Tuesday 25 January 2011

Παλμιέ με σοκολάτα ή λευκά

Τραγανά σφολιατίνια, σοκολατένια ή λευκά, που λιώνουν υπέροχα μέσα στο στόμα!!
Τόσο εύκολο να τα φτιάξετε!
Απολαύστε την γλυκιά νοστιμιά τους με το καφεδάκι ή το τσάι σας!

Θα χρειαστούμε:
2 φύλλα σφολιάτας γαλλικού τύπου
100 γρ. σοκολάτα γάλακτος ή κουβερτούρα
3 κουταλάκια βούτυρο (όχι λιωμένο)
ζάχαρη κρυσταλλική
Πάμε να τα φτιάξουμε:
Λιώνουμε σε μπεν μαρί ή στον φούρνο μικροκυμάτων την σοκολάτα.
Προσθέτουμε το βούτυρο και ανακατεύουμε καλά να ενσωματωθεί με την σοκολάτα.
Πασπαλίζουμε τον πάγκο εργασίας μας με κρυσταλλική ζάχαρη και απλώνουμε επάνω το ένα φύλλο σφολιάτας.
Αλείφουμε την επιφάνεια του φύλλου με την μισή ποσότητα από το μείγμα της σοκολάτας. Βοηθάμε με μια σπατουλίτσα, ώστε το πάχος της σοκολάτας να είναι όσο πιο λεπτό γίνεται.
Αρχίζουμε να τυλίγουμε την σφολιάτα σε ρολό, από την μακριά πλευρά, μέχρι την μέση της επιφάνειας.
Το ίδιο κάνουμε από την άλλη πλευρά του φύλλου, έτσι ώστε τα 2 ρολά να συναντηθούν στην μέση.Με ένα κοφτερό μαχαίρι κόβουμε το ρολό σε 18-20 κομμάτια.Πλαταίνουμε κάθε κομμάτι πιέζοντας το ανάμεσα στις παλάμες μας.
Κατόπιν αραδιάζουμε τα κομμάτια σε ταψί στρωμένο με αντικολλητικό χαρτί φούρνου.
Πασπαλίζουμε κάθε κομμάτι με ζάχαρη.Επαναλαμβάνουμε την διαδικασία για το δεύτερο φύλλο σφολιάτας.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 180 βαθμούς, για 15 λεπτά.

Για τα λευκά παλμιέ, θα χρειαστούμε μόνο λευκή κρυσταλλική ζάχαρη.
Θα απλώσουμε το κάθε φύλλο σφολιάτας σε επιφάνεια πασπαλισμένη με ζάχαρη.
Θα αλείψουμε την επιφάνεια του φύλλου με νεράκι και θα πασπαλίσουμε με ζάχαρη.
Θα διπλώσουμε το ρολό όπως λέμε παραπάνω, θα το κόψουμε σε κομμάτια, θα τα πλατύνουμε ανάμεσα στις παλάμες μας και θα τα ψήσουμε όπως περιγράφεται παραπάνω.
Εάν τώρα θέλετε να φτιάξετε με το ένα φύλλο σοκολατένια παλμιέ και με το δεύτερο λευκά, μειώστε την δόση του σοκολατένιου μείγματος στο μισό.
Καλή επιτυχία, απολαύστε τα!!

56 comments:

Sweet Dreams said...

Τι ωραία που φαίνονται!!! Λαχταριστά, λαχταριστά!!!

Σας ανακάλυψα τελευταία και σας συγχαίρω για το τόσο ωραίο blog σας!! (έχω ξεκινήσει ήδη να διαβάζω όλες τις συνταγές σας....)

Μαίρη said...

Αυτή η συνταγή είναι πανεύκολη και το αποτέλεσμα νόστιμο. Στην Αμερική τα μπισκότα αυτά τα λένε και αυτιά του ελέφαντα (elefant ears). Στα λευκά προσθέτω και κανέλα για άρωμα συνήθως όταν τα φτιάχνω.

mari beika said...

