Friday 16 July 2010

Mundial 2010

Άρωμα Mundial 2010 από τις συνταγές της καρδιάς !!!Ο φίλος μου ο Γιώργος πήγε στην Ν. Αφρική για να παρακολουθήσει το μουντιαλ. Έφερε λοιπόν για το μπλοκ μας αυτές τις φωτογραφίες, για να μας βάλει λίγο στο κλίμα που επικρατούσε εκεί.
Άποψη του αεροδρομίου το οποίο είχε ντυθεί και αυτό στα χρώματα των ομάδων.Το σταδιο Nelson Mandela (σ’αυτό απολειστήκαμε απο την Κορέα)
η φωτογραφία είναι απο το αεροπλάνο που τον πήγε στην N. Αφρική.το εισιτήριο του τελικουοπαδοι της Βραζιλίαςτο ξενοδοχείο που έμενε ο Γιώργοςη είσοδος του καζίνο και οι εγκαταστάσεις τουΔειλινό στο Port ElizabethΑνατολή στην Αφρικανική ήπειρο ( Port Elizabeth). Την φωτογραφία την τράβηξε μέσα απο το αεροπλάνο στα 10.800 μέτρα ή αλλιώς στα 33.000 πόδια !!Τα πούλμαν που είχαν ετοιμάσει για τους επισκέπτες είχαν μπροστά στο τζάμι τους κάτι ενδεικτικό για την κάθε χώρα που φιλοξενούσαν.
Η αναφορά τους σε εμάς ήταν ¨Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ¨
Φυσικά και είχαν δίκιο.
Για του λόγου το αληθές :Το μαγαζί ήταν και αυτό στο Port Elizabeth!!

Καλή ξεκούραση και καλό σαββατοκύριακο !!!!!!!!!

3 comments:

The Dark Chef said...

Εντύπωση μου κάνει το πως είναι φτιαγμένα τα σπίτια (σε όσα φαίνονται από κοντά).
Ειδικά το καζίνο, αν δεν το έγραφε από πάνω, θα νόμιζα έτσι ροζ όπως είναι, ότι πρόκειται για ζαχαροπλαστείο ή κατάστημα με παιδικά παιχνίδια!
Πάντα ενδιαφέρουσες οι εικόνες από ταξίδια!

Un par de neuronas... said...

'Ομορφες εικόνες της Αφρικής, και άλλες εικόνες, τις αληθινές; Πώς βρήκε την μην τουριστική Αφρική;

Μου άρεσε να τις δω, μακάρι η Αφρική θα πίγεναι πρωστά...

Εμείς λέμε τώρα: Ισπανία κέρδισε, τελείοσε την κρίσι!!!!

Φιλάκια, φίλη μου.

ΕΛΕΝΑ said...

Τυχερός ο Γιώργος που έζησε από κοντά όλα αυτά!
Φιλενάδα εγώ ως γνωστόν είμαι πλέον ελεύθερη, στο επόμενο Μουντιάλ είσαι να πάμε κι εμείς??
Φιλάκια πολλά!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...