Friday 9 July 2010

Τάρτα με κιμά και καλαμπόκι

Εγώ και ο … πλάστης δεν έχουμε ως γνωστόν και τις καλύτερες σχέσεις.
Ναι, το ομολογώ, δεν ανοίγω φύλλο με τα χεράκια μου, ζηλεύω (με την καλή έννοια) αυτές τις χρυσοχέρες που με περισσή μαεστρία τα καταφέρνουν!!
Η αλήθεια είναι ότι έχω βολευτεί κατά κάποιον τρόπο, γιατί πολύ κοντά μου έχω ένα περίφημο εργαστήριο που φτιάχνει φύλλο και ζύμες για πίτες .
Στην τάρτα όμως αυτήν που βλέπετε, η ζύμη είναι τόσο εύκολη, που ναι, την έχω φτιάξει με τα χεράκια μου!! Την ζύμη αυτή την έχω βολευτεί πολύ και την χρησιμοποιώ σε πολλές πίτες και τάρτες που φτιάχνω.

Κανονικά ένα γλυκάκι έπρεπε να σας κεράσω σήμερα, μιας και ο γιόκας μου όχι απλά πέτυχε στις Πανελλήνιες, αλλά με πάνω από 19000 μόρια αρίστευσε το καμάρι μου!!
Μιας και είχαμε όμως πολλά γλυκάκια αυτές τις μέρες, θα σας κεράσω την αγαπημένη του τάρτα με κιμά και καλαμπόκι.

Πάμε να δούμε πως την φτιάχνουμε:
Θα χρειαστούμε:
Για τη βάση της τάρτας
300 γρ.αλεύρι για όλες τις χρήσεις
125 ml ηλιέλαιο
150 γρ. γιαούρτι
1 κουταλάκι αλάτι
λίγο πιπέρι
1-2 κουταλιές νερό
Για τη γέμιση
250 γρ. ανθότυρο ή φέτα
250 γρ. κιμά
1 μικρό κρεμμύδι πολύ ψιλοκομμένο
1 ντομάτα ξεφλουδισμένη και ψιλοκομμένη
μισό κουταλάκι πελτέ ντομάτας διαλυμένο σε…
μισό φλιτζάνι νερό
μισή πιπεριά σε καρεδάκια
1 κουταλάκι δυόσμο
αλάτι, πιπέρι, πάπρικα γλυκιά
1 φλιτζάνι καλαμπόκι βρασμένο
1 αυγό
100 γρ. κρέμα γάλακτος
Για να το φτιάξουμε
Ετοιμάζουμε την ζύμη της τάρτας
Ανακατεύουμε όλα τα υλικά εκτός από το νερό.
Ζυμώνουμε και μαζεύουμε την ζύμη σε μια μπάλα.
Προσθέτουμε 1-2 κουταλιές νερό και ξαναζυμώνουμε.
Απλώνουμε τη ζύμη σε ταρτιέρα καλύπτοντας την βάση και τα πλαϊνά.
Ετοιμάζουμε την γέμιση.
Σε ελαιόλαδο τσιγαρίζουμε το κρεμμύδι με τον κιμά.
Προσθέτουμε την ντομάτα, το νερό με τον πελτέ, την πιπεριά, δυόσμο, αλάτι, πιπέρι, πάπρικα και τα αφήνουμε να βράσουν σε δυνατή φωτιά, ανακατεύοντας ταχτικά, μέχρι να εξατμιστούν τα υγρά.
Αποσύρουμε από την φωτιά και αφήνουμε να κρυώσουν λίγο.
Προσθέτουμε το καλαμπόκι και το τυρί θρυμματισμένο. Αν χρησιμοποιήσετε φέτα, προσέξτε το αλάτι στο μείγμα του κιμά. Βάλτε ελάχιστο ή και καθόλου καλύτερα.
Αδειάζουμε το μείγμα στην ταρτιέρα, πάνω από την ζύμη. Χτυπάμε καλά το αυγό με την κρέμα γάλακτος και περιχύνουμε το μείγμα του κιμά προσεκτικά.
Ψήνουμε την τάρτα για περίπου 30-35 λεπτά. Τα πρώτα 10΄στον αέρα και τα υπόλοιπα αντιστάσεις πάνω κάτω.
Αφήνουμε να κρυώσει αρκετά πριν την κόψουμε.
Καλή επιτυχία.