Νόστιμα και λαχταριστά τα παλμιέ και κυρίως εύκολα!!
Καλημέρα

Lila Xagorari said...

Δεν έχω καλύτερο.....με λίγωσες πρωί πρωί και είμαι και σε δίαιτα!

ΑΧΤΙΔΑ said...

Είναι μια εύκολη και όμορφη συνταγή για παιδάκια, εγώ την φτιάχνω και με τριμμένο κασέρι αντί γλυκό αλμυρό..

...irida... said...

καλημέρα!!πολύ ωραιο!!!!

Asteri (Maria) said...

Πες μου ΤΩΡΑΑΑΑΑΑΑΑ που να έρθωωωωωωωω χεχεχεχε
Σμουάτςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς

Λίνα said...

Υπέροχα θα πρέπει να είναι. Και αφού έχουν σφολιάτα που την λατρεύω, θα φτιαχτούν άμεσα.
Φιλάκια!!!

gwgw said...

Καλημερα σε ολους..βρε Ελενακι μεσα στο μυαλο μου ησουν..ηθελα να τα φτιαξω μεσα στην βδομαδα ειναι υπεροχα,μπραβο σου!!!
Φιλακια πολλα!!!

Ξανθή said...

Για μένα είναι αυτά που δεν τρώω πολλά γλυκά!!
Καλημέρα!!

Anonymous said...

Καλημερα καλημερα χρυσοχερα!!!αχ τι λαχταριστα,δεν ειχα φανταστει ουτε ψαξει για συνταγη και απλα επαιρνα τα ετοιμα απο το super market,το αμεσως επομενο βημα μου ειναι να δοκιμασω την συνταγη μιας και ειναι απο τα αγαπημενα μου!!!!!!

Φιλια σε ολους,
Alma Libre

anthivolon said...

Eύκολα και νόστιμα!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS said...

ΠΩ ΠΩ!!!!!!!ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΙ ΝΟΣΤΙΜΑ.ΠΑΙΡΝΩ ΜΕΡΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΡΟΜΟ.ΑΝΤΕΓΡΑΨΑ ΟΜΩΣ ΠΡΩΤΑ ΤΗ ΣΥΝ ΤΑΓΗ ΝΑ ΤΗ ΔΩΣΩ ΣΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ:) ΝΙΑΜ ΝΙΑΜ.

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ said...

λίγα ταψάκια δεν είναι ποτέ αρκετά, πριν λίγες μέρες που έφτιαξα, να δεις πως τα εξαφάνιζε ο μικρός Δημητράκης της αχτίδας!! κι εγώ συμφωνώ μαζί του, μιαμ, μιαμ!!!!!!!!

Thalassenia said...

Απλά εύκολα και γρήγορα.
Ωραία ιδέα και για κατάψυξη, ώστε να ψηθούν την κατάλληλη στιγμή για πιο φρέσκα. Μια ξαφνική επίσκεψη ας πούμε.
Θα τα ετοιμάσω.

Φιλιά θαλασσένια.

SpIrToKoYto said...

τώρα με μπέρδεψες...δηλαδή πώς να τον βάψω τον όνυχα..???τιγρέ...???
κράτα μερικά μαζί σου στις 5 για να εμπεδώσω το χρώμα...pp
και περστικούλια...είδα οτι απέκτησες ιό..της γρίπης...
φιλάκια πολλά πολλά
( δεν με σκιάζει εμένα ο ιός...με βλέπει και παίρνει δρόμο...)..-:))

paraxeno pirouni said...

Πραγματικά πεντανόστιμα και στο μάτι πολύ ντελικάτα!
Αυτό που λέει η Μαίρη για την κανέλα στα λευκά είναι σωστό, τους ταιριάζει πολύ και ενδιαφέρον έχει η αστεία ονομασία τους στην Αμερική, χε χε, να και κάτι που δεν ήξερα. :)

Phivos Nicolaides said...

