Tuesday 15 November 2011

Σπανακόπιτα στο τηγάνι

Αν σας αρέσει η σπανακόπιτα, αυτή η γρήγορη πιτούλα θα σας ενθουσιάσει.
Την ιδέα την πήρα από τον Γαστρονόμο, αλλά έχω αλλάξει ελαφρώς … τα φώτα στην συνταγή, προσαρμόζοντας την στα μέτρα και τις προτιμήσεις μας.
Θα μπορούσα να την χαρακτηρίσω και ομελέτα με σπανάκι.
Τέλος πάντων, είναι κάτι ανάμεσα σε πίτα και ομελέτα με σπανάκι, αλλά ότι και να είναι, το βέβαιο είναι ότι θα σας κερδίσει με την νοστιμιά της και την ευκολία παρασκευής της.
Πάμε να την φτιάξουμε.

Χρειαζόμαστε:
250 γρ. σπανάκι φρέσκο (ζυγισμένο καθαρισμένο) ή κατεψυγμένο
4 κρεμμυδάκια φρέσκα
1 πράσο
2 κουταλιές άνηθο ψιλοκομμένο
2 κουταλιές δυόσμο φρέσκο ψιλοκομμένο
100 γρ. αλεύρι
1,5 κουταλάκι μπέικιν
5 αυγά
200 ml γάλα
αλάτι – πιπέρι
Στην πράξη:
Αν χρησιμοποιήσουμε φρέσκο σπανάκι, το καθαρίζουμε, το ζυγίζουμε να μας δώσει καθαρό βάρος 250 γρ., το ζεματάμε για λίγο και το στραγγίζουμε.
Αν χρησιμοποιήσουμε κατεψυγμένο, το αφήνουμε ως έχει.
Σε βαθύ μπολ χτυπάμε καλά τα αυγά με το γάλα.
Προσθέτουμε αλατάκι, πιπεράκι, το μπέικιν, τον άνηθο και τον δυόσμο. Ανακατεύουμε, προσθέτουμε το αλεύρι και ξανα-ανακατεύουμε καλά.
Σε μεγάλο, απλωτό και αντικολλητικό τηγάνι, σοτάρουμε σε ελαιόλαδο τα κρεμμυδάκια και το πράσο ψιλοκομμένα.
Προσθέτουμε το σπανάκι και συνεχίζουμε το ανακάτεμα για 4-5 λεπτά.
Αδειάζουμε τον χυλό με τα αυγά στο τηγάνι, χαμηλώνουμε λίγο την φωτιά και αφήνουμε να ψηθεί η πίτα μας από την κάτω μεριά.
Όταν είναι έτοιμη από κάτω, έχουμε δύο επιλογές.
Αν τα καταφέρουμε να αναποδογυρίσουμε την πίτα σκεπάζοντας το τηγάνι με ένα πιάτο όπως περιγράφει για την ομελέτα η Μαρία εδώ, έχει καλώς.
Το κάνουμε και αφήνουμε την πίτα να ψηθεί και από την άλλη μεριά.
Αν όμως το αναποδογύρισμα δεν είναι το δυνατό σας σημείο, και είστε σαν κι εμένα που ποτέ δεν τα καταφέρνω, κανένα πρόβλημα. Υπάρχει λύση και για μας, η εξής:
Αν το τηγάνι μας μπαίνει στον φούρνο, το βάζουμε σε προθερμασμένο φούρνο για 15-20 λεπτά ώστε να ψηθεί η πίτα και από την πάνω μεριά.
Αν το τηγάνι μας όμως δεν μπαίνει στον φούρνο, πάλι κανένα πρόβλημα.
Καλύπτουμε το χερούλι του με ένα αλουμινόχαρτο, οπότε μπαίνει στον φούρνο μια χαρά.
Αφού η πίτα-ομελέτα μας ψηθεί πάνω-κάτω, αφήνουμε λίγο να κρυώσει, την κόβουμε σε τρίγωνα κομμάτια και σερβίρουμε.
Καλή επιτυχία!

64 comments:

Lila Xagorari said...

Okay, next week i'll send you spinach from my mpostani!!!! And you'll send me back some spinachpie, this way and some koyrkoybinia, too!!!
Buongiorno a tutti!!!!

Tante Kiki said...

Καλημέρα Ελενάκι μου... λοιπόν τα μεγάλα πνεύματα συναντώνται γιατί κι εγώ την είδα στο γαστρονόμο κι είχα κατά νου να την φτιάξω!!! χαχαχα
Σίγουρα είναι νοστιμότατη!!!! Πολλά φιλιά και την καλημέρα μου!!

Ερμιόνη said...

Καλημέρα! Σωτήρια συνταγή για τις δύσκολες μέρες που μας πιέζει ο χρόνος! Και πεντανόστιμη και θρεπτική! Φιλιά πολλά!