31 comments:

Γιαγιά Αντιγόνη said...

Οι θερμίδες ξεπερνούν τα μόρια του γιόκα σου!
Αχ, αυτές οι χαρές!!!!
Να είναι καλά και τούτο το καλοκαίρι να ξεφαντώσει το παλικάρι σου!!!!

...irida... said...

ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!ΑΧ.....τι μου κανεις πρωι...πρωι ..να παρω τους δρομους...για να βρω ...τα υλικα....χι χι ....μοσχομυρισε....ΑΝΤΕ,,,ΕΕΕΕΕ!!!παει η διαιτα!!!!!!

...irida... said...

ΚΑΛΕ....ΕΕΕΕ!!!! ΣΥΓΝΩΜΗΗΗΗΗΗΗ!!!! απο την βιασυνη μου...να τα προλαβω ολα.....καθως....και ΔΙΔΥΜΟς...ΕΑν αυτο σας λεει κατι,,,ξεχασα το σημαντικοτεροοοοοο!!!!!!!!!!!Σ....Υ....Χ...Α...Ρ...Η....Τ....Η...Ρ....Ι...Α....Α....Α....Α!!!!!!!!

Lila Xagorari said...

Πρώτα από όλα συγχαρητήρια στο παλικαράκι σου αλλά και σε σένα που στάθηκες δίπλα του! 19500.....ΤΥΧΑΊΟ? ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ!!!!
Τάρτα θα πάρω ένα μεγάλο κομματάκι γιατί δεν έχω καλύτερο!! Και λίγη τραγανή κρούστα έξτρα αν γίνεται!

Ειρήνη said...

Θερμά συγχαρητήρια και από μένα για τον γιο σου που τα κατάφερε τόσο καλά στη πρώτη σοβαρή δοκιμασία που αφορά το μέλλον του. Πάντα τέτοια εύχομαι και ο δρόμος του να είναι πάντα στρωμένος με επιτυχίες.
Και για να μη ξεχνάμε την ταρτούλα, θα πάρω ένα κομμάτι (μεγαλούτσικο γίνεται?) και θα το φάω στην υγειά του!
Φιλιά.

Vasia b. said...

Πολλά πολλά συγχαρητήρια για το παλληκάρι σου!!Εύχομαι να είναι πάντα γερό και καλότυχο να έχει μια πολύ καλή φοιτητική ζωή και μια ακόμη καλύτερη σταδιοδρομία!!!

Και το δικό μου παλληκάρι δεν πήγε κι άσχημα αφού έπιασε πάνω απο 18000 μόρια και περνάει Ηλεκτρολόγων Μηχανολόγων Πολυτεχνείο Κρήτης!!!!

Θα κεραστώ λοιπόν απο την νόστιμη τάρτα σου και θα τη συνοδέψω με μπυρίτσα για να ευχηθώ τα καλύτερα στα παιδιά μας!!!!
Πολλά πολλά φιλιά, καλό και ανέμελο σαβατοκύριακο!!!!!!

Λίνα said...

Ένα μεγάλο μπράβο στο καμάρι σου Έλενα. Άξιος. Πάντα επιτυχίες του εύχομαι.
Όσο για την τάρτα σου τέλεια. Θα την φτιάξω στην γιορτή της κόρης μου που είναι σε λίγες μέρες.
Καλημέρα!!!

Un par de neuronas... said...

Oléeeee mi niño!!! Πριν απ'όλα, ένα μπράβο και τα συγχαρητήρια μου από Ισπανία!!!
Αυριο έχω φίλους, θα το κάνω και θα σου πω!!!

Φιλάκια πολλά, πολλα.

ΕΛΕΝΑ said...

Αντιγόνη μου σε ευχαριστώ πολύ!!
Η αλήθεια είναι ότι από την επομένη των εξετάσεων άρχισε το ξεφάντωμα, πλέον ούτε ξέρω που βρίσκεται το παιδί μου χα χα χαα!
Νομίζω το δικαιούται, έκανε μεγάλη προσπάθεια, ας ξεφαντώσει τώρα όσο θέλει
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Irida μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ, σου εύχομαι ότι το καλύτερο!

ΕΛΕΝΑ said...

Αχ Λιλάκι μου σε ευχαριστώ!!!
Σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου και τα καλά σου λόγια!!!
Πολλά πολλά φιλιά!

The Dark Chef said...

