Tuesday 25 May 2010

Κοτόπουλο λεμονάτο στην κατσαρόλα

Ένας άλλος πολύ - πολύ αγαπημένος μου τρόπος μαγειρέματος του κοτόπουλου, είναι το λεμονάτο στην κατσαρόλα.

Για να το φτιάξουμε χρειαζόμαστε:
1 κοτόπουλο κομμένο σε μικρές μερίδες
1 κουταλιά της σούπας κοφτή αλάτι
μισή κουταλιά της σούπας κοφτή πιπέρι
7-8 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο
ένα ποτηράκι του κρασιού, φρεσκοστυμένο χυμό λεμονιού
2 μέτρια κρεμμύδια ψιλοκομμένα
Πάμε να το φτιάξουμε:
Κόβουμε και πλένουμε καλά το κοτόπουλο, το ραντίζουμε με λίγο ξύδι και το βάζουμε μόνο του σε μια κατσαρόλα.
Mόλις αρχίζει να πίνει τα υγρά του το βάζουμε με ότι ζουμάκι έχει σε μια λεκανίτσα. Σε μια μεγάλη κατσαρόλα τσιγαρίζουμε το κρεμμύδι με το λάδι.
Ρίχνουμε και το κοτοπουλο με το ζουμάκι του.
Τα φέρνουμε λίγες βόλτες μέσα στην κατσαρόλα και ρίχνουμε τον χυμό του λεμονιού, το αλάτι, το πιπέρι και τέλος προσθέτουμε νερό μέχρι να σκεπάζει το φαγητό. (μην βάλετε πολλά νερά, καλύτερα να ρίξετε λίγο ακόμη στην πορεία αν χρειαστεί).
Βράζουμε στην αρχή σε δυνατή φωτιά και προς το τέλος χαμηλώνουμε λίγο για να δέσει ωραία η σάλτσα και να μην χρειαστεί να προσθέσουμε και άλλο νερό.
Κάνει περίπου μια ώρα να γίνει.
Συνοδεύουμε με φρεσκοτηγανισμένες πατατούλες.
Καλή μας όρεξη !!

26 comments:

Lila Xagorari said...

Το αγαπημένο φαγητό του γιόκα μου με τις πατατούλες βρασμένες μέσα στην κατσαρόλα στο ζουμάκι!!!
ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!!!!!!!

Asteri (Maria) said...

Το ΤΕΛΕΙΟ φαγάκι!!! από τα αγαπημένα μου :)
Φιλάκια

ΑΧΤΙΔΑ said...

Αχ! Βαχ! γιατί δεν μ' αγαπάς; είναι το αγαπημένο μου φαγητό και άρχισα δίαιταααααα καλέεεεε δεν το άκουσες;Να δω το κοτοπουλάκι έστω και σε φωτογραφία! Έβαλες μπόλικο λεμονάκι που μου αρέσει;

Athina(Sugar Buzz) said...

Καλημέρα!!Τέλειο φαγητό, αλλά εγώ για το μεσημέρι έχω μπιφτέκι στο γκριλ και σαλάτα!!Τι να κάνουμε?!

Ξανθή said...

Εγώ θα πάρω τη μερίδα μου με μπόλικη σαλτσούλα γιατί άρχισα να πεινάω κιόλας!!
Φιλάκια

Matziris Kostas - δάσκαλος said...

Τι περίεργη σύμπτωση, μόλις χθες έφαγα αυτό το φαγητό. Είναι όντως καταπληκτικό στη γεύση του. Γεια σου, Μαρία.

ΜΕΤΗ said...

Το πισω μπουτακι της φωτογραφιας σιγουρα το εδωσες του Φωτη, και ειμαι σιγουρη οτι παλι φωναζε οτι απο ολα τα μπουτια του εβαλες το πιο μικρο.........χιχιχιχι!!!!!!
Αγαπημενο το σημερινο φαγητο σου Μαρακι μου, δεν νομιζω πως υπαρχει ανθρωπος που να μην του αρεσει!!!!!
Φιλακια πολλα φιλεναδα, καλημερα!!!

Anonymous said...

Μπουκιά και συγχώριο το φαγάκι σας σήμερα.
sgr

Μαριλένα said...

Μαράκι, τι ωραία πρόταση!
θα την τιμήσουμε συντομα :))

φιλιά
καλη μας εβδομαδα (σαν αρχή βδομαδας δεν ειναι αυτή η Τρίτη; :))

Vasia b. said...

Μαράκι μου πολύ αγαπημένο το φαγάκι που μας κερνάς σήμερα!!!!
Και ιδιαίτερα όταν συνοδεύεται με πατατούλες τηγανιτές τι να σου πω τρέχουν τα σάλια μου!!!!!
Πολλά πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!

eleni said...

