Monday 10 March 2014

Κρουασάν με γαρίδες και τυρί κρέμα


Όπως έχω πει και παλιότερα, δεν είμαι καμιά φανατική της νηστείας.
Την Μεγάλη Εβδομάδα καταφέρνουμε να νηστέψουμε και τις υπόλοιπες μέρες προσπαθώ όσο μπορούμε να απέχουμε από το κρέας.
Το ότι δεν νηστεύουμε, δεν σημαίνει βέβαια ότι δεν υπάρχουν μέρες που μαγειρεύω λαδερά και όσπρια. Το ….. κακό είναι ότι τέτοιες μέρες, το φαγητό θέλει το «συμπληρωματικό» του, όπως το αποκαλούν οι άντρες μου.
Έτσι έχω επινοήσει κατά καιρούς ένα σωρό μικρές λιχουδιές για να συμπληρώσουν τα όσπρια ή τα λαδερά μας. Κάτι σαν τα σημερινά κρουασανάκια, για την νοστιμιά των οποίων ότι και να σας πω είναι λίγο!
Τα γέμισα με γαριδούλες, τυρί Φιλαδέλφεια, λίγη μαγιονέζα, φρέσκο κρεμμυδάκι και άνηθο, τα έψησα για λίγα λεπτά, και απολαύσαμε μια μοναδική λιχουδιά.
Χρησιμοποίησα έτοιμη ζύμη για κρουασάν της Pillsbury, μια καινούρια συσκευασία που κυκλοφόρησε με 6 μεγάλα κρουασάν, αντί για 8 μικρότερα που είχε η παλιά.
Όμως φυσικά μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε σπιτική ζύμη για κρουασάν (όπως αυτή η υπέροχη της Ελένης μας), απλά εμένα υπερίσχυσε ως συνήθως η τεμπελιά μου :P
Η γέμιση είναι υπέροχη, δεν ρέει και δεν χύνεται έξω από τα κρουασάν όσο αυτά ψήνονται και το τελικό αποτέλεσμα είναι γευστικότατο.
Προσθέστε σε όλα αυτά το πόσο γρήγορα και εύκολα φτιάχνονται, και νομίζω δεν θα διστάσετε να τα φτιάξετε!

Θα χρειαστούμε:
1 συσκευασία ζύμη για κρουασάν της Pillsbury
150 γρ. μικρές γαριδούλες (ζυγισμένες καθαρισμένες και ξεπαγωμένες)
200 γρ. τυρί Φιλαδέλφεια
1 κρεμμυδάκι φρέσκο ψιλοκομμένο
2 γεμάτες κουταλιές μαγιονέζα
1 κουταλιά άνηθο ψιλοκομμένο
3-4 κουταλιές τριμμένα κίτρινα τυριά
Επιπλέον
1 αυγό για να αλείψουμε τα κρουασάν
Στην πράξη:
Βράζουμε τις γαριδούλες 5-6 λεπτά.
Αν είναι μεγάλες, τις κόβουμε σε μικρότερα κομμάτια.
Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και έτοιμες, καθαρισμένες.
Σε ένα μπολ ανακατεύουμε καλά το τυρί κρέμα και την μαγιονέζα.
Προσθέτουμε τις γαριδούλες και τα υπόλοιπα υλικά, και ανακατεύουμε.
Μοιράζουμε την γέμιση στα κρουασανάκια, στην περιοχή κοντά στο φαρδύ άκρο, και ρολάρουμε την ζύμη δίνοντας το σχήμα των κρουασάν.
Βάλτε μπόλικη γέμιση, μην την φοβηθείτε.
Τοποθετούμε τα κρουασάν σε ταψί στρωμένο με αντικολλητικό χαρτί φούρνου, σε κάποια απόσταση μεταξύ τους.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο με αέρα, στους 175-180 βαθμούς, για 10-12 λεπτά.
Πανεύκολα έτσι?? Ούτε ταψί δεν σας έβαλα να πλύνετε ;-)
Καλή επιτυχία, καλή και όμορφη εβδομάδα να έχουμε!

25 comments:

ΕΥΓΕΝΙΑ said...

Καλημέρα!!! Τέλειο το σημερινό σας σνακ. Πολύ θα ήθελα να το γευτώ!!!

Vasia b. said...

Ελενάκι μου ζωγράφισες πάλι!!!!
Υπέροχα τα κρουασανάκια σου και με λατρεμένη ευκολία, που με παροτρύνει να τα φτιάξω άμεσα!!!!
Καλή εβδομάδα να έχουμε!!!
Πολλά φιλιά!!!!!

mia maria said...

Με τέτοια νοστιμιά οι δικοί μου άντρες θα πέφτανε στα συμπληρωματικά και θα αφήνανε το φαγάκι!
Πολύ ωραία Ελενάκι!

Ειρήνη Ε. said...

Έλενα, θα συμφωνήσω με την maria! Θα περάσω απ΄ευθείας στα κρουασάν και θα αφήσω το κυρίως φαγάκι...για άλλη φορά!! Πάντως "τσίμπησα" δυο τρία πρωί-πρωί και συνόδευσα το καφεδάκι μου!! Σούπερ νοστιμιά και πανεύκολα!!
Καλή εβδομάδα να έχουμε!!

Unknown said...

Εξαιρετικά εύκολο..όπως όλα σου τα πιάτα που είναι και εύκολα και γκουρμέ Ελενάκι...και δεν θα το έτρωγα ως συνοδευτικό...μια χαρά και για κυρίως μου κάνει εμένα...
Καλή εβδομάδα και καλή μέρα..<3

SpIrToKoYto said...

