Monday 5 July 2010

Κοτομπιφτεκάκια με φιστίκια και σάλτσα αβοκάντο

Μετά από ένα Σαββατοκύριακο μακριά σας λόγω πολύ κακής «σύνδεσης» του υπολογιστή μου, επιστρέφω από τα πάτρια και σας κερνάω τα αγαπημένα μας κοτομπιφτεκάκια.
Τα μπιφτεκάκια μου τα γέμισα με λαχανικά αλλά και τριμμένο φιστίκι Αιγίνης.
Κι επειδή τα κοτομπιφτεκάκια είναι μεν πιο light αλλά και πιο «στεγνά» από αυτά που γίνονται με κιμά από μοσχάρι ή χοιρινό, έφτιαξα και μια δροσιστική σάλτσα με αβοκάντο για να τα νοστιμίσω, που τους πήγαινε πολύ.
Τι χρειάστηκα
1 κιλό κιμά από κοτόπουλο ή γαλοπούλα
1 μέτριο καρότο τριμμένο
1 μικρό κολοκυθάκι τριμμένο
1 κρεμμύδι τριμμένο επίσης
½ πιπεριά κόκκινη πολύ ψιλοκομμένη
2 αυγά
½ φλιτζ. φρυγανιά τριμμένη
¾ φλιτζ. φιστίκια Αιγίνης τριμμένα
μαϊντανό
μυρωδικά (ρίγανη, ματζουράνα,κόλιαντρο κ.λ.π)
αλάτι, πιπέρι
3-4 κουταλιές λάδι
λίγο σουσάμι (αν σας αρέσει)
Τα έφτιαξα
Σε βαθύ μπολ ανακάτεψα όλα τα υλικά για τα μπιφτέκια. Τελευταίο πρόσθεσα το λαδάκι. Ζύμωσα τον κιμά, έπλασα μπιφτεκάκια, τα πασπάλισα με λίγο σουσάμι και τα έψησα σε προθερμασμένο φούρνο.
Για την σάλτσα με αβοκάντο χρειάστηκα
1 μέτριο πολύ ώριμο αβοκάντο
150 γρ. cream cheese σε θερμοκρασία δωματίου
2 γεμάτες κουταλιές γιαούρτι
χυμό μισού λεμονιού
αλατάκι, πιπεράκι
Χτύπησα στο μπλέντερ όλα τα υλικά καλά, άδειασα σε μπολάκι και έτοιμη και η σάλτσα μου.
Σερβίρισα τα κοτομπιφτεκάκια με μια γενναία δόση σάλτσας από πάνω και μια πράσινη σαλάτα.
Καλή και όμορφη εβδομάδα εύχομαι σε όλους!!

20 comments:

...irida... said...

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!!!!ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑσυνταγη !ευχαριστουμε!!!!!οτι πρεπει και για τα δυσκολα παιδακια....χι χι

BIKY said...

Καλή εδβομάδα Ελενα

Μολις εκτύπωσα την νοστιμότατη συνταγή σου πρέπει να είναι νοστιμότατη !!

Φιλιά πολλά ........σε όλες σας

Ξανθή said...

Με λαχανικά τα είχα σοφιστεί αλλά με φιστίκια όχι,ωραία ιδέα γιατί αλλιώς δεν τρώγονται.
καλή εβδομάδα!!

manousina said...

Πολύ ωραίο, θα ήθελα να το δοκιμάσω. Και η σαλτσούλα πρέπει να είναι σούπερ

Roadartist said...

Θησαυρός είστε! Ευχαριστούμε!!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ said...

σούπερ φαίνονται, δε τους λείπει τίποτε!!
καλή εβδομάδα

Μarion, said...

Ωραία ιδέα το φυστίκι στα μπιφτεκια.
Και η σάλτσα αβοκάντο είναι πολύ ενδιαφέρουσα
:)
Καλή εβδομάδα :)

Peter M said...

WOW Elena, poli oraia se enfanesi, protipo me sousami kai to avocado sauce...telio!

Asteri (Maria) said...

Πολύ ωραίο φαγάκι!!!!! καμιά μεριδούλα έχει περισσέψει;
Φιλάκια
Καλή εβδομάδα

Ελευθερία said...

Πεινάω...
Πεινάω....
Πεινάω......

Κάνε και καμιά επίσκεψη στο μπλογκ μου αν μπορείς !!!

a pink dreamer said...

wow!!! τι πρωτοτυπη συνταγη καλοκαιρινη ειναι αυτη;;;;;

marian said...

Καλή βδομάδα και από μένα!!!!
Αυτή η σάλτσα αβοκάντο... μ΄έστειλε αδιάβαστη!!!
Ουαου!!!! Μεγαλεία βρε φιλενάδα!!!! πολύ gourme ακούγεται!!! ΣΑΛΤΣΑ ΑΒΟΚΑΚΑΝΤΟ ΓΑΡΝΙΡΙΣΜΈΝΗ ΜΕ ΦΥΣΤΊΚΙ ΑΙΓΙΝΗΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (όσα θαυμαστικά και να βάλω είναι λίγα!!!)

Η συνταγή για τα μπιφτεκάκια μου άρεσε παρα πολύ!!!! Θα τα δοκιμάσω οπωσδήποτε γιατί και η μικρή μου και ο αντρας μου τρελαίνονται για κοτόπουλο, και περισσότερο μπιφτεκάκια κοτόπουλου!!!
Μπράβο Λενιώ μου!!!!

Γλυκιά μου εύχομαι καλά αποτελέσματα αυριο στο παλληκάρι σου!!! και σε όλα τα παιδιά που περιμένουν με αγωνία!!!
Πολλά πολλά φιλιά και τις καλύτερες μου ευχές!!!!!
(Τότε να δεις κέρασμα που θα μας κάνεις!!!!)

καλή βδομάδα σε όλες!
Πολλά φιλάκια:))

Athina(Sugar Buzz) said...

Το θέλω αυτό το φαγητό!!!!Πώς θα γινόταν να μου το έστελνες και να μην το φτιάξω??!!Το θέλω έτσι όπως το βλέπω έτοιμο!!

Anonymous said...

ΩΡΑΙΑ ΣΥΝΤΑΓΗ

kiki said...

Άνετα έτρωγα ένα με βούτες τώρα!

Lila Xagorari said...

Ο κιμάς κοτόπουλου είναι αγαπημένος μου!!! Και με τη σαλτσούλα θα είναι σούπερ!!
Πότε θα πάμε Λεωνίδιο??

SpIrToKoYto said...

κοτομπιφτεκάκια ε..??..
ωραία..βάλτα και αυτά στο μενού της σουβλακερί..
και στείλε και μια μερίδα από δω δήθεν μου και τάχα μου να δω αν είναι καλά...αχ..αχ..
φιλιά...

ΑΧΤΙΔΑ said...

Το αβοκάτο που το δοκίμασα το βρήκα άνοστο..

cook said...

ωωω!!κανω κι εγω τετοια μπιφτεκακια μα ποτε δεν έβαλα φιστίκι Αιγίνης!...next time...οπωσδήποτε!

Vasia b. said...

Πρώτα απο όλα πολλά πολλά συγχαρητήρια για το παλληκάρι σου!!!Να έχει μια καλή φοιτητική ζωή και μια καλή σταδιοδρομία!!!

Και τώρα όσο αναφορά τα μπιφτεκάκια σου φαίνονται άπεκτα και πολύ καλός μεζές για μπυρίτσες!!!!!
Με το αβοκάντο έχω ένα θεματάκι αλλά θα το ξεπεράσω!χαχαχα!!
Πολλά πολλά φιλιά!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...