Wednesday 13 June 2012

Σοκολατάκια Ferrero Rocher σπιτικά

Ποιος δεν ξέρει τα υπέροχα αυτά σοκολατάκια???
Η απόλαυση της σοκολάτας, η απόλυτη σοκολατονοστιμιά!
Μια τόση δα μπουκίτσα, ικανή να απογειώσει την γεύση μας και να μας χαρίσει ένα πλατύ χαμόγελο ευχαρίστησης!!
Εδώ και καιρό έψαχνα να βρω μια συνταγή για σπιτικά ferrero rocher σοκολατάκια.
Και επιτέλους την βρήκα εδώ!!
Φοβήθηκα αρχικά ότι δεν θα έβγαιναν αρκετά, γι αυτό αύξησα αναλογικά τις ποσότητες. Όμως βγήκαν μπόλικα, 35-40 σοκολατάκια, ίσως και παραπάνω αν γίνουν πιο μικρά!
Σοκολατάκια όχι απλά τόσο νόστιμα σαν τα αυθεντικά, αλλά όπως δήλωσαν οι γιοι μου, 100 φορές πιο νόστιμα!!!
Δοκιμάστε τα και «κακομάθετε» τον εαυτό σας και τους αγαπημένους σας με την απίστευτη νοστιμιά τους!!
Πάμε να τα φτιάξουμε!
(προσαρμογή συνταγής από εδώ)

Χρειαζόμαστε:
200-220 γρ. φουντούκια (κατά προτίμηση ψημένα)
300 γρ. νουτέλα
150 γρ. γκοφρέτες με φουντούκι (ή και απλές με σοκολάτα)
340 γρ. κουβερτούρα πικρή ή γάλακτος ή πραλίνας ή συνδυασμό τους
Στην πράξη:
Αν τα φουντούκια που θα χρησιμοποιήσουμε δεν είναι ψημένα, τα βάζουμε στο ταψί του φούρνου, πάνω σε αντικολλητικό χαρτί, και τα ψήνουμε για 8-10 λεπτά, στους 180 βαθμούς. Κατόπιν αφού κρυώσουν λίγο, τρίβουμε την επιφάνειά τους με μια πετσέτα για να απομακρυνθεί η φλούδα.
Τα βάζουμε στο μούλτι και τα κόβουμε σε χοντρά κομμάτια (προσοχή μην γίνουν σκόνη) ή τα κόβουμε με ένα μαχαίρι σε χοντρά κομμάτια.
Σε βαθύ μπολ βάζουμε τα φουντούκια, τις γκοφρέτες θρυμματισμένες και την νουτέλα.
Ανακατεύουμε όλα τα υλικά καλά.
Βάζουμε το μείγμα στο ψυγείο για 15-30 λεπτά.
Εν τω μεταξύ λιώνουμε σε μπεν μαρί ή στον μικροκυμάτων την κουβερτούρα.
Εγώ χρησιμοποίησα κουβερτούρα Πραλίνα της Nestlé, θεωρώ ότι είναι αυτή που ταιριάζει ιδανικά σε αυτά τα σοκολατάκια. Μπορείτε όμως να χρησιμοποιήσετε όποια κουβερτούρα σας αρέσει.
Βγάζουμε το μπολ με το μείγμα από το ψυγείο.
Πλάθουμε μικρά μπαλάκια και τα βυθίζουμε στην λιωμένη κουβερτούρα να καλυφθούν καλά ολόγυρα.
Στρώνουμε 2-3 δισκάκια με λαδόκολα.
Προσεκτικά με δυο κουτάλια ή ότι άλλο μας βολεύει, παίρνουμε τα μπαλάκια από την λιωμένη κουβερτούρα και τα τοποθετούμε πάνω στην λαδόκολα.
Αν στο τέλος μας έχει περισσέψει λίγη κουβερτούρα, την ρίχνουμε με ένα κουταλάκι προσεκτικά πάνω από τα σοκολατάκια.
Βάζουμε τα δισκάκια στο ψυγείο για να παγώσει και να στερεοποιηθεί καλά η σοκολάτα.
Κατόπιν σοκολατο-απολαμβάνουμε!
Τα διατηρούμε στο ψυγείο, ειδικά τώρα το καλοκαίρι που οι μέρες είναι ζεστές.
Δοκιμάστε τα, θα τα λατρέψετε!
Καλή επιτυχία!!

110 comments:

ElenaG said...

A! δε θα ξαναπεράσω πρωί... ;-)

καλημέρα!!!!!!!

tanyadmin said...

εντάξει με έχετε καταστρέψει...τώρα θα τα φτιάξω αυτά τα σοκολατάκια γιατί αντε πια..είναι και καλοκαίρι...τέλεια τα σοκολατάκια σου..μμμμμ..φιλιαααααααα

gwgw said...

Μας κακομαθαινεις Ελενακι με τα συγκεκριμενα αγαπημενα σοκολατακια..
Καλη σου μερα,φιλακια πολλα!!!

