Monday 11 January 2010

Hot dogs

Σας αρέσουν τα Hot dogs, αλλά δεν θέλετε να τα αγοράζετε απ’ έξω γιατί δεν εμπιστεύεστε την ποιότητά τους??
Τι σας εμποδίζει να τα φτιάξετε μόνοι σας?? Ασφαλώς τίποτα!
Έτσι λοιπόν και εγώ, σκεπτόμενη τα ανωτέρω, εδώ και αρκετά χρόνια τα φτιάχνω με τον τρόπο που σας περιγράφω.

Υλικά
12 λουκάνικα Φρανκφούρτης ή λουκάνικα γαλοπούλας
12 μαλακά ψωμάκια μακρόστενα από το σουπερ μάρκετ
5 κουταλιές ελαιόλαδο
2 ποτήρια του νερού, νερό
1 μεγάλο κρεμμύδι τριμμένο στην χονδρή μεριά του τρίφτη
2 κουταλιές της σούπας πελτέ
(ή 2-3 ντομάτες τριμμένες ή χυμό τομάτας)
3-4 γαρύφαλλα ολόκληρα
3-4 μπαχάρια
λίγο αλάτι
λίγο κόκκινο πιπέρι
(και για πολύ δυνατούς γευστικούς κάλυκες λίγο ταμπάσκο)
Τι κάνουμε?
Σε μια πλατιά κατσαρόλα τσιγαρίζουμε το κρεμμύδι με το λάδι και τον πελτέ. Ρίχνουμε το νερό, βάζουμε και τα λουκάνικα και ρίχνουμε το αλάτι, τα πιπέρια και τα μπαχαρικά. Βράζουμε περίπου για μισή ώρα, δηλαδή μέχρι να είναι έτοιμα τα λουκάνικα και να είναι αρκετά πηχτή η σάλτσα.
Χαράζουμε τα ψωμάκια στην μέση από την μια μεριά και τα βάζουμε στους 200 βαθμούς στον αέρα για περίπου 10 λεπτά (ίσα να ζεσταθούν).
Αν θέλουμε πριν τα βάλουμε στον φούρνο, τοποθετούμε τυρί του τοστ ή φέτα – για να λιώσουν όση ώρα ζεσταίνονται τα ψωμάκια.
Βγάζουμε τα ψωμάκια (σκέτα ή με τυρί) από τον φούρνο και τοποθετούμε μέσα ένα λουκάνικο και λίγη σάλτσα.
Συνήθως έχουμε από δίπλα μουστάρδα αλλά και ..... πατατάκια, είναι η απόλυτη κραιπάλη !!!!!!!!!!!
Καλή βδομάδα σας εύχομαι!

46 comments:

Lila Xagorari said...

O γιόκας μου τα λατρεύει και τα φτιάχνω συχνά! Φέρε μια πιατελίτσα την γνωστή ημέρα στο γνωστό μέρος!

Maria B. said...

xaxaxaaxxaaxaxaxx!!!!! Λιλάκι μου δίνεις ιδέες για το γνωστό μέρος ????

καλή σου μέρα !!!!!

Amali said...

εντάξει Μαρία
χωρίς σχόλια έτσι.......
πολλά φιλιά

Vasia b. said...

Μαράκι μου τέλειο το hot dog και για τα παιδιά ότι καλύτερο!!!
Όμως δεν μπορούμε να το κάνουμε λίγο πιο τεμπέλικα!!Δηλαδή αντι για σάλτσα να βάλουμε λίγη κετσαπ ???!!!χοχοχαχαχιχι!!!

Περάσατε τέλεια κάτω??????
Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!!!!!!

Ειρήνη said...

Εγκρίνονται και υιοθετουνται Μαράκι μου!

Αστρο - Συμμορίτες said...

Γευστικά αλλά βαριά τα άτιμα...
Γενικά τα αποφεύγουμε.
Καλή εβδομάδα και ΚΑΛΗ ΜΕΡΑ!!