ΕΥΓΕΝΙΑ said...

Ο,τι πρέπει για έκτακτες περιστάσεις. Μου άνοιξες την όρεξη, διαθέτω και σπανάκι...στην κουζίνα ολοταχώς! Καλημέρα

Magdalene B. said...

Έλα βρε!Φοβερη ιδέα!

ΑΧΤΙΔΑ said...

Ξετρελλάθηκα, τα υλικά λατρεμένα..ο άνηθος και το κρεμμυδάκι στη..μύτη μου..εγώ κάρτι τέτοιο το κάνω στο ..φούρνο για να μην έχει λάδια..το κάνω και με κολοκυθάκι τριμμένο.Θα το φτιάξω..μου το θύμησες..

Unknown said...

Εύκολη και νόστιμη συνταγή Ελενάκι μου...γιατί εγώ με τις πίτες έχω ένα θέμα...οπότε αυτή μου έρχεται κουτί.. Φιλιά πολλά.

Anonymous said...

Ωραια ιδεα Ελενα ελπιζω και στη γευση να ειναι καλη.Πως τα περναει ο γιοκας σου συνηθησε?Ποτε ορκιζεται?Ποπη

Summertime Blues said...

θα τη δοκιμάσω!!
καλό μεσημέρι.

eleni said...

Eλενάκι,αυτή η συνταγή πολύ μ΄αρέσει!
Σύντομη διαδικασία κι εύκολη,αλλά πολύ νόστιμη.
Φιλιά!

drosostalitsa said...

Μόλις γύρισα στο σπίτι με μία σακούλα γεμάτη σπανάκι!!!!

Τυχαίο? Δε νομιζω!!!!!
Θα τη φτιάξω την σπανακοπιτα!

Πολλά φιλάκια ***

ΚΑΤΕΡΙΝΑ said...

ΕΛΕΝΑΚΙ ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙΙΙΙ....ΕΚΑΝΑ ΤΗΝ ΚΡΕΜΜΥΔΟΣΟΥΠΑ ΧΘΕΣ .ΤΕΛΕΙΑ ΕΓΙΝΕ!!!ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΠΑΝΑΚΟΠΙΤΑ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΤΗΝ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΚΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΝ ΤΗΝ ΠΕΤΥΧΩ ΠΑΝΤΑ ΕΤΣΙ ΘΑ ΤΗΝ ΦΤΙΑΧΝΩ.ΞΕΡΕΙΣ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΕΥΚΟΛΑ.ΠΟΛΛΑ ΦΛΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΑΡΑΚΙ ΜΑΣ.ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ....

manousina said...

Ευλογημένο σπανάκι!!!!
Εύκολη και νόστιμη συνταγή.
φιλάκια

ΕΛΕΝΑ said...

Lila, thank you so much for your offer, spinach from your bostani, I really appreciate this.
All the content of the tigani is yours;-)
As of koyrkoybinia, you have to ask our famous member Maria - you know Maria - who is specialized in koyrkoybinia, but I believe there would not be any problem for a tapsi of koyrkoybinia special for you!
Kisses!!

ΕΛΕΝΑ said...

Κικίτσα μου, μου έκανε μεγάλη εντύπωση σαν συνταγή και είπα να δοκιμάσω να δω αν θα πετύχει στο τηγάνι!
Μια χαρά λοιπόν πέτυχε.
Βέβαια η συνταγή ανέφερε ότι μαγειρεύεται εξ ολοκλήρου στο τηγάνι και ότι γυρίζεις την πίτα με την μέθοδο του πιάτου, αλλά εγώ την φοβήθηκα μην μου "σπάσει" και την τελείωσα στον φούρνο.
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ερμιόνη μου είναι πολύ πιο εύκολη και κυρίως πολυ πιο γρήγορη από την γνωστή σπανακόπιτα.
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ευγενία μου αν διαθέτεις σπανάκι, ευκαιρία να την δοκιμάσεις!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Μάγδα μου είδες??
Δεν είναι έξυπνη ιδέα??
Οπου βλέπω εγώ τεμπέλικες ιδέες, πρώτη και καλύτερη είμαι;-)
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Αχτίδα μου στον φούρνο κάνω την σπανακόπιτα με φύλλο, αυτή η πιτούλα δεν έχει φύλλο, οπότε μια χαρά μαγειρεύεται στο τηγάνι.
Και μην φανταστείς πως η ποσότητα είναι λίγη.
Βγαίνουν αρκετά κομμάτια αν το τηγάνι σου είναι μεγάλο!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ευάκι μου εγώ το μόνο θέμα που έχω με τις πίτες, είναι ότι δεν μπορώ να τους αντισταθώ χα χα χαα!
Φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ποπάκι μου μια χαρά πιστεύω ότι περνάει ο γιος μου, να φανταστείς μιλάμε σχεδόν κάθε μέρα στο τηλέφωνο, κι έτσι έκοψα τα κλάματα.
Την Κυριακή έχει επισκεπτήριο και την επόμενη Πέμπτη (νομίζω) ορκίζεται.
Αντε γιατί τον πεθύμησα ;-)
Φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλό μεσημέρι και σε σένα Summertime Blues:)