KaPaworld said...

Καλημέρα..Μια υπέροχη έκπληξη...σπιτικά Roche!!!τέλεια!

simonmad said...

Μ' αυτή τη συνταγή περνάς τις εξετάσεις για να μπεις σε όποια πρεσβεία θέλεις και μάντεψε ποιοί θα είναι οι πρώτοι σου καλεσμένοι για να τους κακομάθεις... θα πρέπει να αυξήσεις κι άλλο τις ποσότητες!
Θεϊκά σοκολατάκια, η απόλυτη πρωινή καταστροφή μου!
Φιλιά!

anna said...

Καλημέρααααα.Βρε βρε τι έχουμε πάλι;
Μ'αρέσουν τα σχόλια!Κάνουμε τις δύσκολες..αχ είναι καλοκαίρι...προσέχω...τα σοκολατάκια όλες θα τα κάνουμε κορίτσια!!!!
Μια από τις ελάχιστες απολαύσεις μας να την κόψουμε κι αυτή;Φιλάκια πολλά.

Irene said...

αντε πια! πρωι πρωι!!!! :)

SpIrToKoYto said...

εεεεεε...ΔΕΝ ΣΕ ΠΙΣΤΕΥΩ...!!!!
απίστευτη είσαι...

Την είχα δει τη συνταγή στο ξένο μπλογκ που παραπέμπεις - μπορεί και πριν από ένα -ενάμισυ χρόνο,δεν θυμάμι - αλλά δεν το είχα σημειώσει και είχα φάει το κόσμο να το ξαναβρώ...
Και εσύ το ανακάλυψες και έκανες και τη προσαρμογή...
έτοιμα σοκολατάκια μας έδωσες κοριτσάρα μου και τα έφτιαξες και με τα χεράκια σου...
Εχε το νου σου,σου χτυπάω το κουδούνι να με κακομάθεις...
φιλιά...
καλή,γλυκειά και σοκολατένια μέρα σε όλες σας...-:))

Ειρήνη Ε. said...

Μας κοκομαθαίνετε κυρία Έλενα, (κατά το: μας κακομαθαίνετε κύριε πρέσβη)! Υπέροχα τα Ferrero Rochet! Μακράν το ωραιότερο κέρασμα σε σοκολατάκι, για όλες τις περιστάσεις, ακόμα και για την ώρα που θέλουμε απλά ένα ωραίο γλυκάκι!!
Ελενάκι, την είχα δει και εγώ την ανάρτηση για τα σοκολατάκια, στο μπλογκ το οποίο, μας παραπέμπεις με το link, αλλά με πρόλαβες βρέ παιδάκι μου. Σε συγχωρώ όμως, γιατί εκτός του ότι έχω καλή καρδιά, όπως ξέρεις, με γλύκανες πρωί πρωί!! Οι φωτογραφιές σου, βγήκαν πολύ ωραίες, δελεαστικές! Είμαι σίγουρη ότι, πολλοί θα θελήσουν να αντι----γράψουν την συνταγή, για να τα φτιάξουν, τόσο όμορφα που τα φωτογράφισες!! Γειά στα χέρια σου!
Καλή ημέρα να έχουμε.

mm_skg said...

Αυτην την ευλογημενη την διαιτα, δεν θα την αρχισω τελικα ποτε!
Τι σοκολατενιο ονειρο ειναι αυτο Ελενα? Σαφως και μας κακομαθαινετε, κυρια μου!
Φιλακια!

SpIrToKoYto said...

Ειρηνάκι καλημέρες...
τώρα που το λες,έχω την εντύπωση οτι κάπου πήρε το μάτι μου τη συνταγή αυτή σε δικό μας,Ελληνικό μπλογκ...
αλλά δεν είμαι και σίγουρη γιατί οι φωτό ήταν ακριβώς οι ίδιες με αυτές του ξένου μπλογκ που το βρήκε η Ελενα...
κι εγώ μπερδεύτηκα,γι' αυτό δεν θυμόμουν πού να την αναζητήσω τη συνταγή...
φιλιά πολλά...-:))

Stella's Κουζινομπερδέματα said...

Εν μέσω δίαιτας μας προσφέρεις τέτοια καλούδια;
Δεν με λυπάσε;
Θα δοκιμαστεί σίγουρα {μετά τη δίαιτα όμως γιατί θα τα φάω όλα μόνη μου}!!!!
Φιλιά.

Ειρήνη Ε. said...

Βιβή, δίκιο έχεις. Υπάρχει. Και εγώ μπερδεύτηκα αρχικά, σχετικά με τις φωτογραφίες του ξένου και του ελληνικού μπλογκ. Μα τόσο ίδιες;;; Πως γίνεται αυτό;;;;!!! Εξήγησέ μου, σε παρακαλώ, μια και είσαι παλιά μπλόγκερ, γιατί όπως ξέρεις, εγώ είμαι σχετικά καινούργια σε αυτά!

Μαριλένα said...

