Saturday 19 January 2013

Κοτόπουλο σε σάλτσα μαυροδάφνης

Σαββατοκύριακο και ας απολαύσουμε ένα ξεχωριστό φαγάκι!
Κοτοπουλάκι έχει το μενού σήμερα, αλλά τι κοτοπουλάκι??
Μαγειρεμένο σε μια υπέροχη, γλυκιά μελωμένη σαλτσούλα με μαυροδάφνη.
Στολισμένο με δαμάσκηνα και λιαστές ντομάτες.
Ένα φαγάκι που θα μας γεμίσει γλυκιά θαλπωρή και ζεστασιά και θα ξορκίσει το κρύο των ημερών.
Πανεύκολο να το ετοιμάσουμε και σε ελάχιστο χρόνο να το απολαύσουμε!
Πάμε να το φτιάξουμε??
Χρειαζόμαστε:
1200-1400 γρ. κοτόπουλο στήθος κομμένο σε κυβάκια
1 κρεμμύδι
200 ml μαυροδάφνη
250 ml πουμαρό
1 ξύλο κανέλας
μισό κουταλάκι γαρύφαλλο τριμμένο
6-8 λιαστές ντομάτες κομμένες σε μεγαλούτσικα κομμάτια
15 δαμάσκηνα ξερά χωρίς κουκούτσι
λίγη πάπρικα γλυκιά
αλάτι – πιπέρι
Στην πράξη:
Πλένουμε καλά και σκουπίζουμε το κοτόπουλο.
Το σωτάρουμε σε ελαιόλαδο, μαζί με το κρεμμύδι, το οποίο προηγουμένως έχουμε κόψει σε φετάκια.
Προσθέτουμε όλα τα υπόλοιπα υλικά, εκτός από τα δαμάσκηνα.
Χαμηλώνουμε την φωτιά, σκεπάζουμε την κατσαρόλα και αφήνουμε το φαγητό να σιγομαγειρευτεί για 20 λεπτά.
Στην συνέχεια προσθέτουμε τα δαμάσκηνα στην κατσαρόλα, και συνεχίζουμε το μαγείρεμα για 20-25 λεπτά ακόμη.
Σερβίρουμε με πατατούλες τηγανιτές ή με έναν νόστιμο σπιτικό πουρέ.
Καλή επιτυχία!
Να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!

62 comments:

ΕΥΓΕΝΙΑ said...

Καλημέρα Έλενα!! Γέμισε ο ουρανίσκος γεύσεις αγαπημένες! Πολύ όμορφα το έχεις μαγειρεμένο αυτό το φαγητάκι και μου αρέσει τόσο πολύ η ιδέα της μαυροδάφνης!! Φιλάκια.

Unknown said...

Καλημέρα Έλενα!
Ένα ωραιότατο χειμωνιάτικο φαγητό μας επιφύλασσε η σημερινή ανάρτησή σου!!Πόσο αλήθεια νοστιμίζει το κρέας από την προσθήκη του κρασιού και στη συγκεκριμένη περίπτωση από την γλυκειά μαυροδάφνη!!!Επίσης μου άρεσε η προσθήκη των δαμάσκηνων στο τέλος του φαγητού.Το βαθύ ρουμπί χρώμα του, σήμα κατατεθέν της υπέροχης εμφάνισης του σαββατιάτικου φαγητού!Καλό Σαββατοκύριακο Έλενα ,φιλιά πολλά,πολλά.
ΥΓ.Χθες έκανα το ψωμάκι με τον γλυκάνισο.Δεν περιγράφεται η νοστιμιά του !!!Κρατσανιστόκαι ροδοκοκκινο από έξω και αφράτο από μέσα.Υπέροχο!!!!

Anonymous said...

καλημερα...πολύ καλοοοοοοοό...να σαι καλά τι ωραίες γεύσεις.....

Vasia b. said...

Τι όμορφος συνδυασμός υλικών είναι αυτός Ελενακι μου!!!!
Φαντάζομαι πόσο αρωματικά γευστικό είναι το αποτέλεσμα!!!!
Καλημέρα και καλό σαββατοκύριακο!!
Φιλιά πολλά!!!

Selcouth said...

Α εδώ είμαστε! Δεν ήξερα τί να κάνω τα δαμάσκηνα που έχουν περισσέψει...
Πολύ καλή ιδέα, ξεφεύγει από το συνηθισμένο κοκκινιστό! Φαίνεται τέλειο και είμαι σίγουρη ότι θα είναι κιόλας!
Φιλιά πολλά πολλά! Καλό Σαββατοκύριακο Έλενά μου!

Ειρήνη Ε. said...

Σούπερ φαγάκι μας μαγείρεψες σήμερα, Έλενα! Κυριακάτικο φαγητό, νόστιμο και μοσχοβολιστό. Η μαυροδάφνη, ταιριάζει πολύ, σε αυτήν την συνταγή και οπωσδήποτε τα δαμάσκηνα και οι λιαστές ντομάτες, κάνουν το κοτοπουλάκι, ακόμα πιο πλούσιο και λαχταριστό σε γεύση! Εξαιρετική πρόταση για κοκκινιστό, που θα ικανοποιήσει όλα τα γουστα.
Καλό Σαββατοκύριακο, να έχουμε.