Μαρία,κλασσικό φαγητό,αγαπημένο!
Με τις πατατούλες είναι ένα νοστιμότατο πιάτο.
Φιλιά!

γαστεροπληξ said...

αγαπημένο μαμαδίστικο φαγάκι, τέλειο

kiki said...

Κλασικό, γρήγορο και νόστιμο!

SpIrToKoYto said...

τώρα που το λες..
καιρό έχω να το κάνω λεμονάτο..
συνήθως προτιμώ το κοκκινιστό λόγω του λυκοπένιου που περιέχει η ντομάτα..
( και μου δωσες και ιδέα για ανάρτηση )

φιλάκια ΒΟΥ μου..

Elena said...

Το αγαπημένο μου φαγητό – κοτοπουλάκι….
Μμμμ…….

marian said...

Καλησπέρα κοπελάρες μου!!
Ξέρω ξέρω φέτος θα μείνω από απουσίες!!!
Αλλά στο τέλος της χρονιάς δεν κάνουμε όσες απουσίες δικαιούμαστε??
ετσι και γω!!! Δικαιολογώ τα αδικαιολόγητα!!!!
Μαράκι μου γλυκό το φαγάκι σπέσιαλ!!!
Μμμμμ!!!!!!
Μ΄αρέσει το κοτοπουλάκι και έτσι μου άρεσε ακόμη περισσότερο!!!!
Δεν εβαζες την συνταγή λίγο νωρίτερα!!!
εχθες εκανα κοτοπουλάκι λεμονάτο με πατατούλες αλλά στον φούρνο!!!
Θα το δοκιμάσουμε όμως και ετσι σύντομα!!! Κοτόπουλο τρώμε πολύ συχνά!!!

φιλάκι πολλά πολλά σε όλες σας!!!:)

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου προχθές το έφτιαξα, σούπερ φαγάκι που αρέσει σε όλους.
Ιδιο ακριβώς το κάνουμε,΄μόνο που εγώ βάζω και λίγη ριγανίτσα.
Γεια στα χεράκια σου!

Marian δικαιούσαι όσες απουσίες θέλεις, γιατί ήσουν καλό κορίτσι όλη τη χρονιά;-)
Φιλάκια πολλά!

Z. said...

Άψογο και λαχταριστό, άσε που μου θύμισες το αρχαίο μου παρελθόν, όταν
έπαιρνα τηλεφωνικά τη συνταγή από τη μάδερ...
μένυ κίσσες Μαρί

Betty's Cuisine said...

Το αγαπημένο της μικρής μου κόρης, και το θέλει, αδιαπραγμάτευτα, με πουρέ!
Τέλειο!

Amali said...

αααααααααχχχχχχχχχχ
και εγώ το σκασμένο το τρώω αυτό!!!!!!
η φώτο λαχταριστή παίρνω τους 2 κόπανους και σας χαρίζω τις πατάτες....

πολλά πολλά φιλιά

marian άντε να τελειώσουν τα σχολεία γιατί με αυτά και μ'αυτά και τις απουσίες μας έχουμε χάσει τα μπεστ των συνταγών!!!!
και εγώ συμμερίζομαι τις απόψεις σου περί δασκάλων σαν ένα άλλο παιδί δασκάλων...

marilise said...

κορίτσια έχω ένα δωράκι για σας , ελάτε να το πάρετε !!!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Marilise μου σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για την ευγενική σου χειρονομόα!!!!
Φιλιά πολλά!

Μarion, said...

Ετσι όπως το έχεις το πιατάκι..το παίρνω και φεύγω!!
Πολύ ωραίο φαγητό και ελαφρύ (αν εξαιρέσεις τις πατατούλες :))

Μarion, said...

Ετσι όπως το έχεις το πιατάκι..το παίρνω και φεύγω!!
Πολύ ωραίο φαγητό και ελαφρύ (αν εξαιρέσεις τις πατατούλες :))

Crazy Tourists said...

Αυτό εκεί το μπουτάκι, πολύ το λιμπίζομαι!!

Τρελοτουρίστρια

Maria B. said...

καλημέρα παιδιά !!! συγνωμη που καθυστέρησα να σας απαντήσω αλλά ήμουνα αρρωστούλα και ήμουν στο σπίτι και δεν είχα καθόλου κουράγιο. Σήμερα είμαι λίγο καλύτερα!!!

Την συνταγή αυτή την έχω και εγώ απο την μανούλα και είναι όντως πολύ νόστιμη και μαμαδίστικη.

σας φιλώ όλους πολύ πολύ!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...