Eλενααα στείλεεε!! :D D D

φιλιά πολλά!!

SPYRIDOULA said...

Καλημέρα!Τέλεια!Είναι τα αγαπημένα μου σοκολατάκια!Θα τα δοκιμάσω άμεσα!Φιλιά!

Unknown said...

Τέλεια τα σοκολατάκια σου Ελενάκι μου...και μια και είναι σοκολατάκια και μια και η σοκολάτα είναι η αγαπημένη μου και μια και είμαι και δύσκολη γενικά με φαγητά και γλυκά θα πάρω περισσότερα... να το ξέρετε...το δηλώνω για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις.
Θεικά τα σοκολατάκια σου....φιλάκια πολλά..

Elena said...

Αχ, Ελενάκι μου τα λατρεύω τα σοκολατάκια σου!! Πάντα βρίσκεις τις πιο νόστιμες συνταγές.... Σ'ευχαριστούμε που μας "κακομαθαίνεις" τόσο γλυκά!!! Πάω ν'αγοράσω τα υλικά! Πολλά φιλάκια!

Lila Xagorari said...

Πω πω κοπελάρα μου, τον ξετίναξες τον.... πρέσβη.....κάπου λέει τρέχει να κρυφτεί.......αχαχαχαχαχα!!! Μου επιτρέπεις να την κοινοποιήσω στο fb φαντάζομαι!!!

manousina said...

Μας κακομαθαίνεις Ελενάκι. Τέλεια σοκολατάκια!!!!!!!!!!!!!

Ερμιόνη said...

Ωχ μανούλα μου...
Πάλι με κατέστρεψες!!
Τα σοκολατάκια σου είναι προκλητικά εύκολα και λαχταριστά!
Φοβάμαι να τα φτιάξω γιατί θα τα ξεπαστρέψω όλα μόνη μου αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να μου γλιτώσουν!
Φιλάκια στην πρέσβειρά μας!

Unknown said...

Πολύ αγαπημένα!!!Και εξαιρετική ιδέα για σπιτικά!!!:)

eleni said...

Να,τέτοιες λιχουδιές μας φτιάχνεις,Έλενα και δεν μπορούμε να κρατηθούμε εν όψει καλοκαιριού!
Φαντάζομαι γεύσηηηη!
Φιλιά!

Εφη said...

Τόσο απλά είναι και όμως τοσο θεϊκά! Παιδιά δεν θέλω να σας το χαλάσω αλλά ήδη έχω δει που τα έχει πάρει το μάτι σας σε ελληνικό ιστολόγιο, ολοφάνερα υπάρχει κλοπή τουλάχιστον στις φωτό....και γενικώς με έχει χαλάσει η διαπίστωση... Αλλα δεν ξερω αν πρέπει να πω.....Λυπάμαι μόνο γιατί δεν το είχα το άτομο αυτό για τέτοιο, και μέ μία συντομη γύρα είδα ότι επαναλαμβάνεται σε όλο το ιστολόγιο. Λυπάμαι!

Τα σοκολατάκια σου Ελενάκο αφού τα έχεις φτιάξει, εννοείται ότι θα γίνουν άμεσα! Θα υπάρξουν και τα διαπιστευτήρια! Φιλιά!

Anonymous said...

Θα μας παχύνεις!!!! Ποιος μπορεί να αντισταθεί;

Tante Kiki said...

Έλενα με...σκότωσες... είναι υπέροχα!!! Τα λατρεύω... Εγώ τα φτιάχνω λίγο διαφορετικά αλλά η εκδοχή σου είναι θανατηφόρα κι ό,τι πρέπει για τις πίκρες!!!! Φιλάκια

ΕΛΕΝΑ said...

Elena G, γιατί βρε Ελενάκι μας πληγώνεις?? χα χα χαα!
Εμείς πάντως το κερασματάκι σου θα στο φυλάξουμε για όποιαν ώρα περάσεις!
Φιλάκια!!

ΕΛΕΝΑ said...

Τάνια μου καλοκαίρι είναι, αλλά και οι πειρασμοί που μας τριγυρίζουν πολλοί! χα χα χαα!
Αυτός τουλάχιστον είναι μικρός πειρασμός!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Γωγούλα μου λατρεύω να σας κακομαθαίνω!!
Φιλάκια, μας λείπεις!!

ΕΛΕΝΑ said...

Κατερίνα μου, σπιτικά και πολύ καλύτερα από τα αγοραστά!!
Και πανεύκολα να γίνουν!
Φιλιά, καλή σου μέρα!!

ΕΛΕΝΑ said...

