Saturday 2 March 2013

Cupcakes Black Forest


Black Forest …….. το μυαλό μας πηγαίνει κατευθείαν σε κακάο ή σοκολάτα, βύσσινο ή κερασάκια και σαντιγί!
Είναι τα υλικά που χαρακτηρίζουν το συγκεκριμένο γλυκό!
Όλοι σχεδόν έχουμε δοκιμάσει τον παραπάνω συνδυασμό σε τούρτα, ρολό ή κέικ και πιστεύω πως στους περισσότερους αρέσει πολύ!
Εγώ σας τον προτείνω σήμερα σε cup cakes, μέσα από μια αγαπημένη μου συνταγή.
Υλικά για 24 κομμάτια
Για τα cup cakes:
2 φλιτζάνια ζάχαρη
2 φλιτζάνια αλεύρι
¾ φλιτζάνια κακάο άγλυκο
2/3 φλιτζάνια λάδι ελαφρύ (σπορέλαιο, καλαμποκέλαιο κ.α)
2/3 φλιτζάνια γάλα εβαπορέ
2/3 φλιτζάνια χλιαρό νερό
2 αυγά
1 κουταλιά σούπας λικέρ βύσσινο ή cherry (προαιρετικά)
1 βανίλια
2 κουταλάκια γλυκού μπέικιν πάουντερ
μισό κουταλάκι σόδα
μια τσιμπιά αλάτι
Για το γαρνίρισμα:
350 ml κρέμα γάλακτος χτυπημένη σε σφικτή σαντιγί με
80γρ. ζάχαρη άχνη (προσθέστε ή αφαιρέστε κατά βούληση)
24 βυσσινάκια από γλυκό του κουταλιού βύσσινο
Επιπλέον :
24 κουταλάκια γλυκού σιρόπι από γλυκό κουταλιού βύσσινο

Πάμε να τα φτιάξουμε:
Ετοιμάζουμε το μίγμα για τα κεκάκια.
Σε ένα μπολ κοσκινίζουμε όλα τα στερεά υλικά εκτός από τη ζάχαρη (αλεύρι, κακάο, μπέικιν, σόδα, βανίλια, αλάτι) και ανακατεύουμε καλά.
Σε ένα άλλο μπολ βάζουμε τη ζάχαρη με τα αυγά, δουλεύουμε με το σύρμα, προσθέτουμε το λάδι, το εβαπορέ, έπειτα το μίγμα των στερεών υλικών που κοσκινίσαμε και τέλος το χλιαρό νερό.
Δουλεύουμε με το σύρμα μέχρι να ενωθούν καλά τα υλικά.
Μοιράζουμε το μίγμα σε 24 χάρτινες θήκες για cupcakes και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο με αέρα, στους 160 βαθμούς, για 15-20 λεπτά περίπου.
Μόλις βγουν τα κεκάκια από το φούρνο, τα αφήνουμε να κρυώσουν.
Στη συνέχεια με μια οδοντογλυφίδα κάνουμε τρεις τρύπες στην επιφάνειά τους και ρίχνουμε προσεκτικά από ένα κουταλάκι του γλυκού σιρόπι βύσσινο.
Βάζουμε τη σαντιγί σε ένα κορνέ, επιλέγουμε μια μύτη γαρνιρίσματος με οδοντωτό μεγάλο άνοιγμα και σχηματίζουμε ροζέτες επάνω από κάθε κεκάκι.
Τέλος τοποθετούμε από πάνω ένα βυσσινάκι.
Αν θέλουμε, μπορούμε να τα γαρνίρουμε επιπλέον με ξύσμα κουβερτούρας.
Καλή επιτυχία, να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!
Ελένη Κ.

62 comments:

Pela Farsiarotou, φιλολογος/καθηγητρια αγγλικων/ ειδικη παιδαγωγος said...

μμμμμμμμμμμ black forest να 'ναι κι ό,τι να 'ναι!!!! καλέ ξελιγώθηκα πρωί-πρωί!! θα την τιμήσω τη συνταγή!!!!!
καλημέρα :)

Ξανθή said...

Εντυπωσιακά!!!με υλικά που μου αρέσουν πολύ.
Καλό Σαββατοκύριακο Ελένη.

paraxeno pirouni said...

Μμμμ, πολύ δελεαστικά αυτά cupcakes και γιορτινά στολισμένα, ό,τι πρέπει για δώρο!
Βύσσινο / κεράσι με σοκολάτα είναι πράγματι από τους πιο αγαπημένους συνδυασμούς!
Καλό μήνα και καλό Σ/Κ!

Unknown said...

Αγαπημένη γεύση η τούρτα black forest!Πόσο περισσότερο σε μίνι εκδοχή περιορισμένης ποσότητας μεν,αυξημένης γευστικής δυναμικής δε...Υπέροχα,διακοσμητικά στολίδια!
Καλό Σαββατοκύριακο!Φιλιά πολλά,πολλά.

Unknown said...

