Monday 19 July 2010

Φλογέρες με ροκφόρ-σπανάκι

Και πάλι μαζί φίλοι μου!
Μετά από 10 μέρες στα πάτρια, όπου περάσαμε υπέροχα μεν αλλά με …. αναγκαστική αποτοξίνωση λόγω σχεδόν ανύπαρκτης σύνδεσης με το νετ, είμαι και πάλι κοντά σας και ομολογώ ότι μου λείψατε όλοι!

Ένα πολύ εύκολο μεζεδάκι για σήμερα, μιας και τα μεζεδάκια έχουν την τιμητική τους το καλοκαιράκι, όπου μια μπύρα… ένα ουζάκι… θα το πιούμε με αγαπημένους φίλους.
Ο συνδυασμός ροκφόρ-σπανάκι μ’ αρέσει πολύ αν όμως δεν σας αρέσει το ροκφόρ, αντικαταστήστε το με φετούλα, πολύ νόστιμες οι φλογέρες επίσης. Τώρα, αν δεν σας αρέσει το σπανάκι …πολύ κακώς δεν σας αρέσει.
Τι υλικά χρειαζόμαστε
8-10 φύλλα κρούστας
400-500 γρ. σπανάκι φρέσκο ή 200-300 γρ. κατεψυγμένο
4 κρεμμυδάκια φρέσκα
100 γρ. ροκφόρ
50 γρ. φέτα
1 κρόκος αυγού
άνηθο αρκετούτσικο
Τις φτιάχνουμε
Πρώτα απ’ όλα φτιάχνουμε την γέμιση.
Ζεματίζουμε το σπανάκι αν είναι φρέσκο και το στραγγίζουμε καλά.
Σωτάρουμε σε λάδι τα κρεμμυδάκια και προσθέτουμε το σπανάκι, φρέσκο (στραγγισμένο) ή κατεψυγμένο (όπως είναι).
Αφού μαλακώσουν λίγο (ίσως χρειαστεί να προσθέσουμε λίγο νεράκι), προσθέτουμε τον άνηθο.
Αφήνουμε να κρυώσει λίγο η γέμιση και προσθέτουμε τον κρόκο του αυγού και τα τυριά χοντροτριμμένα.
Στον πάγκο εργασίας απλώνουμε ένα φύλλο. Λαδώνουμε με πινέλο και διπλώνουμε στη μέση από την κοντή πλευρά. Ξαναλαδώνουμε.
Τοποθετούμε γέμιση κατά μήκος της μικρής διάστασης. Γυρίζουμε προς τα μέσα το φύλλο από την πάνω και κάτω πλευρά, για να μην χυθεί η γέμιση και τυλίγουμε σε ρολό.
Επαναλαμβάνουμε με τα υπόλοιπα φύλλα, μέχρι να τελειώσει η γέμιση.
Τοποθετούμε τα ρολά σε καλά λαδωμένο ταψί, αλείφουμε με λάδι και πασπαλίζουμε με λίγο σουσάμι. Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 175 βαθμούς, αντιστάσεις πάνω-κάτω, μέχρι να ροδίσουν τα ρολά μας (δεν θέλουν πολλή ώρα)
Καλή βδομάδα εύχομαι σε όλους!

33 comments:

Ξανθή said...

Καλή εβδομάδα, μας έλειψες Έλενα.
Ωραίες οι φλογέρες σου!!!

ΑΧΤΙΔΑ said...

Καλώς ήρθες φίλη μας, υπέροχη συνταγή και σκέπτομαι να την κάνω το βράδυ γιατί φιλοξενώ την ψυχοκόρη μου και τα βράδια κάτι κάνω.Λατρεύω το ροκφόρ και το ίδιο και ο γαμπρός μου οπότε θα το φτιάξω αν και πιστεύω οτι τρώγεται ζεστό.Αν το κάνω με σπιτικό φύλλο; ( βλ. Δημήτρης)

Lila Xagorari said...

