Wednesday 19 October 2011

Μοσχαράκι με φασολάκια

Πήγα στο χωριουδάκι μου πριν δύο Σαββατοκύριακα και η κουμπαρούλα μου με φόρτωσε καλούδια από το περιβόλι της.
Ανάμεσα σ’ αυτά και φρεσκότατα λαχταριστά φασολάκια.
Είχα καιρό να τα μαγειρέψω με κρέας, συνήθως τα τρώμε λαδερά, αλλά μιας και ο αντρούλης μου τα είχε πεθυμήσει με μοσχαράκι, θα του χαλούσα εγώ χατίρι?
Ποτέ!!!

Τα υλικά μας:
1,5 κιλό μοσχαράκι ποντίκι ή κιλότο κομμένο σε μερίδες
1,5 κιλό φρέσκα φασολάκια
1-2 κρεμμύδια
5-6 σκελίδες σκόρδο
1 κούπα μαϊντανό ψιλοκομμένο
4-5 ντομάτες ώριμες ή ένα κουτί τοματάκια κονκασέ
1 γεμάτη κουταλιά πελτέ
2 καρότα κομμένα σε ροδέλες
1/3 κούπας δυόσμο φρέσκο ψιλοκομμένο ή 1 κουταλιά ξερό
αλάτι-πιπέρι
Πάμε να μαγειρέψουμε:
Καθαρίζουμε πολύ καλά τα φασολάκια, αφαιρώντας προσεκτικά τις ίνες με το ειδικό εργαλείο.
Αν είναι πλατιά τα κόβουμε κατά μήκος στην μέση.
Τα πλένουμε με άφθονο νερό.
Πολλοί συνηθίζουν να πλένουν τα φασολάκια προτού τα καθαρίσουν.
Κόβουμε τα κρεμμύδια και τα σκόρδα σε φετάκια και τα σοτάρουμε σε ελαιόλαδο.
Προσθέτουμε και τις μερίδες του κρέατος και τις σοτάρουμε να ροδίσουν από όλες τις πλευρές.
Στην συνέχεια προσθέτουμε τις ντομάτες αποφλοιωμένες και πολύ ψιλοκομμένες, τον πελτέ διαλυμένο σε 1 κούπα νερό, αλάτι και πιπέρι.
Αφήνουμε το φαγητό να μαγειρευτεί μέχρι να είναι έτοιμο το κρέας.
Κατόπιν αφαιρούμε προσεκτικά το κρέας από την κατσαρόλα και βάζουμε στην κατσαρόλα τα φασολάκια, τον μαϊντανό, τον δυόσμο, τα καρότα κομμένα σε ροδέλες, αλάτι, πιπέρι, λίγο ακόμα λάδι και 1 κούπα νερό.
Αφήνουμε τα φασολάκια να μαγειρευτούν για περίπου μισή ωρίτσα.
Στην συνέχεια προσθέτουμε στην κατσαρόλα το κρέας και συνεχίζουμε το μαγείρεμα για 5 ακόμη λεπτά, να ενωθούν όλες οι γεύσεις.
Φετούλα και φρέσκο ψωμάκι, απαραίτητα συνοδευτικά στο φαγάκι μας!
Κρασάκι επιβάλλεται!
Καλή επιτυχία, καλή σας μέρα!

54 comments:

gwgw said...

Νοστιμο φαγακι εφτιαξες Ελενακι μας,και εγω εχω κατι χρονια να συνοδεψω τα φασολακια με μοσχαρακι,και τωρα τα ζηλεψα..
Καλη σου μερα φιλια πολλα!!!

Ερμιόνη said...

Καλημέρα! Δεν έχω επιχειρήσει ποτέ να μαγειρέψω αυτόν τον συνδυασμό, φαίνεται πολύ νόστιμος! Φιλιά

Ξανθή said...

Άμα είναι κι από γνωστό κήπο τι πιο ωραίο!! Καλημέρα.

Lila Xagorari said...

Λαχταριστό, λαχταριστό το φαγάκι σήμερα!

Σοφία Ζ. said...