Simonmad, ακόμα γελάω με το σχόλιό σου, να σαι καλά!
Πολλά φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Αννούλα ναι, μες τις δυσκολίες μας βλέπω χα χα χαα!
Μήπως να ανησυχήσω??
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ειρήνη μου είμαστε απαράδεκτες, ομολογούμε!!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Βιβίκα μου, στήνω αυτί να ακούσω το κουδούνι να χτυπάει!
Σε αναμένω με καφέ, σοκολατάκια και μεζεδάκια!
Τα λουκουμάκια θα τα φέρεις εσύ εννοείται;-)
Φιλιά πολλά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ειρηνάκι μου ανακουφίστηκα που με συγχώρεσες που σου πήρα την συνταγή μέσα από το ... στόμα χα χα χαα!
Για ανταπόδοση κερνάω πολλά πολλά λαχταριστά σοκολατάκια!!
Φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαρίνα μου ξέρεις.... από Δευτέρα;-)
Σήμερα κερνάμε μικρό σοκολατάκι, δηλαδή μικρό πειρασμό!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Βιβίκα μου είδα ποιο εννοείς, και ειλικρινά έχω πέσει από τα σύννεφα!
Αν είναι δυνατόν!! Απίστευτο!!
Αν και πια τίποτα δεν θα πρέπει να μου κάνει εντύπωση, τόσα χρόνια στο .... κουρμπέτι, έχουν δει ένα σωρό τα ματάκια μου!
Τι να πω??

ΕΛΕΝΑ said...

Στελλίτσα μου η αλήθεια είναι ότι με τίποτα δεν σταματάς στο ένα, ααχχ άτιμη ζωή!!
Φιλάκια!

Anonymous said...

Έλενα μου τι υπέροχη έκπληξη!
Είναι τα αγαπημένα μου σοκολατάκια!
Θα τα φτιάξω σίγουρα για το σ/κ...
Όμως φουντούκια ψημένα που θα βρω;;

*Μπράβο σου που έγραψες την πηγή που πήρες τη συνταγή..
Πρόσφατα είδα σε ένα άλλο blog το ίδιο post με τις φωτογραφίες τις συγκεκριμένες χωρίς να γράφει πηγή!!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ειρηνάκι μου, όπως είπες είσαι καινούρια στον χώρο, και κάποια πράγματα θα σου φανούν στην αρχή απίστευτα!
Με τον καιρό θα συνηθίσεις την ύπαρξή τους.
Ο χώρος αυτός έχει και τα καλά του, αλλά έχει και τα άσχημά του, που ευτυχώς είναι πολύ πολύ λγότερα από τα καλά!
Αυτό που έχει την μεγαλύτερη σημασία, είναι να μάθουμε να σεβόμαστε τον κόπο του άλλου και να μην τον εμφανίζουμε ως δικό μας!
Τέλος πάντων, πονεμένο θέμα!
Φιλιά!

paraxeno pirouni said...

Εύκολη συνταγή, δύσκολα υλικά.
Τι εννοώ? Η μερέντα και οι γκοφρέτες δεν θα προλάβουν να χρησιμοποιηθούν, χα χα!
Αγαπημένες γεύσεις για όλους πάντως! Πολλά σοκολατένια φιλιά! :)

ΕΛΕΝΑ said...

Μαριλένααααααααααα!!!!
Στέλνω σοκολατάκια, πάρε με τηλέφωνο όποτε μπορέσεις, I have to tell you something (το πα στα αγγλικά για να μην μας καταλάβουν οι άλλοι χα χα χαα)
Φιλάκια!!

ΕΛΕΝΑ said...

Σπυριδούλα μου, δοκίμασέ τα και θα με θυμηθείς!!
Απλά τέλεια!!!!
Φιλάκια!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ευάκι, αφού το δήλωσες είσαι απόλυτα καλυμμένη χα χα χααα!
Τα περισσότερα για σένα βρε!! χα χα χαα!
Φιλάκια!

Ροδανθη said...

Βρε Έλενα,βρε Έλενα έχεις βαλθεί να με καταστρέψεις πάνω που λέω τέλος οι διαμαρτηρίες του άντρα μου να προσέχω να μην παχύνω,τσούπ μου έρχεσε εσύ με τα κακομαθημένα έλεος.Παρόλα αυτά εγώ θα τα φτιάξω και ας φωνάζει το ταίρι μου χαχαχα!!!Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου σε ευχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια!!!
Θα επιμείνω ειδικά αυτά να τα φτιάξεις και να τα δοκιμάσεις, δεν παίζονται!!!
Φιλιά πολλά!!

ΕΛΕΝΑ said...

Λιλάκι, ακόμα τον πρέσβη ψάχνεις?? χα χα χαα!!
Αφαντος!!
Οσο για την ερώτησή σου, δεν θέλω χαζές ερωτήσεις, εννοείται!
Φιλιάααααααα!!

ΕΛΕΝΑ said...

Μανουσίνα μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
Φιλάκια, καλό μεσημέρι!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ερμιονάκι μου μην τα φοβάσαι καθόλου, θα τρως ένα την ημέρα (που λέει ο λόγος) για να μετριάζονται οι τύψεις χα χα χαα!
Τα συγκεκριμμένα θα τα λατρέψεις, είμαι σίγουρη ότι είναι απολύτως του γούστου σου!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Cinemarion, τα σπιτικά πιστεύω είναι πάντα τα καλύτερα!
Και αυτά, δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από τα έτοιμα!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μην φαντάζεσαι απλώς, φτιάξτα, είναι τόσο εύκολα!!!
Θα τα λατρέψεις!!
Φιλάκια, καλό μεσημέρι!!