Πολύ ωραίο γλυκάκι Ελένη μου...Καταπληκτικό και απίστευτα ωραίες φωτογραφίες...Δεν μπορείς να αντισταθείς έτσι που το βλέπεις... Μπορώ να έχω και ένα και δύο και τρία???? Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

Anonymous said...

ελενη καλημέρα ένα θα σου πω..με έστηλες πρωινιάτικα ...πα πα πα υπέροχα ....βρε μέχρι λάρισσα πάω για να φάω....χαχαχαα να σαι καλά

gwgw said...

ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!!!!ΕΥΓΕ!!!

syros2js said...

Έτσι... Για να ξεκινάει γλυκά η μέρα!!!
Και πόσο εντυπωσιακά φαίνονται!!!
Καλό μήνα!!!
Φιλάκια πολλά!!!

Unknown said...

Πραγματικά υπέροχα και εξαιρετική εμφάνιση!!!:)

ΜΕΤΗ said...

Ελενάκι μου τι μας κάνεις μεσημεριάτικα……..αααααααχχχχχχχχ!!!!!!!!
Black Forest …..δεν έχω καλύτερο……μου τρέχουν τα σάλια!!!!!!!!!!

Φιλάκια , καλό σ/κ!!!!!!!

Martha said...

Με τέτοια cupcakes σίγουρα θα έχουμε ένα γλυκό Σαββατοκύριακο!

Sweet Dreams said...

Απλά καταπληκτικά!!

Irene said...

εχω κατι χρονια να φαω μπλακ φορεστ, πολυ ωραια η εκδοχη σου.

ειρηνη

Tante Kiki said...

Υπέροχα και λατρεμέναααα!!! Μπράβο Ελένη!
Καλό Σαββατοκύριακο σε όλες!!! -:))

eleni said...

Τι γλυκάκι,όμορφο,λαχταριστό,Ελένη!
Σπέσιαλ για το Σ/Κ-εύχομαι να περάσεις όμορφα!
Φιλιά!

ΕΥΓΕΝΙΑ said...

Από τις πιο αγαπημένες μου γεύσεις...πώς να αντισταθώ;;

κορδονέτο said...

Τέλεια συνταγή! Καλό απόγευμα!

Anonymous said...

To λατρεύω αυτό το υλικό!

DIMI said...

Ελενάκι,στείλε ένα Black Forest καί από εδώ!!Οτι πρέπει μαζί μέ τόν καφέ πού πίνω!!Φανταστική συνταγή!!Λατρεμένη γεύση!!Καλό μήνα νά έχης!!Φιλάκια!!

Helen Gr said...

Εξαιρετικά! Εμφανίσιμα, νόστιμα με λατρεμένα υλικά! Μακάρι να είχα ένα τώρα με το καφεδάκι μου αλλά για το αυριανό πρωινό δεν θα έλεγα όχι!
Κρατώ τη συνταγή!
Φιλάκια πολλά.

Ειρήνη Ε. said...

Ελένη, σούπερ τα κεκάκια black forest!! Έχω σπιτικό γλυκό βυσσινάκι, θα γίνουν απίθανα!! Ωραίο κέρασμα-συνοδεία για καφεδάκι!!
Καλό Σαββατοκύριακο.

Stella's Κουζινομπερδέματα said...

Τι ωραία ιδέα Ελένη μου!!
Τα προτιμώ τα κεκάκια!
Φιλιά πολλά!

Νίκη said...

Λατρεύω τη μπλακ φόρεστ αλλά ποτέ δεν έχω τολμήσει να τη φτιάξω. Νομίζω ότι αυτή η εκδοχή είναι πιο εύκολη και πολύ νόστιμη, οπότε μπαίνει στα προσεχώς!
Καλή εβδομάδα!

Chrisi said...

Απο εμφάνιση σκίζουν ,φαντάζομαι τι νοστιμιά τους πως θα ήθελα ένα τωρα,καλό Σαββατόβραδο.Φιλιά.

Beauty Follower said...

Αν και δεν τρελαινομαι για καπ-κέικς αυτα εδω με εβαλαν σε πειρασμο να τα φτιαξω!

Pyroessa said...

Έλενα μου καλημέρα και καλό μήνα! Θα έλεγα πολύ ευρηματική η μετατροπή σε cup cakes! μπράβο!
φιλιά

Pepi said...

Αχ, τι μου κανεις μεσημεριάτικα!!! Και μπορείς να τρως και πιο ..πολλά, αφού είναι ..μικρούλια!! χαχα!! Καλό απολαυστικό απόγευμα να'χεις!!

Selcouth said...

Τί κεκάκια είναι αυτά; Τέλεια Ελένη μου! H black forest μου αρέσει πολύ, οπότε είμαι σίγουρη ότι κι αυτά τα κεκάκια θα είναι εκπληκτικά! Ελπίζω να τα καταφέρω και να τα βγάλω το ίδιο όμορφα!
Πολλά φιλάκια! Καλό βράδυ!