Μαριλένα said...

νοστιμότατο!! λαχταριστό κι όλα τα καλά!! :)
πολύ μ' άρεσει Ελενα μου!!
καλό Σαββατοκύριακο,
φιλιά!! :))

Unknown said...

¸.•°♡♡⊱彡
Muito bom!!!
Bom fim de semana!
Beijinhos.
Brasil
º°✿✿
°º✿
º° ✿ ✿彡

Mary said...

Μμμμμμμμ! Ωραίο και πρωτότυπο φαγάκι!
Μπράβο Ελενάκι μου!

Φιλάκια πολλά, καλό Σ/Κ!

purpleleath said...

Το μεθυσμένο κοτοπουλάκι σου φαίνεται πεντανόστιμο!!! Αχ, και πεινάωωωωωωωωωωωω.... Πολλά φιλάκια!!! Ευχαριστούμε πολύ για την συνταγή!!

syros2js said...

Λατρεύω... μαυροδάφνη!!!
Άντε και καλή μας όρεξη!!!
Φιλάκια!!!

Ερμιόνη said...

Φαγάκι βάλσαμο, ότι πρέπει για αυτό τον καιρό!
Μαυροδάφνη + δαμάσκηνα, τέλεια!
Φιλιά πολλά και καλό ΣΚ Έλενα!

Ερμιόνη said...
This comment has been removed by the author.
dhmhtra said...

Καλημέρα...μπορεί να μην σας γράφω σχόλια, σας διαβάζω όμως καθημερινά.
Φιλιά.
Πολλές από τις συνταγές σας έχω φτιάξει. Δεν έχω πολύ χρόνο για αναρτήσεις και σχόλια.

eleni said...

Έλενα,για όλα τα υλικά του φαγητού,που παρουσιάζεις,τρελαίνομαι!
Το επόμενο κοτοπουλάκι θα γίνει μ΄αυτό τον τρόπο.
Καλό Σ/Κ-φιλιά!

Taelia88 said...

Φαίνεται υπέροχο!! Μου μοιάζει Χειμωνιάτικο φαγητό! Πολύ θα ήθελα να το δοκιμάσω!!!
Φιλιά!!

Helen Gr said...

Είδα τον πουρέ και είπα ότι η μαγειρική είναι της Έλενας! Διαβάζοντας τα υλικά, μπράβο, εντυπωσιάστηκα! Υπέροχο θα πρέπει να έγινε. Βλέπω τη σάλτσα μελωμένη, λαχταριστή! Στείλε μεριδούλα κατά δω που δεν έχουμε κρασάκι!!!
Φιλάκια πολλά!

Roula Tofea said...

Καλά εσύ θα με τρελάνεις με τις πεντανόστιμες συνταγές σου.
Κι αυτό στη λίστα λοιπόν :-))
Φιλάκιααα

Ροδανθη said...

Γεια σου Έλενα καλέ τι ωραίο φαγάκι είναι αυτό;Με απλά και εύκολα υλικά.
Γεια στα χέρια σου,καλό σου βράδυ!!!!

Chrisi said...

Πολύ ωραίο πρέπει να γίνεται αυτο το φαγητό,θα το έχω στα υπόψιν για αύριο,καλό βράδυ.

spoon_n_love said...

Πολύ πολύ ´´ γλυκό ´´ φαγητάκι,φαίνεται πεντανόστιμο καλή Κυριακή

DIMI said...

Καλημέρα Ελένα!!Πεντανόστιμη η συνταγή σου!!Η μαυροδάφνη σέ συνδυασμό μέ τά δαμάσκηνα,τήν απογειώνουν!!Θά δοκιμαστή σύντομα στό επόμενο κοτοπουλάκι!!Φιλάκια!!

Eleni said...

Ελενάκι τι νόστιμο φαγάκι που είναι αυτό;Και τα υλικά του ένα και ένα!!!Γεια στα χέρια σου!!!
Πολλά φιλιά!

SPYRIDOULA said...

Πεντανόστιμο φαίνετε το φαγάκι σου!!!Θέλω πως και πως να το δοκιμάσω!!!Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!!!

Tante Kiki said...

Καλησπέρα Έλενά μου... τί υπέροχο χειμωνιάτικο φαγάκι!! Γεμάτο αρώματα και νοστιμιά!!! Ο συνδυασμός των υλικών είναι μοναδικός με σίγουρα πεντανόστιμο αποτέλεσμα!!!
Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

sundayspoon said...

Εκπληκτικό! Είναι από τα φαγητά που τρώω και δεν μπορώ να σταματήσω (ακόμη κι αν κοντεύω να σκάσω!)... Και μόνο που κοιτάζω τις φωτογραφίες ξερογλείφομαι.. χι χι!

Unknown said...

Είναι πεντανόστιμο! Θέλω πάρα πολύ να το δοκιμάσω!!!:)

Rena said...