ΕΛΕΝΑ said...

Εφάκι μου έχεις απόλυτο δίκιο!!
Κι εγώ στεναχωρήθηκα πολύ που το διαπίστωσα και μάλιστα όχι μόνο στην συγκεκριμμένη συνταγή, αλλά στις περισσότερες που έχει αναρτήσει το blog αυτό.
Είναι πραγματικά κρίμα, εδώ μέσα όλοι μοιραζόμαστε τις δικές μας δημιουργίες, με τις δικές μας φωτογραφίες.
Δεν έχει σημασία αν οι φωτογραφίες μας είναι καλλιτεχνικές ή όχι, σημασία έχει ότι είναι δικές μας, δηλαδή κάναμε έναν κόπο για να μαγειρέψουμε-φωτογραφίσουμε-ποστάρουμε την συνταγή, και να την μοιραστούμε με αγάπη με τους υπόλοιπους της παρέας!
Και η αναφορά της Πηγής δεν είναι κάτι υποτιμητικό, αντίθετα τιμάς τον δημιουργό με την αναφορά της πηγής του.
Τέλος πάντων, ψιλά γράμματα είναι αυτά για κάποιους.
Εμείς θα συνεχίσουμε με αγάπη να μοιραζόμαστε με όλους ότι φτιάχνουμε!
Και όταν λέω "εμείς", δεν εννώ μόνο τις κοπέλες των Συνταγών Της Καρδιάς, αλλά όλες τις φίλες και φίλους της μπλογκογειτονιάς, που οι δημιουργίες τους, οι δικές τους δημιουργίες, ομορφαίνουν την μέρα μας!
Φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Beauty μου κανείς, κανείς!
Και πάντως μην κοιτάς εμένα χα χα χαα!
Φιλάκια!!

ΕΛΕΝΑ said...

Κικίτσα μου όπως λες, κάτι γλυκό για να πάνε οι πίκρες κάτω!!!
Φιλιά πολλά, καλό μεσημέρι!!

ΕΛΕΝΑ said...

Χρυσούλα μου σε όλα σχεδόν τα σούπερ μάρκετς, στο ράφι με τους ξηρούς καρπούς, θα βρεις φουντούκια ψημένα και άψητα.
Εγώ να σου πω, πιο συχνά βρίσκω ψημένα παρά άψητα.
Αν πάλι δεν βρεις, δεν πειράζει.
Πάρε άψητα και είτε τα ψήνεις για λίγα λεπτά όπως περιγράφω στην συνταγή ή τα ψιλοκόβεις έτσι.

Για την αναφορά της Πηγής, δυστυχώς το είδα το άλλο blog, απάντησα στην Εφη παραπάνω σχετικά!

Φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Σκοτεινούλα, το ότι θα απέδιδες στα σοκολατάκια μου τον συγκεκριμμένο βαθμό δυσκολίας δεν το περίμενα χα χα χαα!
Η μόνη λύση είναι: αγοράζεις τα υλικά και χωρίς δεύτερη σκέψη φτιάχνεις τα σοκολατάκια!
Μετά, βαθμός δυσκολίας μηδέν χα χα χαα!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ροδάνθη μου, είδες τι κακομαθημένα είμαστε χα χα χααα!!
Γι αυτό προσπαθούμε να κάνουμε κι εσάς κακομαθημένους, να μην νοιώθουμε μοναξιά!
Φιλιά πολλά!

Effie's Sweet Home Designs said...

ΑΥΤΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΛΕΣ...
ΕΛΕΝΑ, ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Εφάκι μου το πιο γλυκό σοκολατάκι για σένα!
Φιλιά πολλά!

Vasia b. said...

Τα λάτρεψα και χωρίς να τα δοκιμάσω!!!
Τι μας κάνεις βρε Ελενάκι μου καλοκαιριάτικα!!!!Πως θα βγούμε στην παραλία????χαχα!!!
Απλά υπέροχα για τους σοκολατοεξαρτημένους όπως εμείς!!!
Φιλάκια πολλά πολλά !!!!!

Maria B. said...

Καλέ εμεινε τίποτα για μένα ??????? τρεχω απο το πρωϊ στο ΙΚΑ και θέλω σας παρακαλώ μια ντουζίνα για να μου περάσει η πίκρα που εχω μετά απο τόσες ώρες εκεί πέρα !!!!!!!!

Ελενάκι μου φαίνονται καταπληκτικά !!!!!!
Οσο για το ιστολογιο που δηλώνει ότι είναι δικιές του οι φωτο χωρίς καμμια αναφορά στην πηγή είναι απλά ''καταπτυστος''!!!!!!!!
φτου και πάλι φτου!