Ελενα καλή σου μέρα! Θα μακρυγορήσω γιατί μου έφερες παιδικές αναμνήσεις στο μυαλό με το φαγάκι που ανάρτησες. όταν ήμουν μικρή στο σπίτι τα φασολάκια πάντα τα έφτιαχνε η γιαγιά μου (και η μαμά μου) με κρέας. Όταν έλεγαν φασολάκια λαδερά, εννοούσαν χωρίς ντομάτα (κάτι σαν το πρασόρυζο, το σπανακόρυζο δηλαδή). Ντομάτα έμπαινε μόνο όταν υπήρχε και κρέας μέσα. Έκτοτε, κύλησε πολύ νερό στο αυλάκι και το φαγάκι αυτό το είχα ξεχάσει εντελώς. Σ' ευχαριστώ Ελενάκι για τις θύμησες. Θα φτιαχτεί σίγουρα. Φιλάκια!

Εφη said...

Και εμείς έτσι το φτιάχνουμε και είναι πεντανόστιμο!

Καλή σου μέρα Ελενα!!!!

KANTHAR0S said...

Μου αρέσει. Πάω πισίνα και μετά τσάκιζα με χαρά δυο πιάτα με φέτα. ψωμούμπα και ελιές.

Peter M said...

Axxx, ti mou kaneis tora...afto to fagito to sito apo thn mana - favori gia mena.

Maria B. said...

Εγω πάλι Λενάκι μου το φτιάχνω οπως και εσύ με την μόνη διαφορά ότι βάζω αντι για μοσχαράκι φιλέτο κοτοπουλο.

Την επόμενη φορά θα δοκιμάσω την δική σου πρόταση.

Ευχαριστούμε πολύ !!!!!!!!!

καλό μεσημέρι

eleni said...

Έλενα,είναι γλυκύτατα με κρέας,κάποιες φορές το κάνω αυτό το φαγάκι με κίτρινα φασολάκια,είναι ακόμη πιο νόστιμα με το κρέας.
Έφερα κι εγώ πολλά λαχανικά από την Πρέβεζα από το περιβολάκι της μαμάς του γαμπρού μας.
Φιλιά!

Pela Farsiarotou, φιλολογος/καθηγητρια αγγλικων/ ειδικη παιδαγωγος said...

Πολύ ωραίο πιάτο κορίτσια, και ειδικά αν τα φασολάκια είναι από κάποιο γνωστό περιβολάκι και όχι αγνώστου προελεύσεως! Μπράβο!

Μαρία said...

Φασολάκια έχω..μοσχαράκι έχω..βρήκα τι θα μαγειρέψω αύριο..Να σαι καλά για την όμορφη ιδέα σου..Φιλιά

Elpiniki said...

Αν και δεν τρωω καθολου τα φασολακια, ειναι ενας συνδυασμος που θα μ εκανε να δοκιμασω!
Καλημερα!

Giorgos Varvakis said...

Μεσημέριασε πια για τα καλά και είπα να περάσω για τη μερίδα μου!!
Τίίίίίίίίίί;;;;
Το φάγατε όόόόόόλοοο;;;
Χαλάλι σας βρε!!!
Πολυαγαπημένο πιάτο από τα παλιά :)
Γεια στα χέρια σου Λενάκι
Φιλιά πολλά
καλό μεσημέρι

Ροδανθη said...

Πολύ ωραίο το πιάτο αυτό αν και εμείς στο νησί δεν ενοείται φασολάκια χωρίς κρέας είτε μοσχάρι,είτε χοιρινό ή ακόμα και κατσίκι.

Anonymous said...

Φαινεται νοστιμο το φαγητο Ελενα δεν το εχω φτιαξει ετσι θα το δοκιμασω και ειμαι σιγουρη οτι θα γινει τελειο.Ποπη

Effie's Sweet Home Designs said...

ΕΛΕΝΑ ΜΟΥ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!
ΣΚΕΤΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΠΟΛΥΑΡΕΣΟΥΝ, ΕΤΣΙ ΜΑΛΙΣΤΑ!!!!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!