Συγχαρητήρια και από μένα, καλή σταδιοδρομία εύχομαι! Όσο για την τάρτα, φαίνεται νοστιμότατη, το καλαμπόκι επίσης ταιριάζει, θα δίνει και πιο γλυκιά γεύση στον κιμά!
Καλό μεσημέρι και καλό Σ/Κ!

ΕΛΕΝΑ said...

Ειρηνάκι μου δόξα τω Θεώ καλά πήγε!
Δεν ξέρω πόσο αυτό το πρώτο βήμα θα του εξασφαλίσει επιτυχία στην ζωή του ή όχι, έτσι όπως είναι τα πράγματα, αλλά για μένα το σημαντικό είναι ότι εκανε μια υπερ-προσπάθεια που δικαιώθηκε.
Φιλάκια πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Vasia μου χίλια συγχαρητήρια για το παλληκάρι σου, το έμαθα και ξέρεις πόσο πολύ χάρηκα!!!
Καλή σταδιοδρομία να έχει, που θα την έχει σίγουρα, πάρα πολύ καλή σχολή διάλεξε!!!
Και που σαι, ετοίμαζε κέρασμα, έτσι?? χα χα χα!
Φιλάκια, καλό Σαββατοκύριακο!

ΕΛΕΝΑ said...

Λινάκι μου σε ευχαριστώ πολύ, ότι καλύτερο εύχομαι και για τα παιδάκια σου!!
Φιλιά, καλή σου μέρα!!

ΕΛΕΝΑ said...

Veronica μου σε ευχαριστώ!!!
Φιλιά στην Ισπανία:))

ΕΛΕΝΑ said...

Dark Chef σε ευχαριστώ πολύ!!!
Πραγματικά το καλαμπόκι δίνει την ιδιαίτερη γεύση σε αυτήν την τάρτα!
Φιλιά, καλή σου μέρα!!

Anonymous said...

πολλά πολλά συγχαρητήρια στον Στελιο μας !!!!!!!!!!!!!!!

ευχομαι ότι καλύτερο για την πορεία του !!!

Λενακι μου, απορώ με εσένα που φοβόσουνα μηπως και δεν πάει καλά, υπήρχε καλέ τέτοια περίπτωση? καμμία βέβαια !!!
θερμά συγχαρητήρια και πάλι στο παιδί καθώς επίσης στην μανουλα και τον πατερούλη του που στάθηκαν όλα αυτά τα χρόνια κάτι πάρα πάνω απο δίπλα του αφήνοντας τα δικά τους ''θέλω'' στην άκρη!!!!!!!!!

εύχομαι σ'ολα τα παιδιά να έχουν καλή πρόοδο και καλή σταδιοδρομία.


Βασακι μου γλυκό, θερμά συγχαρητήρια στον Μιχάλη και σ'εσας !!!! πολύ μεγάλη η επιτυχία του!!!!! το πολυτεχνείο είναι άπιαστο όνειρο για τους περισσότερους μαθητές!!!
τα φιλια θα του τα δώσω απο κοντά.
Δεν μου λες, αυτό το σ/κ θα ψήσουμε το αρνί στην σούβλα ή το επόμενο???? ρωτάω για να μην μαγειρέψω, κατάλαβες??? χιχιχι!!!


και βεβαια μετά από όλα αυτα, είμαι πολύ συγκινημένη και δεν μπορώ να σχολιασω την συνταγή μας!!! το κομμάτι μου όμως θα το πάρω για να μην κακοκαρδίσω την μανουλα του καινούργιου μας φοιτητή !!! (χιχιχιχιχιχι)

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ said...

πολλά συγχαρητήρια στο παλικάρι σου, αλλά και σε σένα που έχεις πεθάνει στο διάβασμα τα δυο τελευταία χρόνια και τον στηρίζεις, πάντα επιτυχίες να έχει στη ζωή του και καλή σταδιοδρομία.
η τάρτα σου μούρλια, σηκώνει και μπόλικη παγωμένη μπυρίτσα!!!!
τι στο καλό χαρές έχουμε!!!

Maria B. said...

* απο το πρωι παιδευόμουνα να μου πάρει το μήνυμα και το αποτέλεσμα ήταν μόλις τα κατάφερα να με βγάλει ανώνυμη. Sorry, εγώ είμαι η ανώνυμη !!!!

φιλια πολλά πολλά

mia maria said...