Εντυπωσιακά 'παλμιέ', μόνο από το όνομα έχουν στυλ!!

Elpiniki said...

Αυτα ειναι τα "γυαλακια" που παιρνουμε απο τα ζαχαροπλαστεια?
Φαινονται τελεια!

ΕΛΕΝΑ said...

Sweet Dreams καλώς όρισες!!
Σε ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψή σου και για τα ευγενικά σου λόγια!!
Σε περιμένουμε να σε κερνάμε από καρδιάς!

Rena said...

A αυτά είναι για μένα τη τεμπέλα γίνονται πανεύκολα,ευχαριστούμε!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαίρη δεν την ήξερα αυτήν την ονομασία, πλάκα έχει:)
Να σου πω την αλήθεια την κανέλα την αγαπώ πολύ, την χρησιμοποιώ σε πολλά γλυκάκια, τα άσπρα παλμιέ όμως τα προτιμώ μόνο με ζαχαρίτσα!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι νομίζω από τα πιο εύκολα γλυκάκια, βαθμός δυσκολίας... 0 (μηδέν)!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Λίλα μου κουράγιο, περιμένω να σε δω μια κορμάρα μιλάμε!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Αχτίδα μου με πρόλαβες, ήθελα να πω ότι τα παλμιέ γίνονται πολύ νόστιμα και στην αλμυρή εκδοχή τους με τριμμένο τυράκι!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Irida σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλάκια!!

ΕΛΕΝΑ said...

Αστεράκι έλα, έλα, σε περιμένω με μια .... γαβάθα παλμιέ!!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Λίνα μου πιο εύκολο γλυκάκι, δεν θα έχεις ξαναφτιάξει, δοκίμασέ τα!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Γωγούλα φτιάξτα εσύ, κι εγώ θα έρθω να φάω και από τα δικά σου, σιγά μην τα αφήσω χα χα χαα!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ξανθή τυχερή που δεν σου αρέσουν τα γλυκά!!
Αυτά μπορούν να γίνουν και αρκετά άγλυκα πάντως, εσύ κανονίζεις την ποσότητα της ζάχαρης που θα βάλεις!

ΕΛΕΝΑ said...

Alma Libre μου θα ξετρελαθείς από την νοστιμιά και την ευκολία τους, σε ελάχιστο χρόνο έχεις νοστιμότατο γλυκάκι!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Μπέτυ μου είναι, είναι τα άτιμα;-)

ΕΛΕΝΑ said...

Σκρουτζάκο μου, όλα τα παλμιέ για σένα:))
Φιλάκια πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Γαστεροπλήξ, πλήρης ταύτιση απόψεων βλέπω με τον Δημητράκη χα χα χαα!!!!
Του αρέσανε??
Αχ μωρέ το γλυκούλι μου!!
Φιλιά!!

ΕΛΕΝΑ said...

Θαλασσένια μου μια χαρά μπορείς να τα φυλάξεις στην κατάψυξη και να τα ψήσεις τελευταία στιγμή!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Βιβή, τιγρέ ασυζητητί!!!
Ααααχχ Βιβίκα μου, τα ίδια έλεγα κι εγώ για τον ιό, αλλά μου έδωσε και κατάλαβα ο άτιμος.
Ευτυχώς τον ξεφορτώθηκα κι έτσι στις 5 του μηνού θα είμαι (ελπίζω) υγιής και απαστράπτουσα (μπου χα χαα!!)
Φιλιάαααα!!!

ΕΛΕΝΑ said...

The Dark Chef κι εμένα μου φάνηκε αστειο το αμερικάνικό όνομά τους:)
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Φοίβο,το στυλ τους είναι αντιστρόφως ανάλογο του βαθμού δυσκολίας παρασκευής τους χα χα χαα!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελπινίκη μου αυτά, αυτά, δοκίμασέ τα!
Φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ρένα μου είδες?? όλο τεμπέλικες συνταγές δίνω, τσάμπα έχω την φήμη της τεμπέλας??
Φιλάκια!