ΚΑΤΕΡΙΝΑ said...

ΕΛΕΝΑΚΙ..ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ!ΣΗΜΕΡΑ ΕΦΤΙΑΞΑ ΣΚΕΤΑ ΦΑΣΟΛΑΚΙΑ ΜΕ ΠΑΤΑΤΟΥΛΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ ΠΟΥ ΠΗΡΑ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΠΡΟ ΗΜΕΡΩΝ.ΚΡΕΑΣ ΔΕΝ ΠΟΛΥΤΡΩΓΩ ΛΩΓΩ ΧΟΛΙΣΤΕΡΙΝΗΣ .ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΦΑΓΑΚΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΝΕΙΣ.ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΠΑΛΙΑ.ΦΙΛΙΑ.

ΕΥΓΕΝΙΑ said...

Τέλειος συνδυασμός. Οταν έκανα δίαιτα, η διαιτολόγος ήταν πολύ υπέρ αυτού, μιας και απαγορευόταν κρέας με υδατάνθρακα! Μια χαρά βολευόμουν μεχρι που το καθιέρωσα!!

SpIrToKoYto said...

το ξέρω πως θα με πεις βλαμμένο,αλλά τα φασολάκια εγώ...δεν...
ξεπατώνω όλα τα λαχανικά,πλην χλωρών φασιόλων...
είπαμε...βλαμμένο...
ως εκ τούτου,πειράζει εγώ να τα αντικαταστήσω με μελιτζανούλες...???

SpIrToKoYto said...

σμουάτςςςς σε όλες σας είπα...???
σμουαααατςςςς σας..

Tante Kiki said...

ΕΛΕΝΑ μου γλυκιά η ταύτιση και οι συμπτώσεις συνεχίζονται!!! Αύριο θα έβαζα μοσχαράκι με αρακά!!! Το πιάτο σου αγαπημένο, μοσχοβολάει παντού και με τρελλαίνει!!! Να έρθω για μια μεριδούλα;;;;; Γεια στα χεράκια σου! Καλό βράδυ!!!

Unknown said...

τρομερη συνταγή....μουφτιαξατε την διάθεση ....τρελένομαι για τέτοια φαγητά...σλουρππππ...δεν κρατιέμαι..νασαι καλά έλενα...

Helen Gr said...

Αν τα φασολάκια είναι από κήπο και έχουν και κρεατάκι, τότε κάνουν ένα πιάτο πειρασμό. Έμεινε τίποτε; Δεν νομίζω. να είσαι καλά, Ελενάκι, με τις ωραίες σου ιδέες. καλό βρ'αδυ, φιλιά.

Vasia B. said...

Ελενά μου υπέροχο το φαγάκι σου σήμερα!!!!!!!!
Να πω την αλήθεια με φασολάκια δεν το έχω φτιάξει το μοσχαράκι κι έτσι όπως το βλέπω στη φωτογραφία είναι σλουρπ!!!!!!!
Θα φτιαχτεί άμεσα!!
Πολλά πολλά φιλάκια!!!!

Zeta Mp said...

Αγαπημένο φαγητό τα φασολάκια με μοσχαράκι...Όμως δε τα θελω σκέτα..είπαμε είμαι τυρού..οπότε αν είναι συνοδευμένα με ένα ωραίο κομμάτι φέτα, θα τα φάω άνετα!! :-)

ΕΛΕΝΑ said...

