Saturday 10 November 2012

Σνίτσελ αλά κρεμ

Το φαγάκι αυτό το έχω συνδυάσει με Σαββατιάτικα μεσημέρια, τότε που μπορούμε να βρεθούμε όλη η οικογένεια γύρω από το τραπέζι και να το απολαύσουμε.
Τρυφερά σνίτσελ, καλυμμένα από μια λαχταριστή κρεμώδη σάλτσα με μανιτάρια, στην οποία έχει λιώσει όμορφα λίγο τριμμένο τυράκι, ίσα για να την μελώσει.
Συνήθως το κάνω με σνίτσελ γαλοπούλας ή κοτόπουλου, που είναι πιο τρυφερά, αλλά μπορούμε να το φτιάξουμε με ότι σνίτσελ προτιμάμε.
Το συνοδεύουμε με ένα νόστιμο ρυζάκι, λίγο καλό κρασάκι και κουβεντούλα γύρω από το τραπέζι με τους αγαπημένους μας.
Για να δούμε πως θα το μαγειρέψουμε!
Θα χρειαστούμε:
8 σνίτσελ (γαλοπούλας, κοτόπουλου ή και χοιρινά)
300-400 γρ. μανιτάρια τεμαχισμένα (φρέσκα ή και κονσέρβας)
80 γρ. βούτυρο
2 κουταλιές ελαιόλαδο
1 κουταλιά σκόνη σκόρδου
3-4 κουταλιές τριμμένο κίτρινο τυρί
500 ml κρέμα γάλακτος μαγειρικής
αλάτι – πιπέρι
αλεύρι για το αλεύρωμα των σνίτσελ
Πάμε να τα φτιάξουμε:
Βάζουμε σε ένα πιάτο αλεύρι και προσθέτουμε λίγο αλάτι. Ανακατεύουμε.
Αλευρώνουμε κάθε σνίτσελ στο παραπάνω μείγμα και το τηγανίζουμε σε μπόλικο ελαιόλαδο (ή κάποιο ελαφρύ λάδι), χαμηλώνοντας λίγο την φωτιά ώστε να μην μας αρπάξει μέχρι να τηγανιστεί καλά.
Αφήνουμε τα σνίτσελ στην άκρη και ετοιμάζουμε την σάλτσα.
Βάζουμε σε μια κατσαρόλα το βούτυρο και το ελαιόλαδο και σωτάρουμε τα μανιτάρια όσο χρειάζεται ώστε να μαγειρευτούν και να μαλακώσουν όσο θέλουμε.
Προσθέτουμε την κρέμα γάλακτος, το σκόρδο, το τριμμένο τυρί και λίγο πιπεράκι.
Ανακατεύουμε και αφήνουμε να πάρουν όλα 1-2 βράσεις.
Αν η σάλτσα μας φαίνεται πηχτή, αραιώνουμε με λίγο γάλα.
Επίσης αν θέλουμε, μπορούμε να προσθέσουμε στην σάλτσα 2-3 κουταλιές cream cheese, για έξτρα νοστιμιά!
Απομακρύνουμε την κατσαρόλα από την φωτιά και προσθέτουμε τα σνίτσελ, φροντίζοντας να καλυφθούν καλά με την σάλτσα.
Σκεπάζουμε την κατσαρόλα και την αφήνουμε 5-10 λεπτά, να ενωθούν οι γεύσεις.
Σερβίρουμε όπως είπαμε με ένα νόστιμο ρυζάκι με λαχανικά ή με όποιο συνοδευτικό προτιμάμε.
Καλή επιτυχία, καλό σας Σαββατοκύριακο!

33 comments:

Tante Kiki said...

Καλημέρα Ελενάκι... υπέροχο το φαγάκι που μας σερβίρεις...νοστιμότατο και λατρεμένο! Να είσαι καλά!

Unknown said...

Das sieht lecker zu genießen Sie


Αυτό φαίνεται υπέροχο να μπορείτε να απολαύσετε

Selcouth said...

Αχ! Τί ωραία συνταγή! Το φαντάζομαι με γαλοπούλα και με πιάνει πείνα πρωί πρωί! Μια ερώτηση να κάνω... Γιατί τα μανιτάρια τα σωτάρεις και με λάδι και με βούτυρο;
Ας πιω λίγο καφέ μπας και μου κόψει την όρεξη! (λέμε τώρα) :)
Καλό Σαββατοκύριακο Έλενα! Πολλά φιλιά!

mari beika said...

Πολύ νόστιμο το φαγητό σου Έλενα, μάλλον θα το δοκιμάσω αυτό το Σαββατοκύριακο. Φιλιά πολλά.