Amali said...

Λοιπόν αυτό που έχω να πω εγώ είναι πως σίγουρα μαθαίνω καινούρια ονόματα εδώ μέσα για τα γλυκά που τα αγνοούσα εντελώς, όπως καλή ώρα αυτό ας πούμε...
Πάντως έχω αρχίσει και ανεβαίνω και στα γλυκά έφτιαξα και τα μπουγατσίνια της Βάσιας μας και στέλνω νέες εκπλήξεις!!!!

πολλά φιλιά

Maria said...

ΤΙ ΦΟΒΕΡΕΣ ΜΠΙΣΚΟΤΟΛΙΧΟΥΔΙΕΣ!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!!

Εφη said...

Είναι πολύ νόστιμα, και εγώ με κανελοζάχαρη τα φτιάχνω, άντε και καμιά σταφίδα!
Να και καινούρια ονομασία, είδες, όσο ζεις μαθαίνεις!

Peter M said...

PALI prepo na ertho gia kafedaki ke afti thn fora Palmiers? Ena metrio parakalo!

Maria B. said...

Τι ακούω ? η Αμαλί εφτιαξε τα μπουγατσίνια της Βάσιας ?????
ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ !!!!!! πως ετσι εσύ παιδί μου καταπιάστηκες με γλυκά ??? για πες μου όμως δεν είναι τέλεια τα μπουγατσίνια???
εγώ τα λατρεύω! κοντεύω να γίνω γραφική, οπου πηγαίνω επισκεψη τους πηγαίνω και απο ενα κουτί!

Ελενιώ μου εγω τα παλμιε και με κανελλα τα λατρεύω και με σκέτη ζάχαρη και με σοκολάτα και με σταφίδα και με τυριά και με ζαμπόν και και και και .... είναι υπέροχα !!! γεια στα χεράκια σου φιλεναδίτσα μου !!!!

καλημέρα !!!!!!!!!!

Ειρήνη said...

otan einai zesta mporw na faw oloklhro tapsi!kai bebaia exoun toses parallages pou pote den ta bariesai!

love2love said...

αχ τι με κανεις αχ τα θελωωωωωωω

ΕΛΕΝΑ said...

Αμαλίτσα, εκπλήξεις ακούω και ανυπομονώ!
Μα τι πρόοδοι είναι αυτές??
Εφτιαξες και μπουγατσίνια (the best!!!), τι άλλο θα δούμε ακόμα??
Φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαρία μου σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Εφάκι μου ένα σωρό παραλλαγές σηκώνουν τα παλμιέ!
Φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Peter, έλα εσύ για καφεδάκι και θα σου ετοιμάσω ότι θέλεις!!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαριώ μου, είδες προόδους το Αμαλί μας??
Μπουγατσίνια όποιος δεν τα έχει φτιάξει... χάνει!
Το λέω κι εγώ κι ας γίνομαι γραφική!
Είναι τέλεια!
Φιλιά Μαράκι!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ειρήνη μου συμφωνώ μαζί σου!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

love2love, πολύ χαίρομαι που σε ξαναβρίσκουμε!
Ελπίζω όλα να είναι καλά!
Φιλιά!

cook said...

ελενακι μου
μεγαλη αδυναμια τους εχω...τα κανω με κανελα και ζαχαρη σκουρα,με πεστο,με μανιταρια,με λιαστη ντοματα...μα με σοκολατα...πώς δεν το σκεφτηκα??!!μερσι για την ιδεα!

Σοφία said...

Τέλεια μπισκοτάκια και πεντανόστιμα και πανεύκολα τα φτιάχνω στα παιδιά μου και ξετρελαίνονται.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...