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι είδες??
Με συνοπτικές διαδικασίες χα χα χαα!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Δροσοσταλίτσα μου τυχαίο δεν είναι, να την φτιάξεις οπωσδήποτε;)
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Κατερινάκι μου πολύ χαίρομαι που σας άρεσε η κρεμμυδόσουπα!!!
Η πίτα θα σου πετύχει σίγουρα, γιατί να μην σου πετύχει??
Θέλει μόνο μεγάλο τηγάνι, το τονίζω.
Αλλιώς μοίρασε την ποσότητα σε 2 δόσεις ή κάνε την μισή.
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Manousina μου η αλήθεια είναι ότι το σπανάκι μόνο νοστιμιές μας δίνει!
Φιλάκια!

Unknown said...

πολύ καλή...σπανακόπιττα..να σαι καλά

Rena said...

Τι αλχημείες έκανες πάλι!!!!!!!

Vita said...

Κι εγώ την είδα στον Γαστρονόμο και μπήκα σε πειρασμό. Η δική σου δείχνει ακόμη πιο λαχταριστή!

Σμαραγδάκι- Ρούλα said...

Μμμμμμμ!!! ότι έχει χόρτο και λέγεται όπως θέλει...είναι ωραίο.. και η δικιά σου η σπανακόπιτα είναι ευκολή με καταπληκτικά μυρωδικά...
αυτή την στιγμή γραφεται στο τετράδιο μου για να εκτελεστεί προσεχως!!!! καλό βράδυ

Conna said...

Ενδιαφέρουσα πρόταση !!!

Φιλιά

anthivolon said...

Η αλήθεια είναι ότι είναι της τεμπέλας αλλά δεν πειράζει κι έτσι μας αρέσει η σπανακόπιτα. Η γεύση θα είναι η ίδια. Και μόνο με την ιδέα ότι γλυτώνεις τόσο χρόνο για το φύλλο......ουουου είναι απίθανη!!!

Effie's Sweet Home Designs said...

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΝΟΣΤΙΜΗ!!!!!
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!

Νίκη said...

Ελενάκι μου τα μεγάλα πνεύματα συναντιούνται!! Κάποτε που λές μου είχε περισέψει γέμιση από πίτα που έφτιαχνα και την έβαλα κι εγώ στο τηγάνι κι απο πάνω χτύπησα και αυγα με γάλα, τη βάφτισα "Η ΟΜΕΛΕΤΑ ΤΟΥ ΠΟΠΑΥ" κι έγινε αναρπαστη από τη νεολαία μου!! Απο τότε όποτε κάνω πίτα πάντα κρατάω λίγη γέμιση...
Φιλιά!

Ροδανθη said...

Τι νοστιμιές είναι αυτές πάλι;Σίγουρα θα είναι στα υπ΄οψιν,απλό, γρήγορο και πεντανόστιμο να είσαι καλά καλό βράδυ.

mia said...

Έ λενα την έτρωγα όλη τώρα αν την είχα...φιλιά πολλά

ΝΑΣΙΑ Σ. said...

ΕΛΕΝΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΘΑΥΜΑΣΙΟ ΠΙΑΤΟ.ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ ΝΑ ΤΗΝ ΤΟΥΜΑΠΑΡΕΙΣ ΕΓΩ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΚΟΛΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΡΕΠΕΣ.ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΞΙΖΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΤΗΝ ΔΟΚΙΜΑΣΟΥΝ!!!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!

Μarion, said...

Απλά τέλειο. Γρήγορο κι εύκολο και τα υλικά ταιριαστά.
ΤΟ κολπάκι με το τηγάνι στο φούρνο και το αλουμινόχαρτο χρησιμότατο.
Ευχαριστούμε :)
Φιλιά

Elpiniki said...

Νομιζω ειναι τελεια και για γρηγορο βραδυνο! Πολύ καλη ιδεα, γεια στα χερια σου!

Helen Gr said...

Ελενάκι, βλέπω ότι είσαι ειδικά στις ομελέτες και όσες έχεις δημοσιεύσει είναι καταπληκτικές.
Κι αυτή έχει αγαπημένα υλικά, είναι εύκολη και γρήγορη και την αγαπήσαμε όλοι! Ευχαριστούμε.
Πολλά φιλιά.

