπωρο ε??? γγγγγκκκκκκρρρρρρρρρ!!!! εγω δεν την ξέρω αυτήν την εποχή και ετσι ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΩ!!!!!! χιχχιχιιχ

φιλια πολλά πολλά

Maria B. said...

γεια σου Ποπάκι μου!!! Βράχε του τσατ μας !!!! χιιχιχιχι! ευχαριστώ για το γλυκό καλωσόρισμα !!!
Το διατηρούμε απλά στην γυαλα του στο μπουφέ μας, στο μπαράκι μας, στο ντουλάπι, στο ψυγείο ή όπου αλλου θέλουμε !!! του συμπεριφερόμεθα ώς ένα λικέρ !!!!

φιλια πολλά πολλά πολλά

Maria B. said...

Γεια σου Γωγούλα μου !!!!!! καλως σε βρήκα και πάλι, έμαθα απο το Λενιώ μας ότι είσαι πάλι κοντά μας!!!

Με την μπουκάλα λοιπον το πίνεις εσύ ???χαχαχαχαααχαχαχαχα!!! μ'εκανες και γέλασα πολύ !!!

φιλια πολλά πολλά πολλά, θα τα πούμε κι απο το μποκοσπιτάκι σου !!!

Maria B. said...

Mari μου, γλυκό μου Μαράκι, χρόνια σου πολλά !!! καλώς σε βρήκαμε και ευχαριστούμε για την υποδοχή !!

Μαράκι μου, όπως βλέπω όλες στα τεμπέλικα λεμε ΝΑΑΑΑΑΑΙΙΙ!!!χιχιχιχιχιι!!!

φιλια κουκλίτσα μου, πολλά φιλάκια !!!

Maria B. said...

mia maria, Μαράκι μου γλυκό, χρόνια πολλά, να είσαι πάντα καλά!!!!

είμαι σίγουρη ότι θα απολαύσεις το λικεράκι σου. Βεβαίωςα και να την ανακυκλώσεις την βυσσινάδα που έχεις, αραίωσέ την στο κατσαρολάκι με λίγο νερό και συνέχισε όπως είμαμε, όσο για την ποσότητα της βότκας, βάλε κατα τα γούστα σου ή πιο πολύ ή πιο λίγο, δοκίμασε και βρες αυτό που σ'αρέσει.

Φιλιά πολλά πολλά πολλά και καλώς σε βρήκαμε

Maria B. said...

γεια σου Ριρή μου, αν ήταν οι τεμπέλες σαν και σένα πως θα ήταν αραγε οι προκομένες?? σίγουρα αυτό που είπες είναι το ανέκδοτο της ημέρας !!!!!!

η τεμπέλικη συμβουλή μου είναι η εξής : - βρες μια καλή βυσσινάδα και φτιάξε το λικεράκι, αλλά μην το πεις σε κανέναν, θα είναι το μικρό μας μυστικό!! χιχιχιχι!

φιλια πολλά πολλά

Maria B. said...

γυρίσαμε Εφάκι μου γυρίσαμε, όπως τα λες είναι, είμαστε ανανεωμένες και δροσερες δροσερές !!! χιχιχι!!

φτιάξτο και πες μας τα αποτελέσματα, εύχομαι καλή επιτυχία !!! στην υγειά μας βρε παιδιά !!!

φιλια πολλά πολλά πολλά

Maria B. said...

γεια σου Βιβάκο μου γλυκό !!!!!!! φτιάξτο - φτιάξτο και δεν θα χάσεις !! χιχιχι!

φιλια πολλά και καλώς σε βρήκαμε !

Maria B. said...

Αχ βρε Λενάκι μου αλήθεια είναι, πως περνάει ο χειμώνας ?????? ε ?? για πες μου ?
πολύ γέλασα με τα σχολια σου !! χαχαχαχα!!!

με το καλό να μαζευτείς στο πάνω σπίτι και καλά λικεροτσουγκρίσματα !!!!!

φιλιά πολλά πολλά

Maria B. said...

fotolabida1, ευχαριστούμε πολύ για την επισκεψη και τις ευχές !!!!

φιλια πολλά πολλά

Maria B. said...

Ria, χαχαχααχχααχαχα!! θέλεις και πεντάκιλη !!!χαχαχα!! αμα σου στείλουμε πεντακιλη μποτιλια μετά θα μας γράψουν σαν επιτιμα μέλη στην ένωση βαρελοφρόνων!!!!!!! χιχιχιχι!!!! πες διεύθυνση και σου στέλνω !!!

φιλια πολλά πολλά πολλά

Maria B. said...

γεια σου Εφούλα μου !!! ευχαριστούμε πολύ πολύ για τις ευχές και για το βραβείο. Αντε να μαζευόμαστε για πιούμε και κανένα καφεδάκι !!!!!!

φιλιά πολλά πολλά

Maria B. said...

Γειά σου Βερονικούλα μου !!!!
και τα δύο ! και τα δύο !!!

ευχαριστούμε για την επίσκεψη !!!

φιλια πολλά πολλά πολλά

Maria B. said...

Ελενάκι μου γλυκό, μάλλον θα κρατήσω για πιο πολύ τον τεμπελικο σκούφο γιατί θα τον κερδίσω με την επόμενη τεμπελικη συνταγή που θα βάλω και είναι σίγουρο ότι θα την λατρέψεις, δεν σου λέω όμως τι θα είναι !!! χιχιχι είναι εκπληξη !!!

σε φιλώ πολύ πολύ

Maria B. said...

Καλώς σε βρήκαμε Ρενάκι !!!

φιλάκια πολλά πολλά

Maria B. said...

Αιναφετς, ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΤΕΛΟΣ, όπως τα λες είναι ! άστα να πάνε !!! ΟΧΙ μην το πεις ΜΗΝ το πείς !!!!!! χιχιχιχι

σε φιλώ πολύ πολύ πολύ

Maria B. said...

Helengr, καλως σε βρήκαμε Λενάκι, ετσι μπράβο να κεραστείς στην υγεια όλων !!!!

φιλια πολλά πολλά

Maria B. said...

Βιτάκι μου τι υπέροχη και ποιητική εκφραση είναι αυτή?
''αποκαλόκαιρο'' μ'εστειλες τελείως !! θα την λεω και εγώ !χιχιχιχι!!

σ'αγαπώ και σε φιλώ πολύ πολύ !!!

Maria B. said...

homemade, χαχαχχαχααχαχαχ!! ωραία μας τα λες !!!
καλώς σε βρήκαμε !!!

φιλια πολλά πολλά

Χαρά Θεοδωρίτση said...

Μπερκέτι σας που μας κάνατε τη χάρη να γυρίσετε λίγες μέρες νωρίτερα, κόκκινο μου ρόδο!!! Μαύρισε το μάτι μας,αλλά με τέτοιο κέρασμα ΧΑΛΑΛΙ ΣΑΣ!
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑΑΑΑΑΑΑ!!!Κρίμα που δε βρίσκω βύσσινα για ένα τέτοιο ποτό...
Φιλάκιαααααααααα

Betty's Cuisine said...

Δεν το συζητώ, έγινε ήδη η σχετική σημείωσω, άμα ακούσω "τεμπέλικο" κάτι παθαίνω :)
Καλώς ήρθες Μαράκι με τα ωραία σου κεράσματα!
Φιλιάαααα

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...