Έλενά μου δεν το συζητώ, το μεζεδάκι σου τέλειο και ότι πρέπει για παγωμένη μπύρα!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ said...

η απουσία σας έγινε αισθητή, μας λείψατε
τη δική μου μεριδούλα τη χαρίζω στην αχτίδα, η σχέση μου με το ροκφόρ είναι σχέσεις διαζυγίου μετά από καυγά!!!!!!!!

Λίνα said...

Καλημέρα!!
Καλωσόρισες.
Υπέροχες οι φλογέρες σου Έλενα.
Καλή εβδομάδα.

Ο ΜΑΓΟΣ! said...

Μια καλημέρα θα σου πω
Για μια ωραία μέρα
Είναι ευχή από καρδιάς
Και τίποτα πιο πέρα.


Θέλω να είσαι
Εσύ καλά
Και όλοι οι δικοί σου
Ένα γλυκό χαμόγελο
Να είναι η ζωή σου!

mia maria said...

Τέλειο το μεζεδάκι σου! Καλώς ήρθες και καλή εβδομάδα!

Matziris Kostas - δάσκαλος said...

Καλώς μας ήρθες , Έλενα! Δεν μας είπες όμως αυτή η συνταγή είναι από τα πάτρια; Επί τη ευκαιρία έχεις καμιά φωτογραφία να μας δείξεις απ' τον τόπο σου;

Μαριλένα said...

γιες, μας λείψατε πολύ κι εσεις κι οι συνταγές σας, αν και εδώ στας εξοχάς, μακαρονοκιμάδες κανω και πολυ τους ειναι!
όμως, έχω εθισμο στο βλόγιον σας και το χαζεύω καθημερινώς, αν και ο αγαπητός Φάνης, απορεί "τι τα κοιτάς απλά και δεν τα εφαρμόζεις;"

προς το παρόν όμως, επιμένω και εμμένω στην απλή ανάγνωση και αργότερα άμα τη επιστροφή μας και φλογέρες θα κάνουμε και βιολιά θα φτιάξουμε και καραμούζες θα απολαύσουμε!

φιλιά
πολλά
και
καλή μας εβδομάδα!

ΜΕΤΗ said...

Ελενακι καλως μας ηρθατε!!!!!
Υπεροχες οι φλογερες σου....μπαινουν στα προσεχως....!!!!!!!!
Φιλακια , καλημερα!!!!!

Γιώργος said...

Καλώς όρισες Λενιώ μου!! Όλα καλά;;;;
Για μας τους καλλιτέχνες (Βλέπε και Μαριλένα) όποιο έδεσμα έχει μουσικό άκουσμα στο συνθετικό του, κερδίζει ..πόντους :))
Θα τις ποιήσουμε λοιπόν, και θα πούμε κι ένα τραγούδι!!
Πολλά φιλιά
Καλό απόγευμα

Vasia b. said...

Καλώς ήρθες και καλή εβδομάδα!!
Υπέροχες οι φλογέρες σου!!Λατρέυω το ροκφόρ!Θα φτιαχτούν πολύ σύντομα για να συνοδέψουν μπυρίτσες!!
Πολλά φιλιά!!!!

Peter M said...

Erxoami gia cafe kai flogeres to apogeuma. Kali Evdomada, Elena!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλή βδομάδα Ξανθή μου:)
Κι εμένα μου λείψατε όλοι, όσο να ναι ένα στερητικό το έπαθα χα χα χα!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Αχτίδα μου καλώς την δέχτηκες την ψυχοκόρη, από ότι είδα περνάτε θαύμα!!!!!!
Με σπιτικό φύλλο φυσικά είναι καλύτερο, ο Δημήτρης είναι εξπέρ σε αυτά εξ άλλου!

ΕΛΕΝΑ said...