Γωγούλα μου κι εγώ είχα καιρό να το κάνω και δεν μπορείς να φανταστείς πόσο το ευχαριστηθήκαμε!
Φιλάκια πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ερμιόνη δεν το έχεις δοκιμάσει, αξίζει πραγματικά να το φτιάξεις!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ξανθή μου συμφωνώ!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Λιλάκι κόπιασε να σου κάνω το τραπέζι!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Σοφάκι μου κι εμένα αυτό το φαγάκι μου φέρνει θύμισες, χαίρομαι που το αγαπάς κι εσύ!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Εφάκι μου είναι, είναι!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Κανθαράκο, δυο πιάτα με φέτα ψωμούμπα και ελιές, σε περιμένουν!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Peter που είσαι??
Ελα να στο μαγειρέψω όπως η μανούλα!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι μου και με κοτόπουλο γίνεται πολύ νόστιμο και με κατσικάκι επίσης άλλο πράγμα!!!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου κίτρινα φασολάκια δεν εχω πετύχει πουθενά, πολύ θα ήθελα να εύρισκα όμως!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Pela Sofi μου σε ευχαριστώ πολύ!!
Ηταν από το περιβόλι της κουμπαρούλας μου, φρεσκότατα και πολύ νόστιμα!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαρία μου καλή επιτυχία αν το φτιάξεις, πιστεύω θα το ευχαριστηθείτε!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελπινίκη μου δεν τρως φασολάκια??
Δεν το πιστεύω!!!
Θα μπορούσα να τρέφομαι μόνο με φασολάκια, τα λατρεύω!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Γιώργο μου δεν το φάγαμε όλο χα χα χαα!
Δεν θα σου φύλαγα εγώ την μεριδούλα σου??
Κόπιασε!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ροδάνθη μου συμφωνώ, με όλα τα κρεατικά ταιριάζουν πολύ όμορφα τα φασολάκια!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Πόπη μου τα κρεατικά συνδυάζονται πολύ όμορφα μαγειρεμένα με διάφορα λαχανικά!
Και με τα φασολάκια δίνουν πολύ νόστιμο φαγάκι!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Εφάκι εγώ και σκέτα τα λατρεύω τα φασολάκια ομολογώ, είναι το αγαπημένο μου λαχανικό!
Πολλά φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Κατερινάκι μου καλά κάνεις και δεν τρως πολύ κρέας, αλλά το φαγάκι αυτό νομίζω είναι από τους πιο υγιεινούς συνδυασμούς!
Καλή συνέχεια στην προσπάθειά σου!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ευγενία μου ο συνδυασμός κρέατος με λαχανικά είναι πραγματικά υγιεινός και τον συνιστούν οι διαιτολόγοι!
Φιλάκια χρυσοχέρα μου!

ΕΛΕΝΑ said...

Βιβίκα δεν θα σε πω βλαμένο αλλά σκασμένο!
Γιατί βρε σκασμένο δεν τρως τα φασολάκια σου???
Σμουάαααατττςςς!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Κικίτσα είπαμε, εμείς οι δυο ταυτιζόμαστε χα χα χαα!
Φύλαξέ μου μεριδούλα από το δικό σου σίγουρα πεντανόστιμο φαγάκι!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Παναγιώτη μου, κόπιασε να σε τρατάρω!
Εχω και καλό κρασάκι!!!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου, για σένα το τραπέζι είναι πάντα στρωμένο;-)
Φιλάκια, καλό βράδυ!

ΕΛΕΝΑ said...

Βασάκι μοοουυυ!!
Που είσαι βρε παλιοκόριτσο και μου χεις λείψει??
Πολλά πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ζετάκι και με φετούλα και με φρέσκο ψωμάκι και με καλό κρασάκι είπαμε θα τα συνοδεύσουμε!!!
Πολλά φιλιά!

spoon_n_love said...

Μου αρέσουν πολύ τα φασολάκια και βέβαια τα δικά σου φαίνονται λαχταριστά,άμα είναι και από το χωριό σου δε....φιλιά

mia said...

Φασολάκια έφαγα Ελενα σήμερα αλλά γύφτικα....τέλεια...με το μοσχαράκι προσεχώς...φιλιά...

ΝΑΣΙΑ Σ. said...

ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΑ ΦΑΣΟΛΑΚΙΑ ΣΚΕΤΑ ΜΕ ΦΕΤΑ ΜΕ ΚΡΕΑΣ ΟΠΩΣ ΝΑ ΝΑΙ.ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΦΑΓΑΚΙ ΣΟΥ ΚΙ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΝΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΟΣΤΙΜΟΤΑΤΟ.ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...