Μεθυστικό φαγάκι!!!!!!!!!!
Μ' αρέσει η μαυροδάφνη!!!!!!1
Φιλιά!!!
Καλή βδομάδα!!!

Charalampidou Elpida said...

Φανταστικό και πεντανόστιμο!!!!!
Λατρεύω και τα δαμάσκηνα!!!!!
Τέλειο τέλειο έχω να πω!!!!!
Φιλάκιαααα!!!!!!!

Maria B. said...

Πολύ μερακλίδικο το φαγάκι σου Λενιώ μου, γιατί δεν μας έφερες λίγο μαζί σου εχθές , ε?? πολύ ωραία πρόταση !!!!!! γεια στα χεράκια σου τα χρυσά !!!!!!!!!!!!


καλό βραδυ Λενάκι μου εις αυριον τα σπουδαία !!!!χιχιχιι

ΕΛΕΝΑ said...

Ευγενία μου χαίρομαι που σου αρέσει!!
Η μαυροδάφνη είναι η αλήθεια το κάνει πολύ ξεχωριστό!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Φωτεινη μου και τα δαμάσκηνα και η μαυροδάφνη, κάνουν εξαιρετικό αυτό το φαγάκι!
Χαίρομαι πολύ που έφτιαξες το ψωμάκι και κυρίως που το ευχαριστήθηκες!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Σε ευχαριστώ πολύ Παναγιώτη μου!
Πολλά πολλά φιλιά!!

ΕΛΕΝΑ said...

Να σαι καλά Βασάκι μου!
Καλό Σαββατοκύριακο να έχουμε!
Πολλά φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Sel μου γευστικά δεν έχει καμία απολύτως σχέση με το κλασικό κοκκινιστό.
Αλλο πράγμα!
Φιλάκια, καλό ΣΚ!

ΕΛΕΝΑ said...

Ειρηνάκι μου είναι ένα διαφορετικό κοκκινιστό, μια ξεχωριστή πρόταση, που εσένα ειδικά πιστεύω θα σ' αρέσει πολύ!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Μαριλενάκι μου!
Καλό Σαββατοκύριακο, πολλά φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Hola Lucia!
Have a very nice week!

ΕΛΕΝΑ said...

Φιλιά πολλά Μαιρούλα μου, σε ευχαριστώ από καρδιάς!
Καλό Σαββατοκύριακο!

ΕΛΕΝΑ said...

Purpleleath είδες πως το μέθυσα το κοτοπουλάκι?? χα χα χαα
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Καλή μας όρεξη Γιάννα μου!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Σε ευχαριστώ πολύ Ερμιονάκι μου!
Καλό Σαββατοκύριακο, φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Δημητρούλα μου μην μου στεναχωριέσαι καθόλου, ξέρω καλά τι τρεξίματα έχεις!
Σε φιλώ!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου φτιάξτο και θα με θυμηθείς!
Γίνεται σούπερ φαγάκι!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Τίνα μου ναι, είναι χειμωνιάτικο φαγάκι, απ' αυτά τα φαγάκια που μας ομορφαίνουν το τραπέζι τις κρύες μέρες!!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελενάκι μου χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!
Καθόλου κρασάκι??
Νομίω ότι οποιοδήποτε γλυκό κρασί θα ταίριαζε όμορφα!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Σε ευχαριστώ πολύ Ρούλα μου, να σαι καλά!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Δελφινάκι μου πολύ χάρηκα που το βρήκα!!
Φυσικά και θα πάρω το μπανεράκι να το βάλω στο blog μας, σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ροδάνθη μου όχι μόνο νόστιμο, αλλά και πανεύκολο όπως βλέπεις!
Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Σε ευχαριστώ πολύ Νέλλη μου!
Καλό βράδυ, φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Νάντια μου να σαι καλά!
Να έχεις μιαν όμορφη Κυριακή!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Ντίμη μου δοκίμασέ το σε πρώτη ευκαιρία, αξίζει αυτό το φαγάκι!
Σε φιλώ!

ΕΛΕΝΑ said...

Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Ελενάκι μου!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Σπυριδούλα μου είναι πανεύκολο να το φτιάξεις!!
Φιλάκια, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Κικίτσα μου όλα τα υλικά του συνδυάζονται πολύ γευστικά μεταξύ τους!
Φιλάκια!

ΕΛΕΝΑ said...

Αναστασία μου όπως ακριβώς τα λες χα χα χαα
Φιλάκια, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαριον μου σε ευχαριστώ!
Φιλιά, καλή βδομάδα!

ΕΛΕΝΑ said...

Ρενάκι η μαυροδάφνη το κάνει ξεχωριστό!
Φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Ελπιδάκι μου σε φαγάκι με δαμάσκηνα δεν λέω ποτέ όχι κι εγώ!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ said...

Μαράκι εχθές είχαμε άλλα ... νταβαντούρια χα χα χααα
Καλή βδομάδα φιλεναδίτσα μου!
Φιλιά!

Notoula said...

T E Λ Ε Ι Ο!!!!!

ΕΛΕΝΑ said...

Σε ευχαριστώ πολύ Νοτούλα μου!
Φιλιά!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...