Chrisi said...

Καταπληκτικό μου φαίνεται,είναι απο τα αγαπημένα μου πιάτα το σνίτσελ και το ρύζι που έβαλες ,τελειο,πολυ καλη συνταγή,φιλιά.

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' said...

Ελενάκι μου αγαπημένο, λαχταριστό το φαγάκι που μας προτίνεις!!
Σήμερα έχουμε ψαράκι, αλλά αύριο κρεατάκι. Μπορεί και να το φτιάξω, χωρίς να είμαι και σίγουρη όμως. Παρόλαυτά, σίγουρα θα φτιάξω τάρτα!!! Θα πάω να δω τη συνταγές μας έχετε για τάρτες. Αγόρασα σήμερα το ειδικό σκεύος για τάρτες (μέχρι τώρα δεν είχα), και ανυπομονώ να φτιάξω τάρτα χαχαχααααα. Λέω να φτιάξω και γλυκιά και αλμυρή. Για να δω τι μας έχετε. Σας έχουν μάθει γνωστοί και φίλοι πια, Ελενάκι μου χαχαχαααα. Ο Γιάννης προχθές με ρώτησε: Από τα κορίτσια βρήκες τη συνταγή; χαχαχα. Είχα φτιάξει σουδάκια.
Σου εύχομαι ένα πολύ όμορφο Σαββατοκύριακο Ελενάκι μου αγαπημένο.
Καλό Σαββατοκύριακο σε όλα τα κορίτσια, αλλά και την παρέα όλη!!!
Φιλιά πολλά!!!
Υ.Γ.
Πάω να ψάξω

Μαριλένα said...

πολύ πολύ νόστιμο φαίνεται Ελενα μου!
κι αυτή τη σάλτσα.. υπέροχη!

καλό Σαββατοκύριακο εύχομαι
χειμώνας πια..
φιλιά πολλά!

Ροδανθη said...

Γεια σου Ελενάκι όλα καλά;Τέλειο το φαγάκι σου σήμερα και με πολύ αγαπημένα υλικά.Θα φτιαχτεί σίγουρα,να είσαι καλά φιλιά!!!!!

Βίκυ said...

Αγαπημένοοο!!!!!!!!!

FELITSIA said...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΕΛΕΝΑ .ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΙΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΜΑΣ.ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΩ ΨΑΡΑΚΙΑ ΠΟΥ ΨΑΡΕΨΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΛΑΧΑΝΟΝΤΟΛΜΑΔΕΣ .ΓΙΑ ΓΛΥΚΟ ΘΑ ΦΤΙΑΞΩ ΕΝΑ ΚΕΙΚ ΜΕ ΚΑΡΟΤΟ ΚΑΙ ΜΗΛΟ .ΜΟΛΙΣ ΒΡΩ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΣΑΣ ΓΡΑΨΩ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΗ .ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ Σ/Κ

Thalassenia said...

Βλέπω ότι όλοι γράφουν "αγαπημένο" εεεε δεν θα πρωτοτυπήσω εγώ με κάτι άλλο.

Κάπου έχω φωτογραφημένο σνίτσελ κοτόπουλο ή μπον φιλέ, δεν θυμάμαι.
Όταν το ανεβάσω θα είναι για σένα.

Φιλιά πολλά.

"Αγαπημένο" αλλά απαγορεύεται η κρέμα γάλακτος:(

sundayspoon said...

Φανταστικό φαγάκι! Τόσο κρεμώδες και γευστικό, που μου τρέχουν τα σάλια...

Magia da Inês said...

¸.•°✿⊱╮╮
Olá, amiga!
Adoro suas receitas.

Bom fim de semana com tudo de bom:
muita saúde e muita paz.
Beijinhos.
Brasil.
.•°✿⊱╮•°✿⊱

DIMI said...

Καλησπέρα Ελένη!Πολύ νόστιμο καί αγαπημένο φαγητό!Μού αρέση πολύ τό ριζάκι πού τό συνοδεύης!Καλό Σ/Κ σού εύχομαι!Φιλάκια!

mia said...

Λαχταριστό λαχταριστό...κάνω λίστα ..θα μαγειρέψω για τον γιο...Ευχαριστώ Έλενα...

mm_skg said...

Αγαπημενο φαγακι, συνηθως το φτιαχνω με χοιρινα εσκαλοπ. Πολυ λαχταριστη η παρουσιαση Ελενα μου!
Καλο βραδυ!

Kamikaze said...

Ελενα μεράκι το έχω να φάω οτιδήποτε από τα χεράκια σου ......:P

Ερμιόνη said...