Συγχαρητήρια στο λεβέντη σου και ένα μπράβο και σε σένα μανούλα!
Η τάρτα πολύ νόστιμη, θα δοκιμαστεί σύντομα!

Μarion, said...

Πολλά συγχαρητήρια στο παλικάρη σου ..πάντα επιτυχιες και χαρές. Να είναι γερός και να τον καμαρώνεται. Να απολαύσει το καλοκαιράκι τώρα

Ωραιότατη η τάρτα και χορταστική. Μπράβο :)

Marios said...

Αν και δεν μαγειρεύω νομίζω οτι αυτό το πιάτο απο θέμα γεύσης θα λέει πολλά.
Καλό Σαββατοκύριακο.

marian said...

Τι να πω τι να πω???
Δεν έχω λόγια!!!! Οχι για το φαγητό,(μετά θα ασχοληθούμε μ΄αυτό!!!),αλλά για το Αστέρι σου, χαρούμενη και ευτυχισμένη μανούλα!!!!

Ελενάκι μου γλυκό πολλά πολλά ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΤΡΙΑ!!!! ΜΠΡΑΒΟ ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΣΟΥ,ΜΠΡΑΒΟ!!!
ΑΚΟΥ 19000 ΜΌΡΙΑ!!!! ΤΥΧΑΙΟ???ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ!!!!
Οι κόποι του ανταμείφθηκαν, αλλά και οι δικοί σου επίσης!!! (μη νομίζεις δεν ξέρω τι τραβηξες!!!!)Χαλάλι του όμως!!!
Να ναι γερός, και πάντα ευτυχισμένος στην ζωή του, και να καταφέρνει πάντα αυτά που επιθυμεί!!!
Αααααχχχχχχ!!!!!!!!πολύ χάρηκα βρε σεις!!!!!
Και μπράβο και στο αστέρι της Βασιας!!!! Τι καλά ετσι να τα καταφέρνουν τα παιδιά!!!!!

Τώρα όσο για την τάρτα παίρνω το κομμάτι μου και φεύγω!! όχι τιποτε άλλο αλλα για να μην με πεις ακατάδεχτη!!! Εννοείται οτι περιμένουμε σπέσιαλ γλυκάκι!!!!!!

φιλάκια πολλά κοπελάρες μου γλυκές!!!:))

Asteri (Maria) said...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!!!! στον γιόκα σου!
ΜΠΡΑΒΟ του!!!!!
Εεεεεεε να πάρω και ένα κομματάκι από την λιγουρετή τάρτα σου χεχεχε
Φιλάκιααααααααααα

Anonymous said...

Συγχαρητήρια στο καμάρι σου.
Εύχομαι τα καλύτερα για το μέλλον του και πάντα χαρές να φέρνει.
Όσο για την τάρτα αυτή, πολύ τη λιγουρεύτηκα.
sgr

apinkdreamer said...

πεντανοστιμη φαινεται και το καλαμποκι νομιζω κανει ολη τη διαφορα!!!

Z. said...

Πολλά, πολλά συγχαρητήρια στα μπλογκοπαιδάκια μας και στις οικογένειές τους.
Εύχομαι να είναι η ζωή τους πάντα με επιτυχίες, που θα τις έχουν κατακτήσει με τη δική τους προσπάθεια και ικανότητά!
Φιλιά σας.

cook said...

Ελενάκι μου
συγχαρητήρια!!!όλα τα καλά για τον γιόκα σου και πάντα πρωτιές στα δύσκολα της ζωής!
φιλακια :)
ΥΓ:η τάρτα είναι πολύ λαχταριστή...κιμάς και καλαμπόκι...μμμμ...

Anonymous said...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ !

Ανταμοίφθηκαν οι κόποι τους.
Εύχομαι πάνω από όλα υγεία και καλή σταδιοδρομία.

Ελενα και Βάσια μπράβο στα βλαστάρια σας, να τα καμαρώνετε πάντα.

Με πολύ αγάπη από την Ηλέκτρα

ΕΛΕΝΑ said...

Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου όλους για τα καλά σας λόγια και τις ευχές σας!
Συγγνώμη που δεν απάντησα νωρίτερα, αλλά λείπαμε 10 μέρες στα πάτρια, και δεν είχα σχεδόν καθόλου σύνδεση, οπότε έκανα αναγκαστική ... αποτοξίνωση.
Να είστε όλοι καλά!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...