Δημιουργία said...

Ευκολη λυση Ελενα για οταν θελουμε σπανακοπιτα στα γρηγορα.

Vasia b. said...

Λατρεύω την σπανακοτυρόπιτα με φύλλο και θα λατρέψω ακόμη πιο πολύ αυτή την τεμπέλικη εκδοχή για πιο γρήγορα και ακούραστα αποτελέσματα!!!
Πολλά πολλά φιλιά!!!

spoon_n_love said...

Πολύ ωραία η πιτούλα σου αυτή η τεμπέλικη ακόμη πιο ωραία,θρεπτική,γρήγορη,πεντανόστιμη.Να είσαι καλά φιλιά

ΕΛΕΝΑ said...

Παναγιώτη μου σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ρενάκι είδες?? χα χα χαα!
Φιλάκια, καλό βράδυ!

ΕΛΕΝΑ said...

Vita μου κάτι τέτοιες εύκολες συνταγές, πάντα με τραβάνε!
Την έχω κάνει πιο ... τούρμπο από του Γαστρονόμου σε υλικά, κι επίσης έχω βάλει περισσότερα αυγά, νομίζω καλή βγήκε!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ρούλα καλώς μας όρισες!!
Σε ευχαριστώ πολύ, να μας έρχεσαι να σε κερνάμε από καρδιάς!!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Conna βασικά εύκολη πρόταση!!
Και κυρίως νόστιμη!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Μπέτυ μου στις τεμπέλικες συνταγές έχω κάνει διατριβή χα χα χαα!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Εφάκι μου σε ευχαριστώ πολύ!
Χάρηκα που όλα πήγαν καλά με την Ζέτα!!
Φιλιά και στις δυο σας!

ΕΛΕΝΑ said...

Νίκη μου πολύ γέλασα με την ονομασία της ομελέτας σου!!!
Είμαι σίγουρη ότι θα σου έγινε σπέσιαλ!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Σε ευχαριστώ πολύ Ροδάνθη μου!
Φιλάκια, καλό βράδυ!

ΕΛΕΝΑ said...

Mia μου κόπιασε στο σπιτικό μου, χαρά μου θα είναι!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Αχ Νάσια μου, εγώ δεν τα καταφέρνω ποτέ να την τουμπάρω, τι άχρηστη είμαι!!
Εχω βρει όμως αυτό το κόλπο με το τηγάνι και το έχω βολευτεί πολύ.
Να πω όμως ότι οι κρεπούλες εύκολα γυρίζουν γιατί είναι πανάλαφρες.
Η πίτα είναι πολύ πιο βαριά, χρειάζεται μεγάλη επιδεξιότητα για να την τουμπάρει κάποιος, οπότε αν δεν είναι σίγουρος, καλύτερα να ακολουθήσει την άλλη λύση.
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Marion δεν μπορείς να φανταστείς πόσο με έχει εξυπηρετήσει αυτό το κολπάκι με το τηγάνι, φοβερά βολικό για τις ομελέτες!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελπινίκη μου συνήθως για βραδινό τους την κάνω κι εγώ, γίνεται γρήγορα και αρέσει σε όλους!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου με κάνεις και κοκκινίζω χα χα χααα!!
Η αλήθεια είναι ότι οι ομελέτες είναι πολύ βολική και γρηγορη λύση, ειδικά για το βράδυ, γιατί εγώ με 3 άντρες δίμετρους στο σπίτι πρέπει να βάζω τσουκάλι μεσημέρι βράδυ όπως καταλαβαίνεις.
Οπότε κάτι τέτοιες λύσεις με βολεύουν πολύ!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Κατερίνα μου δεν μπορείς να φανταστείς πόσο γρήγορα γίνεται αυτή η πίτα!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Βαάκι μου κάτι τέτοιες τεμπέλικες συνταγές ξέρεις πως τις κυνηγάω χα χα χαα!
Φιλάκια πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Νάντια μου σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλάκια, καλό σου βράδυ!

Rena Christodoulou said...

ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΑΥΤΗ Η ΠΙΤΑ ΣΤΟ ΤΗΓΑΝΙ!
ΘΑ ΤΗΝ ΔΟΚΙΜΑΣΩ!!!!!!!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Ρένα μου να την δοκιμάσεις, πανεύκολη και νόστιμη!
Φιλάκια!

Anonymous said...

Είναι τέλεια.Εύκολη και νόστιμη.Μπράβο για την συνταγή.Την κάνω κάθε βδομάδα.Τα παιδιά μου την τσακίζουν.Εγώ την ψήνω στο φουρνο για ευκολία.

ΕΛΕΝΑ said...

Χαίρομαι πολύ που την ευχαριστηθήκατε την συνταγή!
Καλό απόγευμα!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...