Πωωω και ξανά πωωω Ελενάκι!
Νομίζω ότι το τραγούδι που σου ταιριάζει είναι το killing me softly! Νομίζω ότι αυτό παθαίνω μετά από κάθε ανάρτησή σου!
Θεϊκό πιάτο έφτιαξες πάλι!
Πολλά φιλιά και καλή Κυριακή να έχουμε!

gwgw said...

Τελευταια και κατα ιδρωμενη λενε...αλλα εγω ηρθα τελευταια και κατακουρασμενη..ολη μερα στο ποδι ετρεχα γιατι ειχα κοσμο και τωρα εκατσα στο λαπτοπ να κανω μια "βολτα".
Το μαγειρεψες παρα πολυ ωραια Ελενακι μου και ειμαι σιγουρη οτι ηταν πεντανοστιμο γιατι ειναι του γουστου μου το φαγητο και ο τροπος που το εφτιαξες,γεια στα χερακια σου..
Να εχεις μια ομορφη Κυριακη,πολλα φιλια!!

Ειρήνη Ε. said...

Ελενάκι, το νόστιμο σνιτσελάκι μαζί με το μανιταράκι και το χρωματιστό ρυζάκι, έγιναν ένα μούρλια φαγάκι. Και φυσικά μου έδωσαν την ευκαιρία να φτιάξω και ομοιοκαταληξία σε "άκι"!!!
Χαχά!! Έλενα, είμαι σίγουρη ότι το σνίτσελ είναι μούρλια, όχι μόνο γιατί το έφτιαξες εσύ, αλλά γιατί και τα υλικά που χρησιμοποίησες, το κάνουν πεντανόστιμο.
Καλη Κυριακή.

Charalampidou Elpida said...

Έλενα μου νόστιμο και λαχταριστό!!!!!Τέλειο πιάτο για την τέλεια παρέα!!!!
Φιλάκια!!!!!!

Helen Gr said...

Καλησπέρα, Ελενά μου!
Υπέροχη και νοστιμότατη η πρότασή σου, τα υλικά συνδυασμένα κι εκείνη η σαλτσούλα όλα τα λεφτά!
Γεια στα χεράκια σου!
Φιλάκια πολλά.

Lila Xagorari said...

Πώς μου ξέφυγε εμένα αυτό???? Το θέλω τώρα όμως!!!

kiki said...

Αγαπημένο της οικογένειας!

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' said...

Επανήλθα Ελενάκι μου!!
Ευχαριστώ πολύ για τη συνταγή!!!! Η τάρτα έγινε τέλεια!!! Την έφτιαξα με μαύρο αλεύρι και την κρέμα και τη ζύμη.
Ευχαριστώ πολύ!!!
Καλή εβδομάδα να έχετε.
Πήρατε τα εύσημα πάλι!!!

Vita said...

Αγαπημένο των παιδιών μου παλιότερα... Τώρα, σε ειδικές περιπτώσεις! Ουκ έρχεται μόνο βλέπεις :-)

Δημιουργία said...

Όμορφο πιάτο και σε εμφάνιση και σε γεύση Έλενα.Καλή εβδομάδα να έχεις.

syros2js said...

Μιαμ!!! Μιαμ!!!
Καλή σου μέρα, Έλενά μου!!!
Καλή εβδομάδα!!!
Φιλάκια πολλάάάάά!!!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ said...

γιαμ γιαμ... :)) νοστιμο μου φαινεται , εκτος απο τα μανιτάρια που δεν τα τρώω

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ said...

Πρέπει επειγόντως να μπει και στο δικό μας τραπέζι!!!!!

Eleni said...

Ελενάκι θεικό!!!!!!!Μπράβο σου εκτός απο την υπέροχη εμφάνιση έχει σίγουρα και φανταστική γεύση!!!
Φιλιά πολλά!!!

Maria B. said...

Ελενάκι μου πολύ ωραια τα χρώματα που έχεις στο πιάτο σου !!!! σαν παλέτα είναι !!!! μπραβο φιλεναδίτσα μου γλυκειά, παιρνω το πιατάκι μου γιατί σήμερα την έχω βγάλει με κατι παξιμάδια !!!!


σε φιλώ πολύ πολύ

ΕΛΕΝΑ said...

Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τα καλά σας λόγια!
Ετρεχα όλο το Σαββατοκύριακο με διάφορες δουλίτσες και δεν πρόλαβα να απαντήσω στον καθένα ξεχωριστά.
Να έχετε μιαν όμορφη εβδομάδα!
Φιλιά σε όλους!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...