ΕΛΕΝΑ said...

Για την απόλυτη κραιπάλη άκουσα και ήρθα τρέχοντας η ... επιρρεπής:PPP
Σίγουρα με μια τεμπέλικη κέτσαπ που λέει η Vasia ειναι πιο απλά τα πράγματα, αλλά δεν θα συγκρίνεται με την πικάντικη σαλτσούλα σου με τα μπαχάρια, την οποία και ψηφίζω, αν και είμαι γνωστή τεμπέλα!
Ας ξεκινήσει λοιπόν η κραιπάλη;-)
Φιλάκια, καλή βδομάδα Μαράκι μου!

dhmhtra said...

Τι γίνεται βρε παιδιά ...πότε θα κάνουμε δίαιτα;

Xara said...

Έλεος Μαράκι μου έλεος!!!Τι κόλαση είναι πάλι αυτη?'Επεσε κάτω το σαγόνι μου!!!

eleni said...

Mαράκι,κραιπάλη μεγάλη σήμερα!Δεν ενδίδω,γιατί δε μ΄αρέσουν τα λουκάνικα,αλλά ξέρω κάποιες που τρελαίνονται για τέτοια εδέσματα.Ξέρεις,οι κόρες ρέπουν σε τέτοιες γεύσεις.
Ελπίζω να μη σε στενοχώρησα.
Φιλιά!

Christina Markoulaki said...

Πω πω απίστευτο.... όχι τρελά υγιεινό αλλά σίγουρα πεντανόστιμο!!

Rena said...

Άντε Μαράκι, οργανώσου και κάντες δύο τις πιατελίτσες δε βλέπω να φτάνει η μια. Σούπερ και η σαλτσούλα σου τέλεια!

ΕΛΕΝΑ said...

Δήμητρα, δίαιτα .... last year χα χα χα!!

ΜΕΤΗ said...

Μαρακι μου ανοιξες δουλειες πρωι πρωι, καλα ειχα φερει γεμιστα της Γωγουλας να φαμε, ειδε η Γωγω τα hot dogs αντε τωρα να φαει γεμιστα.
Παω να βρω λουκανικα και ψωμακια η ερμη η μανα.
Για την σαλτσα (ειναι βεβαια τελεια)αλλα δεν το συζητω , κετσαπ και παλι κετσαπ.

Φιλακια πολλα πολλα

Maria B. said...

Αμαλιιιιιιιιιιιιι, στάσου καλέ που πας????? τι σχόλια θέλεις να σου κάνω??? για πε μου ?? χιχιχιχιχιχιχι τελικά δεν έμαθα, σου αρέσουν τα hot dogs ή δεν σου αρέσουν???

καλημέρα !!!!!!

Maria B. said...

Βάσια μου, ε λοιπόν απο σένα την καλονοικοκυρά δεν περίμενα ποτέ να με παραπεμψεις στην κετσαπ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! μάλλον σε χάλασε η παρέα με την Ελενα και την Μέτη !!!!! χαχαχααχα

και με κέτσαπ βρε ωραία θα είναι, μην σκάς καθόλου, απλα με την φρέσκια σαλτσούλα είναι τεεεελεια !!

φιλια πολλά !

Maria B. said...

Ειρηνάκι μου, σματς - σμουτς !!!!


καλή βδομάδα να έχουμε !!!

Maria B. said...

αστρο-συμμορίτες, καλέ ποιός κακόβουλος σας είπε ότι είναι βαριά ??? ούτε 50 γραμμάρια δεν ζυγίζει το κάθε λουκανικάκι !!! τττςςςς άκου βαριά !!!!!!
χιχιχιχιχιχιιι

είναι ένα και ένα για ........... δίαιτα !!!!!!!!!!

φιλάκια και καλή σας μέρα

Maria B. said...

Ελενάκι μου γλυκό !!! οπως τα λες είναι !!! let's go for .... krepali
που λένε και στο χωριό μου !!!!!!!!
))))))ΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ


φιλια πολλά - πολλά

Maria B. said...