Να σε πάρω μπρε στην πόλη να φτιάχνεις τέτοια,να δούνε πώς μαγειρεύουμε εμείς στην Ελλάδα και να μάθουν να τρώνε...!!!

Καλημέρες και φιλιά σε όλες σας...-:)))))

DIMI said...

Καλημέρα Ελενά μου!Καλή εβδομάδα!!Τήν ζύμη Pillsbury,τήν έμαθα από εσένα,καί ομολογώ,μέ έχη σώσει πολλές φορές!!Η συνταγή σου,καταπληκτική!!Ενα πεντανόστιμο σνάκ,πού θά ενθουσίασει,μικρούς καί μεγάλους!Θά τήν δοκιμάσω!!Φιλάκια!!

syros2js said...

Γαρίδες δεν νομίζω να μπω ποτέ στη διαδικασία να δοκιμάσω, αλλά με το χέρι στην καρδιά, μου άνοιξες την όρεξη τώρα!!
Φαίνεται υπέροχο, Ελενάκι μου το μεζεδάκι σου!
Σε φιλώ πολύύύ!
Καλή εβδομάδα!

paraxeno pirouni said...

Πολύ ωραίο! Και με καπνιστό σολωμό θα γίνεται το ίδιο καλό νομίζω, αν δε θέλουμε με γαρίδες. Είναι από τα σνακ που παίρνεις και μαζί σου σε δουλειά/σχολείο και σε χορταίνουν.
Καλή βδομάδα Έλενα, φιλιά!

evonita said...

είναι τόσο λαχταριστά!! και έχεις βάλει όλα τα αγαπημένα μου!!! γαρίδες, φιλαδέλφεια!!!! ευχαριστούμε για τη σούπερ συνταγή!!!! ωραία κια για πάρτυ!!! ;) καλή εβδομάδα, φιλάκια!!

Unknown said...

Πολύ ωραία ιδέα, τα αλμυρά κρουασάν μου αρέσουν πολύ! Και γαριδούλες και τυρί κρέμα, πολύ γευστικά και πανέμορφα!

Chrisi said...

Πολυ γευστικη ιδεα ,και νηστισιμη, τα συνδιαζει ολα δηλαδη ,γεια στα χερια σου,καλη εωδομαδα.

Unknown said...

Πολύ όμορφα τα κρουασανάκια σου!!
Ξεχωριστά και, αν και δεν τα έχω δοκιμάσει, έτσι όπως τα βλέπω μου φαίνεται ότι θα είναι πεντανόστιμα!!! Φέρε κανένα από εδώ να δω αν μάντεψα σωστά χαχαχα!!!!!!!
Φιλάκια!!!

Δημιουργία said...

Εύκολα, γρήγορα και νόστιμα τα κρουασανάκια σου Έλενα.

Beauty Follower said...

Τελεια!
Αμ ετσι νηστευω ολο το χρόνο :)

http://beautyfollower.blogspot.gr

Maria Fe said...

Πεινασα.. Μα ποσα υπεροχα φαγητα μας φτιαχνεται πια..? :)

Ερμιόνη said...

Με τις γαρίδες δεν τα πάω καλά, αλλά το πιάτο σου φαίνεται φοβερό!
Είμαι σίγουρη πως όσοι τις τρώνε θα το τιμήσουν δεόντως!
Φιλιά πολλά!

Tante Kiki said...

Μμμμμμμ!! Νοστιμότατα τα κρουασάν!!! Γεια στα χέρια σου Ελενάκι!!! Καταπληκτικό σνακ και μεζεδάκι!!

- spoonstories- said...

Ελένη μου αυτές οι συνταγές λύνουν χέρια σε μπούφε-πάρτι καιρούς!Γεμίζεις τα κρουασάν σου με τη μαγική γέμιση και το ίδιο μαγικά εξαφανίζονται!!

Silena said...

Καταπληκτικά αλμυρά κρουασάν!!!! Λατρεύω τις γαρίδες και θα το τιμήσω σίγουρα το σνακ που μας παρουσίασες Έλενά μου!!!! Πολλά φιλιά!

Anonymous said...

Κρουασανάκια - κομψοτέχνημα! Πολύ πρωτότυπα και γευστικά! Μπράβο Έλενα!

www.foodaki.gr

mia xara said...

Καταπληκτικά τα κρουασανάκια σου,Έλενα!! Νοστιμότατη η γέμισή τους, αφράτα και καλοψημένα!Καλή εβδομάδα, φιλάκια!

Mary said...

Γιαααααμμμμμμμμμ!!!
Ελενάκι μου τι σκέφτηκε το πανέξυπνο μυαλουδάκι σου; ΤΕΛΕΙΑ!!!
Μετά το Πάσχα θα φτιάξω καμιά... τριανταριά, έτσι για τη λιγούρα...

Φιλάκια πολλά ζουζουνάκι μου!

Elenis Cooking said...

Ελενάκι μου τι βλέπουν τα ματάκια μου!!!!Τέλεια, πάρα πολύ ωραία συνταγούλα μμμ, αν τα είχα μπροστά μου θα τα τσάκιζα όλα!!!!!
Φιλάκια πολλά!!!!!!!!

Maria B. said...

Γιατί κυρα-Λενιώ μου δεν μου έφτιαξες οταν ήμουν σπίτι σου για πρωινό αυτά τα κρουασάκια και μου είχες μόνο 5 μαρμελάδες, βουτηματα, φρυγανιές, αυγουλάκια, τυρακια και αλλαντικά οέο???????

φαίνονται υπεεεέροχα!!!!! φαντάζομαι ότι θα έχουν απίστευτη γεύση !!!!

μπράβο Λενάκι μου !!!!


φιλουπες πολλές πολλές !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...