Γεια στα χεράκια σου Ελενάκι μου!!!!!!!!!!!!!!


φιλια πολλά πολλά

ΕΛΕΝΑ said...

Bασάκι μου στην παραλία θα βγούμε με ότι διαθετει ο καθείς και μασουλώντας ένα σοκολατάκι χα χα χαα!!
Πως την βρίσκεις την ιδέα μου!
Φιλιά πολλά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου καλό, ποιος σε πείραξε να του φέρω την πιατέλα με τα σοκολατάκια (χωρίς τα σοκολατάκι εννοείται) στο κεφάλι??
Σε ταλαιπωρήσανε πάλι???
Μια ντουζίνα σοκολατάκια για σένα, με πολλή αγάπη.

Για τα υπόλοιπα, ο καθένας κρίνεται από τις πράξεις του.
Εξάλλου ξέρεις πολύ καλά το μότο μου όλα αυτά τα χρόνια "κανείς δεν μπορεί να κρύψει το αληθινό του πρόσωπο για πάντα, κάποια στιγμή θα το αποκαλύψει"
Φιλιά πολλά φιλενάδα!

Helen Gr said...

Τα τσάκιζα όλα, Ελενάκι, χωρίς τύψεις και δεύτερη σκέψη! Εξαιρετικά!
Σε ευχαριστώ πολύ για τη συνταγή.
Φιλάκια πολλά σοκιλατένια!

Eri said...

Τι να πω κ εγώ... ακόμη κοκαλο είμαι... μα τι κρίμα!
Τέλεια τα σοκολατάκια Έλενα..

Anonymous said...

Συγνώμη Έλενα μου δεν είχα διαβάσει τα παραπάνω σχόλια.
Σε ευχαριστώ για τη απάντηση σου για τα φουντούκια.
Όσο για το άλλο blog εγώ θα το βγάλω απ τη λίστα μου γιατί για μένα είναι πολύ άσχημο να το παρουσιάζει σαν δικό του τη δημιουργία ενός άλλου.
Λυπάμαι πολύ που υπάρχουν τέτοια άνθρωποι.

Aretaki said...

ΟΧΙ ΚΥΡΙΑ ΕΛΕΝΑ...ΓΙΑΤΙ????ΣΗΜΕΡΑ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΔΙΑΙΤΑ(ΠΑΛΙ)...ΘΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΣΤΕΨΕΙΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑΤΙΚΑ??ΑΣΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΠΙΤΙΚΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ...ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΑΝΤΩΣ ΣΑΣ ''ΧΑΝΩ'' ΒΡΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ...ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ...ΘΑ ΜΑΘΩ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ...

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου πολλά σοκολατένια φιλιά και από εμένα!
Καλό σου μεσημέρι!

ΕΛΕΝΑ said...

Ερη μου όπως λες κρίμα!!
Δεν είναι όμορφο να συμβαίνουν τέτοια πράγματα στην γειτονιά μας, αλλά όλα μέσα στην ζωή ειναι!
Πάντως τίποτα τελικά δεν μένει κρυφό!
Τα φιλιά μου!

ΕΛΕΝΑ said...

Χρυσούλα μου δίκιο έχεις, είναι λυπηρό!
Καλό είναι να μην υπάρχουν τέτοια παρατράγουδα!

Ελπίζω να φτιάξεις τα σοκολατάκια (είναι πανεύκολα και πεντανόστιμα) και να τα ευχαριστηθείς με τον καλό σου!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Αρετάκι μου μια χαρά τα καταφέρνεις στην παρέα!!!!
Δοκίμασε τα σπιτικά σοκολατάκια μας και είμαι σίγουρη ότι ποτέ δεν θα ξαναγοράσεις από τα έτοιμα!
Πολλά φιλιά!

Βάσω - Οι ιστορίες της μαμάς! said...

Αχ και να ξερες τι μου έκανες τώρα!!! Εχω μια απιστευτη λιγουρα για γλυκό αυτή την στιγμή και βλέπω τώρα και τα σοκολατάκια και έχω ξεληγωθεί.

ΕΥΓΕΝΙΑ said...

Πώς να αντισταθούμε...που έλεγε και η διαφήμιση!!

ΕΛΕΝΑ said...

Βασούλα μου τι καλά να μέναμε κοντά, έτσι??
Φιλάκια, καλό απόγευμα!

ΕΛΕΝΑ said...

Ευγενία μου πως?? πως?? χα χα χαα!
Δεν αντιστεκόμαστε λοιπόν!
Φιλιά!!

valia said...

ΜΜΜ!!!ΜΟΛΙΣ ΣΧΟΛΑΣΑ Κ ΤΡΩΓΩΝΤΑΣ ΠΕΡΑΣΑ ΜΙΑ ΓΡΗΓΟΡΗ ΒΟΛΤΟΥΛΑ Κ ΩΠ! ΒΡΕΘΗΚΑ ΣΕ ΣΟΚΟΛΑΤΕΝΙΑ ΑΠΟΛΑΥΣΗ!!!!ΤΕΛΕΙΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΤΗ ΓΛΥΚΑ ΤΟΥΣ!!!