Δήμητρα !! μάλλον θα σου τραγουδήσω και εγω το τραγουδάκι που σου αφιέρωσε πιο κάτω το Λενάκι μας :

Last year λα λα λα λα !!!!!!!


αστεία - αστεία αλλά πρέπει να κόψουμε απο σήμερα τα πάντα γιατί πολύ το παρακάναμε !!!!


φιλια πολλά

Maria B. said...

Χαρουλίνι μου έλα, τι είμαστε ? μόνο 2 τσιγάρα δρόμο!!! κρατάω και για το μικρούλι μας το μερίδιό του !!!!

Maria B. said...

ξέχασα να σου στείλω πολλά πολλά φιλάκια

σματς σμουτς

Maria B. said...

Elenaki μου, είσαι τυχερούλα που δεν σου αρέσουν αυτού του είδους οι νοστιμιές. Οταν έρθουν όμως οι κουκλίτσες σου βάλτα στο μαγειρικό σου πρόγραμμα, σίγουρα θα τα απολαύσουν !!!

πολλά πολλά φιλάκια και ευχές για καλή βδομάδα

Maria B. said...

Cristinaki μου, ότι μας αρέσει συνήθως είναι και απαγορευτικό !!!!
τι να κάνουμε όμως, που και που το προσπερνάμε και τα απολαμβάνουμε χωρίς τύψεις !!!!

καλό απόγευμα !!!

Maria B. said...

Ρενάκι, μήπως πρέπει να φέρω και καμμιά ζουμερή γκαρσόνα να περνάει με τις πιατέλες και να κερνάει σ'αυτό το famous roof garden party ????
πως σου φαίνεται σαν ιδέα ???

φιλιά πολλά πολλά πολλά

Amali said...

Ενοείται Μαράκι μου ότι μου αρέσουν, έμεινα άναυδη, για αυτό το χ. σχόλια!!!!!!!Και με κέτσαπ και με σάλτσα και σκέτα... Ό,τι "βρώμικο" φέρτε το προς τα εδώ... Δεν πας να κάνεις και ένα αφιέρωμα σε κάτι άλλα hotdog έξω από το μεγάλο τηγάνι που λένε εκεί κοντά στο σπίτι σου;;;; Να δεις που θα πάνε τα σαγόνια μου μετά και αν θα μπορώ να μιλήσω!!!!!!!!!!!!!

Εντάξει τώρα κατάλαβες αν μου αρέσουν ή να γράψω και άλλα και να συναγωνιστώ ξέρουμε ποια.... να μην λέμε ονόματα δεν κάνει!!!!!

Πολλά πολλά φιλιά
καλό μεσημέρι

Maria B. said...

Μετακι μου !!!!!!! σνομπαρει το μωρό μας τα μυρωδάτα γεμιστά της Γωγούλας για αυτά τα παλιο-hot dogs ?????? α! α! α! προβλέπω να έρχεται ο Φώτης και να της τρώει όλα !!! χαχαχααχαχαχαχα!!

φιλια πολλά

Maria B. said...

Αμαλί μου επιτέλους το κατάλαβα - ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΒΡΩΜΟ-HOT DOGS!!!!

Οσο για το μεγάλο τηγάνι εκεί τηγανίζω μόνο γαύρους (δηλ. τον αντρα μου - τον γιό μου - την κόρη μου και όλους τους απανταχού ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ !!!!!!!! χιχιχιχιχι)

καλό μεσημέρι

Giorgos Varvakis said...

Μας αρέσουν πολύ Μαράκι και τα χτυπάμε αλύπητα ;))
Φιλιά πολλά
Καλό απόγευμα

Rena said...

Μαρία μου καταπληκτική ιδέα! Ξέρω πολλούς που θα ενθουσιαστούν :)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS said...

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ.ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΤΗ ΔΙΑΙΤΑ.ΧΕ ΧΕ!!!
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ said...