Λιλάκι μου άντε να δω πότε επιτέλους θα τα καταφέρουμε να πιούμε τις μπυρίτσες μας και να κουσκουσάρουμε βεβαίως βεβαίως!!!
Φιλάκια πολλά!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Γαστεροπλήξ πήρες διαζύγιο με το ροκφόρ??? Μα τι σου έκανε το ταλαίπωρο?? χα χα χα!
Πάντως και με σκέτη φέτα που τις κάνω είναι πολύ νόστιμες.
Εγώ πάλι όπως ξέρεις είμαι συνέχεια σε ....honeymoon με το ροκφόρ:P
Φιλιά, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλή βδομάδα Λίνα μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Μάγε, σε ευχαριστώ για την από καρδιάς ευχή σου!!
Να έχεις μιαν όμορφη εβδομάδα!!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλή βδομάδα Big Mama μου, σε ευχαριστώ πολύ:))

ΕΛΕΝΑ said...

Κωστή μου καλώς σας βρήκα και πάλι!
Οχι, δεν είναι συνταγή από τα πάτρια, εκεί έχουμε πολλές συνταγές με μελιτζάνες, τις γνωστές τσακώνικες.
Εχω βάλει πάρα πολλά ποστς από τα μέρη μου, τα οποία τα λατρεύω κι ας μην έχω γεννηθεί εκεί, νοιώθω όμως ότι εκεί είναι οι ρίζες μου.
Καλή σου εβδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαριλένα χα χα χααααα!!
Είσαι ... όργιο βρε!!!
Τι έγινε?? Εχεις ταράξει τον Φάνη στην μακαρονάδα??
Μην μου πεις ότι παραπονιέται ο ... αχάριστος??
Κανονικά πες του στις διακοπές δεν μαγειρεύουμε τίποτα, άλλο που εμείς είμαστε καλόκαρδες και καλονοικοκυρές και πρόθυμες να φτιάξουμε ανα πάσαν στιγμή μια σπιτική μακαροναδίτσα για τον καλό μας;-)
Φιλάκια πολλά, μου έχεις λείψει!!

ΕΛΕΝΑ said...

Μετάκι μου καλώς σας βρήκα και πάλι!
Φιλάκια πολλά, καλή μας εβδομάδα!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλή βδομάδα Γιώργο μου καλλιτέχνη:))
Πάντα απολαμβάνω το εξαιρετικό χιούμορ και πνεύμα σου!!
Φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Vasia μου καλή βδομάδα!
Νομίζω πρέπει να κανονίσουμε μπυρίτσες για να γιορτάσουμε και τις επιτυχίες των παιδιών μας!!
Φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Peter τι εννοείς??????????
Είσαι Ελλάδα????
Ελα, έλα για καφεδάκι!!
Φιλιά, καλή βδομάδα!

Z. said...

Well come dear.
Κονσέρτο για φλογέρα και όμποε είναι η σημερινή πρότασή σου, Έλενα.
Φτιάξτες εσύ και έρχομαι μετά του Πήτερος για καφέ (;)!
xxx

creationsbyeve said...

οι φλογέρες δείχνουν πολύ δελεαστικές!!!τρελλαίνομαι για οτιδηποτε περιέχει φύλλο και τυρί!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ζαμπάκι μου καλώς σας βρήκα!!!
Πάρε τον Peter από το χεράκι και ελάτε για καφεδάκι, σας περιμένω:)
Φιλάκια, καλή βδομάδα!!

ΕΛΕΝΑ said...

Εύα μου σε ευχαριστώ πολύ!
Καλή σου εβδομάδα!!

Asteri (Maria) said...

Καλώς την !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Τέλειες είναι οι φλογέρες σου!!!!!
και τέλειος ο συνδιασμός!
Πολλά φιλιά
Καλή εβδομάδα

Rena said...

Να είχα τώρα μία και πεινάωωωωωωωωω!!

manousina said...

Αυτές οι φλογερίτσες είναι τέλειες, τις θέλω οπωσδήποτε!!!!! Ένα ταπεράκι για Τήνο παρακαλώ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...