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!ΧΑΘΗΚΑ ΛΙΓΟ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΩΡΑΡΙΟ 12ΩΡΟ ΓΕΜΑΤΟ ΚΑΙ ΓΥΡΙΖΩ ΧΩΜΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ...Μ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΠΙΣΩ...ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΥ ΚΑΠΟΥ ΚΑΝΩ...ΤΣΑ!!ΣΤΙΣ ΦΙΛΕΝΑΔΕΣ ΜΟΥ!!!

ΤΑ ΚΟΥΛΟΥΡΙΑ ΣΟΥ ΜΕ ΓΕΜΙΣΗ ΠΙΤΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΘΡΑΥΣΗ...ΙΔΙΩΣ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΠΟΛΕΜΟΦΟΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥΣ...!!!!ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΛΑΒΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΡΟΒΑΛΩ ΣΤΟ BLOG ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Κ ΑΥΤΟ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ..

ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ!!!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ said...

Τι είναι αυτά που κάνεις; Μόλις έχασα 2 κιλά και τώρα φερέρο;;;;

kiki said...

Τα λατρεύω!

Villy @ For the love of Feeding said...

Πω πω πειρασμοί καλοκαιριάτικα! Άντε να φας μόμο ένα!

ΕΛΕΝΑ said...

Valia μου ελπίζω όλα να είναι καλά, και όλα τα άλλα μην σε απασχολούν!!
Να προσέχεις να μην κουράζεσαι πολύ όμως!
Φιλάκια, καλό απόγευμα!!

ΕΛΕΝΑ said...

Κατερινάκι τώρα που τα έχασες, μιαν επιβράβευση δεν την χρειάζεσαι?? χα χα χαα!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Κικίτσα μου και ποιος δεν τα λατρεύει???
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Villy μου μόνο ένα με τίποτα!!
Φιλιά, καλό απόγευμα!!

Taelia88 said...

Νοστιμότατα φαίνονται!! Διάβασα και αυτό το 100 φορές νοστιμότερα από τα κανονικά και θέλω επειγόντως να τα δοκιμάσω! χαχαχα! Φιλάκια!!

Eleni said...

Ελενάκι ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!!Το κακό είναι πως αν αρχίσεις να τρως απο αυτά δε σταματάς ποτέ....!!!!!!!Μπράβο σου μου αρέσουν πάρα πολύ!!!
Φιλάκια πολλά!!!!

mia said...

Είμαι σίγουρη ότι θα είναι υπέροχα..παρόλο που δεν τα δοκίμασα....καλησπέρα Έλενα...το φουντουκάκι στο δόντι...και η σοκολάτα μμμμμμ....

eleni said...

Έλενα μου, μπορώ να φάω άπειρα... τα αγαπώ!!!!!!!!!!!!! Υπέροχααααα!!!!
Φιλιά!!!!!!!!!!!

Selcouth said...

Μπορώ να πάρω ένα; Πολύ ωραία Έλενά μου!
Ό,τι πρέπει τώρα που έφαγα!

Καλό μεσημέρι και πολλά φιλιά!

maya =^o^= said...

όποτε έρχομαι απο εδώ μου ανοίγεις την όρεξη!!είσαι φοβερή!!!!!!!!!

Elpiniki said...

Φυσικα αγαπαμε φερερο!!
Τελεια φαινονται κι αφου ειναι και σπιτικα ακομα καλυτερα!!

Summertime Blues said...

λατρεμένα τα έχουμε ήδη.
κάθε φορά στη γιορτή μου τέτοια προσφέρω.
αλλά ποτέ απ τα χεράκια μου.
για να δούμε, την επόμενη φορά...
φιλάκια σοκολατοφουντουκένια.

Rena said...

Αμ τα λάτρεψα προτού τα δοκιμάσω Ελενα,νομίζω πως την τρέλα μου για τα γλυκά την έχεις μάθει πια!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Taelia, το 100 μου το κάνανε 1000 εχθές χα χα χαα!
Απίθανα, δοκίμασέ τα!
Φιλιά!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου, και σε ποιον δεν αρέσουν??
Νομίζω πιο πολύ απ' όλους χάρηκα εγώ που πλέον θα μπορώ να τα φτιαχνω οσο συχνά θέλω.
Ασε που βγαίνουν και μπόλικα!
Φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Mia μου έτσι ακριβώς, όπως παραστατικότατα τα λες:))
Φιλιάααα!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενίτσα μου αυτά τα άπειρα είναι η καταστροφή μου χα χα χαα!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Selcouth μου μόνο ένα δεν λέει, πάρε μπόλικα!
Φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Maya μου σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελπινίκη μου σπιτικά και 100 φορές καλύτερα από τα αγοραστά, πίστεψέ με!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Blues μου, αξίζει μια φορά στην γιορτή σου να τα προσφέρεις από τα χεράκια σου και να τους εντυπωσιάσεις όλους!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ρενακι, την ίδια τρέλα κουβαλάμε χα χα χαα!
Πολλά φιλιά!

purpleleath said...

