Monday 4 October 2010

Μοσχαράκι με αρακά

Ένα πολύ νόστιμο πιάτο, που οι περισσότεροι έχετε δοκιμάσει ή φτιάξει.
Στο πιάτο αυτό προσθέτω πολλά μυρωδικά,κυρίως μπόλικο άνηθο, τα οποία νομίζω κάνουν την διαφορά.
Πάμε να μαγειρέψουμε!!!

Χρειαζόμαστε
1500 γρ. μοσχαράκι κομμένο σε μερίδες
2 μεγάλα κρεμμύδια
2-3 σκελίδες σκόρδο
μισή κούπα κόκκινο κρασί
1 κούπα μαϊντανό
1,5 κουταλάκι δυόσμο
1-2 κουταλιές δεντρολίβανο φρέσκο
1 κουταλιά ρίγανη
5-6 ώριμες ντομάτες ή 1 κουτί ψιλοκομμένα ντοματάκια
1 κουταλάκι πελτέ ντομάτας
700 γρ. αρακά
μισό ματσάκι άνηθο
αλάτι, φρεσκοτριμμένο πιπέρι
Εκτέλεση:
Σοτάρουμε σε αρκετό ελαιόλαδο τα κρεμμύδια και τα σκόρδα.
Προσθέτουμε το κρέας και το ροδίζουμε από όλες τις πλευρές.
Σβήνουμε με το κρασί.
Προσθέτουμε τον μαϊντανό, δυόσμο, ρίγανη, δεντρολίβανο, τις ντομάτες και τον πελτέ ντομάτας.
Αλατοπιπερώνουμε, προσθέτουμε και 1 κούπα νερό και αφήνουμε το φαγητό να μαγειρευτεί, χαμηλώνοντας την φωτιά.
Μισή ώρα πριν ολοκληρωθεί το μαγείρεμα, προσθέτουμε τον αρακά και τον άνηθο. Αν χρειαστεί, προσθέτουμε λίγο νεράκι ακόμη. Επίσης αν μας αρέσει, μπορούμε να προσθέσουμε μαζί με τον αρακά, πατατούλες και καροτάκια.
Καλή επιτυχία και καλή σας εβδομάδα!!!

39 comments:

Asteri (Maria) said...

Τρελαίνομαι γι'αυτό το φαγητό!!!!
Μου έδωσες και ιδέα τι να μαγειρέψω σήμερα :)
Φιλάκιααααα
Καλή εβδομάδα

Elpiniki said...

Κι εγω σήμερα αρακά κάνω.. αλλά χωρίς το μοσχαράκι!
Καλημερα!

Un par de neuronas... said...

Πολύ έυκολο και έχω απ'όλα!!
Ο σύζυγός μου θα πιπιλίζει μέχρι τους αγκώνες του!

Πολλά, πολλά, πολλά φιλιά και αγκαλιές.

Εlena said...

Mou edoses poli kali idea - tora pou skeftomoun ti na mageirepso...
Filia

Vasia b. said...

Καλημέρα καλή εβδομάδα!!!
Πολύ καλό μαμαδίστικο φαγάκι εμπλουτισμένο με πολλά μυρωδικά!!!
Μοσχομύρισε το σπίτι!!
Πολλά φιλιά και καλό χειμώνα!!!!!

manousina said...

Καλημέρα και εμένα μου αρέσει έτσι, με πολύ πολύ άνηθο. Καμμιά φορά ρίχνω και καμμιά αγκινάρα μέσα.

mia maria said...

Αχ Έλενα,τέλειο! Έχω πάρα πολύ καιρό να φτιάξω κάτι τέτοιο. Γιατί άραγε, ούτε ξέρω. Κολλάμε σε κάποια φαγητά μερικές φορές και ξεχνάμε όλα τα άλλα!

Giorgos Varvakis said...

Καταπληκτικό πιάτο Λενιώ μου!! Πεντανόστιμο και μοσχομυριστό!!!!
Φιλιά πολλά
Καλό απόγευμα

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ said...

αγαπημένο δεν το συζητώ, θέλω μεριδούλα οπωσδήποτε!!!!!

Maria B. said...

και για μένα αγαπημένο φαγάκι !! δεν εχω δοκιμάσει ποτέ να βάλω κρασί, λες να το επιχειρήσω ???

θα πάρω και εγώ μεριδούλα Λενάκι μου !!!

γεια στα χεράκια σου

φιλια πολλά

Σταλαγματιά said...

Να βγάλω τον αρακά και να βάλω μακαρόνια;

:))

Πεινάω :(

Athina(Sugar Buzz) said...