Maria B. said...

Ελενάκι μου !!!!!!!! τι ποιηματα είναι αυτά που έφτιαξες !!!! πανεξυπνη η ιδεα σου να κανεις την μπλακ φορεστ σε κεκακια και τι ωραία που τα έχεις παρουσιάσει !!! πωπω !! χαρμα οφθαλμών !!! καταγραφετε η συνταγή στα πολύ προσεχώς !!!!!!!

φιλια πολλά πολλά και καλό βράδυ !

Unknown said...

απλά φανταστικά φαίνονται!βύσσινο και κρέμα και κακάο, θανατηφόρος συνδυασμός!

Roula Tofea said...

Φαίνονται τέλεια!!!
Μπράβο Ελενίτσα, φιλάκια.

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ said...
This comment has been removed by the author.
ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ said...

Νοστιμιές.,φάινονται πολύ ωραία..καλό μήνα & καλή άνοιξη

mari beika said...

Ελένη πολύ λαχταριστά και εύκολα τα κεκάκια, θα τα φτιάξω!!
Φιλιά πολλά.

Ερμιόνη said...

Φαίνονται απίθανα τα κεκάκια σου Ελένη!
Και μ' αρέσει που τα βλέπω τόσο σκουρόχρωμα, αυτό σημαίνει ότι είναι φουλ στο κακάο!!
Όσο για το συνδυασμό γεύσεων, απίθανος!
Πολλά φιλιά!

Eleni said...

Σε ευχαριστώ πολύ Ξανθή μου, χαίρομαι που σου αρέσουν!
Πολλά φιλιά!

Eleni said...

Συμφωνώ μαζί σου Σκοτεινούλα μου!
Σε ευχαριστώ πολύ!
Πολλά φιλιά!

Eleni said...

Σε ευχαριστώ πολύ Φωτεινή μου για τα καλά σου λόγια!
Πολλά φιλιά!

Eleni said...

Ευάκι μου όσα θέλεις!!!
Σε ευχαριστώ πολύ!
Πολλά φιλιά!

Eleni said...

Χαχαχ Παναγιώτη μου!!!
Σε ευχαριστώ πολύ, να σαι καλά!

Eleni said...

Σε ευχαριστώ πολύ Γωγούλα μου!
Πολλά φιλιά!

Eleni said...

Σε ευχαριστώ πολύ Cinemarion!
Πολλά φιλιά!

Eleni said...

Μέτη μου και γω τα λατρεύω!!!!
Σε ευχαριστώ πολύ!
Πολλά φιλιά!

Eleni said...

Μαρθούλα μου γίνονται και πανεύκολα!!!
Σε ευχαριστώ πολύ!
Πολλά φιλιά!

Eleni said...

Σε ευχαριστώ πολύ Sweet Dreams να σαι καλα!

Eleni said...

Κικίτσα μου σε ευχαριστώ πολύ!
Πολλά φιλιά!

Eleni said...

Ελενάκι μου σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
Πολλά φιλιά!

Eleni said...

Σε ευχαριστώ πολύ Ευγενία μου!

Eleni said...

Σε ευχαριστώ πολύ Κορδονέτο!

Eleni said...

Σε ευχαριστώ πολύ Χρυσούλα μου!

Eleni said...

Σε ευχαριστώ πολύ DIMI μου, χαίρομαι που σου αρέσουν!
Πολλά φιλιά!

Eleni said...

Ειρήνη μου με σπιτικό βυσσινάκι τα προτιμώ και γω!!!Καλή επιτυχία!!!
Σε ευχαριστώ πολύ!
Πολλά φιλιά!

Eleni said...

Σε ευχαριστώ πολύ Στέλλα μου!
Πολλά φιλιά!

Eleni said...

Νίκη μου ελπίζω να τα έφτιαξες!!!
Σε ευχαριστώ πολύ!
Πολλά φιλιά!

Eleni said...

Σε ευχαριστώ πολύ Neli μου για τα καλά σου λόγια!
Πολλά φιλιά!

Eleni said...

Σε ευχαριστώ πολύ Pyroessa μου να σαι καλά!

Eleni said...

Pepi μου πράγματι τρως πιο πολλά χαχα!!!
Σε ευχαριστώ πολύ!
Πολλά φιλιά!

Eleni said...

Sel μου μια χαρά θα τα καταφέρεις, το χεις!!!καλή επιτυχία!
Σε ευχαριστώ πολύ!
Πολλά φιλιά!

Eleni said...

Μαράκι μου γλυκό σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια!Καλή επιτυχία σου εύχομαι!!!
Φιλάκια πολλά πολλά!!! <3

Eleni said...

Όπως το είπες Λίλα μου χαχαχα!!!
Σε ευχαριστώ πολύ!
Πολλά φιλιά!

Eleni said...

Σε ευχαριστώ πολύ Ρουλάκι μου!
Πολλά φιλιά!

Eleni said...

Σε ευχαριστώ πολύ Δελφινάκι μου!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...