Καλέ, πώς μου ξέφυγαν αυτά;;; Πω, πω... μου τρέχουν τα σάλια... έχω και ένα θέμα με την σοκολάτα βλέπεις... Φιλιά

mari beika said...

Πω πω!! Έλενα η απόλυτη λιχουδιά, να είχα μερικά τώρα για την υπογλυκαιμία!!και τι στον κόσμο.
Φιλιά πολλά

ΝΑΣΙΑ Σ. said...

ΑΧ ΕΛΕΝΑΚΙ ΜΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ!!!!!!!!ΤΑ ΛΑΤΡΕΥΩ ΑΝ ΤΑ ΦΤΙΑΞΩ ΤΗΝ ΕΒΑΨΑ ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΘΑ ΤΑ ΤΡΩΩ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ.ΠΩ ΠΩ ΣΥΓΧΥΣΤΗΚΑ ΤΩΡΑ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΕΙ ΠΕΙΡΑΣΜΟΣ!!!ΑΧ ΚΑΛΟΦΑΓΩΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΛΕΩ ΘΑ ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΤΣΑΚΙΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ! ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ!!

syros2js said...

Βρε, κάτι ήξερα εγώ που είχα καιρό να περάσω από 'δω...
Σα δε ντρέπεσαι λιγάκι... Εσύ και οι πειρασμοί σου...
Οκ, μιας και σήμερα έχω τα γενέθλιά μου, παίρνω το... κέρασμά μου (!) και φεύγω!!!
Φιλάκια πολλά-πολλά!!!
ΜΜΜΑΚΙΑ!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Purpleleath αυτά δεν τα αφήνουν να τους ξεφύγουν χα χα χαα!
Και ποιος δεν λατρεύει την σοκολάτα??
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι φτιάξτα, μην την αφήσεις αυτήν την συνταγή!
Γίνονται τέλεια, γίνονται μπόλικα, είναι τα ωραιότερα σοκολατάκια που έχω δοκιμάσει, πίστεψέ με!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Νάσια μου να είσαι σίγουρη ότι αν τα φτιάξεις, θα έχεις σίγουρα παρέα στο ... φάγωμα, μην σου πω δεν θα σου αφήσουν ούτε ένα χα χα χα!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Syros2js χρόνια πολλάααααααααααα!!
Τώρα είδα ότι είχες γενέθλιά!!
Πάρε σοκολατάκια πολλά να κεράσεις!
Φιλιά!

Anonymous said...

Νόστιμα σίγουρα. Υγιεινά όμως είναι; Προσφάτως χρησιμοποίησα μια Νεστλέ κουβερτουρα που δεν έλιωνε με τίποτα ! Ασε που έβγαλα και σπυράκια εξ αιτίας της. Το ίδιο συνθετική είναι και η Νουτέλα.

Αν έχεις κάποια σχετική συνταγή με κακάο, θα την εκτιμήσω ιδιαιτέρως! :)

ΕΛΕΝΑ said...

Ανώνυμη/ε
Δηλώνω αναρμόδια να σου απαντήσω κατά πόσον όλα αυτά που τρώμε είναι υγιεινά ή όχι.
Δεν ξέρω να σου πω ούτε καν αν όλα αυτά που θεωρούμε υγιεινά (φρούτα, λαχανικά κλπ) είναι υγιεινά ή όχι.
Εάν μπούμε στην διαδικασία να το ψάξουμε, μάλλον νηστικούς για όλη την υπόλοιπη ζωή μας μας βλέπω.
Εξάλλου όταν τρως κάποιο γλυκό, δεν σκέφτεσαι ότι το τρως επειδή είναι υγιεινό νομίζω, το τρως γιατί το γλυκό θα σου προσφέρει κάποιαν ιδιαίτερη ευχαρίστηση.
Κουβερτούρες της Νεστλέ (μαύρη, γάλακτος και πραλίνα) χρησιμοποιώ συνέχεια στα γλυκά μου, μια χαρά μου λιώνουν και ποτέ δεν έχω ακούσει από κανέναν να λέει ότι έχουν πρόβλημα στο λιώσιμο.
Οσο για τα σπυράκια που έβγαλες, πιθανόν να έχεις κάποιαν αλλεργία στην σοκολάτα, καλύτερα να την αποφεύγεις λοιπόν.
Αυτό που μπορώ να σου εγγυηθώ για τα συγκεκριμένα σοκολατάκια, είναι ότι είναι απίστευτα νόστιμα, όσοι τα δοκίμασαν μου είπαν ότι είναι κλάσεις ανώτερα από τα "αγοραστά".
Να έχεις μιαν όμορφη μέρα!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...