Μιαμ μιαμ!!!!Μ αρέσει και με πολύ άνηθο όπως λες!!Καλή εβδομάδα!

apinkdreamer said...

αγαπημενο παραδοσιακο φαγητο!!!!
καλη εβδομαδα!

drosostalitsa said...

Καλό μήνα Έλενα!
Τρελλαίνομαι για αρακά!

Πολλά φιλάκια ***

SpIrToKoYto said...

Κοριτσάκι μου,από τα αγαπημένα μας φαγητά και λόγω του συνδυασμού του κρέατος με λαχανικό...
πότε το ξαναφτιάχνεις είπες..???

φιλιά και καλή μας εβδομάδα..-:))

ιρινι said...

Ανιθος και αρακάς , ο τέλειος συνδυασμός, αλλά και το κρεατάκι σίγουρα του δίνει μεγάλη νοστιμιά.
Μπράβο Ελενα, λαχταριστό δείχνει το φαγητό σου!!

ΕΛΕΝΑ said...

Αστεράκι μου, καλά μαγειρέματα!
Φιλάκια, καλή σου εβδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελπινίκη μου, και στον σκέτο αρακά δεν λέμε ποτέ όχι, αγαπημένο λαδερό φαγάκι!
Καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Veronica, αν έχεις τα υλικά, φτιάξτο στον καλό σου, σίγουρα θα το ευχαριστηθεί!
Φιλάκια, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Elena χαίρομαι, καλά μαγειρέματα και καλή σου εβδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Vasia μου επέστρεψες??
Ολα καλά? Τακτοποιήθηκε το παιδί??
Εμάς πάντως μας έλειψες!!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Manousina με μπόλικο άνηθο είναι τέεεελειο!!!
Καλή σου βδομάδα!!!΄

ΕΛΕΝΑ said...

Big Mama μου συμφωνώ!
Κι εγώ να σου πω την αμαρτία μου, είχα καιρο να το φτιάξω και το χα πεθυμήσει!
Φιλάκια, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Γιώργη μου σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά πολλά, καλό απόγευμα!

ΕΛΕΝΑ said...

Γαστεροπλήξ έστρωσα τραπέζι με τα γνωστά συνοδευτικά, you know!!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι το κρασάκι απαραίτητο, δοκίμασέ το κάποια φορά!!!
Φιλάκια χρυσοχέρα μου, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Σταλαγματίτσα αν το κάνεις αυτό, θα φωνάξεις και τον καλό μου να του κάνεις το τραπέζι.
Κρέας με μακαρόνια δεν το αλλάζει με τίποτα λέει, χα χα χαα!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Αθηνούλα σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλάκια, καλή σου βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλή βδομάδα Apinkdreamer, σε ευχαριστώ πολύ!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Φιλάκια Δροσοσταλίτσα μου, καλό μήνα, καλή σου εβδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Βιβίκα μου το ξαναφτιάχνω όποτε θέλεις εσύ, just call me;-)
Φιλάκια, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Riri μου σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
Φιλιά, καλό μήνα, καλή βδομάδα!

Betty's Cuisine said...

Ελενάκι, περισσεύει μια μεριδούλα;

τι θα τον κάνω τον καλό μου που δεν τον θέλει τον αρακά με τίποτα;
μα είναι δυνατόν; τέτοιο φαγάκι...!

georgiaxara said...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΛΕΝΑ ΜΟΥ, ΤΟ ΕΙΔΑ ΤΟ ΜΝΜ ΣΟΥ ΣΤΟ MAIL ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ, ΘΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΞΩ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΤΗΝ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ.
ΑΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙΣ ΞΑΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΕΣ ΤΟ ΜΟΥ.
ΟΚ;
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Μπετούλα μου σίγουρα θα του ετοιμάζεις τόσα καλούδια εσύ, που τι να τον κάνει τον αρακά???
Εμείς πάλι τον τιμάμε όλοι, ακόμα και ο "δύσκολος" γιος, ευτυχώς!
Φιλάκια, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Γεωργία μου σε ευχαριστώ πολύ!
Σήμερα πάντως κατάφερα μετά από πολλές μέρες και άφησα σχόλιο στο blog σου!
Φιλιά!

Phivos Nicolaides said...

Να το δοκιμάσουμε κι αυτό!

Ξανθή said...

Έχω πολύ καιρό να φτιάξω αυτό το φαγητό, σε ευχαριστούμε Έλενα που μας το θύμισες!!

Peter M said...

Elena, oti prepei gia ena kuriakatiko deipno. Ego tha fero to krasi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...