Monday 26 July 2010

Πατατόπιτα

Το πυρεξάκι αυτό είναι το πρώτο που …. εξαφανίζεται όποτε έχω καλεσμένους για φαγητό!!
Ένα μεζεδάκι τόσο πολύ γευστικό, όσο και απλό να το ετοιμάσουμε!
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όποια τυριά σας αρέσουν, φτάνει να λιώνουν και να «μαστιχώνουν» εύκολα! Εγώ χρησιμοποιώ πάντα και ροκφόρ, ταιριάζει απίστευτα σε αυτήν την πίτα.
Πάμε να το φτιάξουμε!
(η δόση είναι για ένα όχι πολύ μεγάλο πυρέξ)

Τα υλικά που θα χρειαστούμε:
1 κιλό πατάτες
200 γρ, τυρί γκούντα
150 γρ. ροκφόρ
400 ml κρέμα γάλακτος
2 κουταλιές της σούπας μαγιονέζα
Η εκτέλεση:
Καθαρίζουμε τις πατάτες και τις κόβουμε σε πολύ ψιλές ροδέλες.
Τις τηγανίζουμε τόσο, ώστε να μαλακώσουν.
Δεν θέλουμε να μας καούν, ούτε να ξεροψηθούν, γι αυτό καλύτερα είναι να χαμηλώσουμε την φωτιά.
Αραδιάζουμε τις πατάτες σε ελαφρά λαδωμένο μικρό πυρέξ.
Τις πασπαλίζουμε με το τριμμένο γκούντα.
Από πάνω τρίβουμε το ροκφόρ.
Χτυπάμε την κρέμα γάλακτος με την μαγιονέζα και περιχύνουμε όλο το περιεχόμενο στο πυρέξ.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, μέχρι να λιώσουν τα τυριά.
Καλή επιτυχία και καλή σας εβδομάδα!!

16 comments:

dhmhtra said...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα!
Εγω στη πίτα σου βάζω και λίγα σοταρισμένα μανιτάρια...οχι που δεν θα έβαζα!
Φιλιά

Asteri (Maria) said...

Τέλειο φαγάκι!!!!!
Πολλά γλυκά φιλάκια

Μαριλένα said...

υποψιάζομαι, πως μεταξύ εμού και αυτου, θα υπάρξει ένας έρωτας μεγάλος..

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ said...

καλή εβδομάδα,
αγαπημένες πατάτες, διατηρώ μαζί τους σχέσεις ερωτικές!!!!

Z. said...

Επειδή εγώ τους έρωτες τους έχω απομυθοποιήσει, στείλε σε παρακαλώ, το πυρεξάκι και άσε τις ερωτοχτυπημένες να φτιάξουν το δικό τους!:-)

Γιώργος said...

Ε, όχι κι όλο το πυρέξ στη "Ζ"!! Μια γωνίτσα, αυτή πάνω αριστερά και σε μένα πλιιιζ :)
Μοσχοβολάει μέχρι το γραφείο, μ' έχει πιάσει λιγούρα κι έξω ρίχνει καρέκλες!! Να δω τι ώρα θα φθάσω σπίτι!!!!
φιλιά πολλά
Καλή εβδομάδα Λενιώ μου

Peter M said...

Elena, riksai kai allo tyri...h patata agapai ta turia! Kali evdomada...Ellada se ligo.

Picky said...

Έλενα καλησπέρα και καλή εβδομάδα!

Δεν έχω φτιάξει ποτέ πατατόπιτα και αυτή μου έκλεισε το ματάκι...!! Έχω κάτι λιγούρες τώρα..! Μπράβο για το όμορφο blog σας και τις λιγουρευτές συνταγές σας!! Καλώς σας βρήκα!

Φιλιά

Evie said...

Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ μου αφού δεν την έχω ξανά ακούσει, αλλά θα πάρω ένα κομματάκι που φαίνεται όλο νοστιμιά. Καλή εβδομάδα!!

Phivos Nicolaides said...

Ήταν δυνατό να λείπει η... πατατόπιτα;

Lila Xagorari said...

Eγώ θα έτρωγα και το πυρέξ αφού τρελλαίνομια για πατάτες!
Και στο ροκφόρ δεν λέω ποτέ όχι!!
Πότε θα έρθεις κι εσύ από τα μέρη μας? Από το Λεωνίδιο δεν είμαστε μακριά!!!!

Ξανθή said...

Και εύκολο και νόστιμο!!

Rena said...

Kαι δεν ήξερα τι να κάνω τόσες πατάτες που μου φέρανε!

manousina said...

Τι ωραία πατατόπιτα... Πολύ εύκολο

Μαριλένα said...

Ζαμπία, δε ντρέπεσαι; ο έρωτας μου ειναι μεγάλοοος κι εσύ ασχολείσαι με κάτι πράγματα μικρά :ΡΡ

Vassi said...

Αντι για ροκφορ εβαλα φετα.Τι ωραιο και ευκολο πιατο να συνοδεψεις ο,τι φαγητο θελεις!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...