μόνο 12, 112 είναι πιθανότερο να χρειαστούμε!!! χιχι!!! φέρε μπύρες λέεεεεεεεμε!!!!!! μαύρες!!!!!!!

Μαριλένα said...

καλά, δεν το συζητώ: τα δικά μου παιδιά, άγαλμα θα σου στήσουν μ 'αυτή τη συνταγή!

φιλιά πολλά Μαράκι :))

Ελευθερία said...

θα συμφωνήσω με τη γαστεροπλιξ. τις μπυρες και... γρηγορα!!!!!!!!

marian said...

Ποποποπο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
τι ατασθαλίες είναι αυτές Μαράκι μου!!!!!!
Άκου χοτ ντογκ!!!! .....τρέχουν τα σάλια μου!!!!!
Να σου πω την αλήθεια και μένα μου άρέσουν ..... λίγο παραπάνω τα βρώμικα!!!!!!!!!!!!Πειράζει;;;;;;;;;;
τι μου θύμισες τώρα!!!!
Εφαγα στην Πράγα τις γιορτές κάτι λουκάνικα με μαύρη μπύρα.... όλα τα λεφτά!!!!!!!(α ρε Γαστεροπληξ πάλι φωτιές μας άναψες!!!!!!) ΚΟΛΑΣΗ!!!!!!!
ΠΑΕΙ Η ΔΙΑΙΤΑ ΥΠΕΡ ΠΙΣΤΕΩΣ!!!!!!!!!!(ΑΧ ΒΡΕ ΕΛΕΝΑ ΜΟΥ, πάλι last year!!!!!!)
Μαρία μου με κόλασες!!!!
φιλιά πολλά!!!
Πάω για καφέ με .... παξιμαδάκι!!!!

cook said...

κολαση!!!μου τρεχουν τα σαλια ως το πατωμα....

Pansofix said...

ΕΝΑ ΥΓΙΕΙΝΟ ΧΟΤ ΝΤΟΓΚ...ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΜΕΤΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΑΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΓΛΥΚΑΚΙ...
http://pansofix.blogspot.com/

Betty's Cuisine said...

Τρελαίνομαι για hot dog αλλά τα αποφεύγω, ούτε αγοράζω ούτε έχω φτιάξει ποτέ, μπορεί να έχω και 10 χρόνια να φάω!
Πω πω πόσο λιγουρεύτηκα να είχα ένα τώρα!!!

elen said...

Τρελαίνομαι για hot dogs να είχα ένα τώρα!!!!:Ρ τι μου κάνεις βραδιάτικο!!! Καλή εβδομάδα:)

kiki said...

Ούτε ξέρω πόσα από δαύτα φάγαμε στην Αμερική! Τα φτιάχνουμε συχνά στο σπίτι, αλλά μόνο με κέτσαπ και μουστάρδα. Κι απόψε τέτοιο είχαμε!

Λίνα said...

Α καλά, για ποια αποτοξίνωση μιλάμε, άμα έχουμε ένα τέτοιο σιγά μην πούμε όχι!!! :)
Φιλιά
καλό βράδυ.

Σταλαγματιά said...

Μου αρέσει που ρωτάς αν μας αρέσουν;
Μα είναι δυνατόν ;
ΠΩ πω και πεινάωωωωωωωωωωωω

αν είχα λουκάνικο θα έκανα τώρα αμέσως :)))

Γλυκό ξημέρωμα

Phivos Nicolaides said...

Oh! my dog!! Την καλημέρα μου.

Anonymous said...

Τέλεια!!!!

Anonymous said...

Εγώ έβαλα στο μαγαζί μου τον συνταγή και είναι φοβερή μπράβοι στην μαγείρισσα

Maria B. said...

Φίλε/φίλη ανώνυμε/η, ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σου λόγια !!!!

Που είναι το μαγαζί σου για να έρθουμε και εμείς ?????

φιλια πολλά πολλά πολλά


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...