Wednesday 8 October 2014

Φασολάκια με μπέικον και φέτα


Θα ξαναπώ ότι το πιο αγαπημένο μου λαδερό, είναι τα φρέσκα φασολάκια.
Δεν υπάρχει περίπτωση όταν είναι στην εποχή τους να μην καταψύξω αρκετά, ώστε να μπορούμε να τα απολαμβάνουμε χειμώνα καλοκαίρι.
Τα φασολάκια θέλουν από δίπλα την φετούλα τους, μην μου πείτε όχι??
Αυτή τη φορά η φετούλα μπήκε μέσα στο φαγάκι, μαζί με τραγανό μπέικον και έδωσε ένα πιάτο τόσο νόστιμο, που δεν μπορώ να σας το περιγράψω!
Μπορώ όμως να μοιραστώ μαζί σας την συνταγή μου!

Χρειαζόμαστε:
1-1,5 κιλό φρέσκα φασολάκια
10 φέτες μπέικον
250 γρ. φέτα
2 μεγάλα κρεμμύδια
3-4 σκελίδες σκόρδο
μαϊντανό (μπόλικο, τα φασολάκια θέλουν μπόλικο μαϊντανό)
1 κουταλάκι δυόσμο ξερό (αν έχετε φρέσκο ακόμη καλύτερα)
1 κουτί ντοματάκια κονκασέ ή 4 ώριμες ντομάτες
1 κοφτό κουταλάκι ζάχαρη
αλάτι (λίγο και με προσοχή) – πιπέρι
ελαιόλαδο
1,5 κούπα νερό
Τι κάνουμε:
Σοτάρουμε σε λίγο ελαφρύ λάδι το μπέικον κομμένο σε μικρότερα κομμάτια, να φύγει το πολύ λίπος και να γίνει όσο τραγανό μας αρέσει.
Πλένουμε και καθαρίζουμε πολύ καλά τα φασολάκια.
Αφαιρούμε πολύ προσεκτικά τις ίνες, η παραξενιά μου είναι να μην βρω ούτε μία ίνα στο φαγητό μου. Γι αυτό χρησιμοποιώ για να τις αφαιρέσω το εργαλείο που καθαρίζουμε τις πατάτες, κάνει σούπερ δουλειά.
Χτυπάμε καλά στο μούλτι τα ντοματάκια κονκασέ ή τις ντομάτες αφού πρώτα τις ξεφλουδίσουμε.
Σοτάρουμε σε αρκετό ελαιόλαδο τα κρεμμύδια και τα σκόρδα κομμένα σε φετάκια. Τα φασολάκια είναι λαδερό φαγάκι, γι αυτό μην τσιγκουνευτείτε το λαδάκι, το χρειάζονται.
Προσθέτουμε στην κατσαρόλα μας τα φασολάκια και τα φέρνουμε όλα βόλτα για 2-3 λεπτά.
Κατόπιν προσθέτουμε τα ντοματάκια, τον μαϊντανό ψιλοκομμένο, τον δυόσμο, την ζάχαρη, πιπεράκι και λίγο αλάτι. Δεν βάζουμε πολύ αλάτι, γιατί θα προστεθούν στο φαγάκι μας η φέτα και το μπέικον, που είναι επίσης αλμυρά.
Σκεπάζουμε την κατσαρόλα και σιγομαγειρεύουμε για μισή ώρα ή μέχρι τα φασολάκια να είναι έτοιμα μαγειρεμένα όπως μας αρέσουν.
Αποσύρουμε την κατσαρόλα από την φωτιά και προσθέτουμε την φέτα χοντροτριμμένη και το μπέικον.
Ανακατεύουμε και ξαναβάζουμε την κατσαρόλα στην φωτιά για λίγα λεπτά ακόμη, ώστε να «μελώσει» η φέτα.
Καλή επιτυχία!!

16 comments:

Ειρήνη Ε. said...

Έχω μεγάλη αδυναμία στα φρέσκα φασολάκια, Ελενάκι! Καταψύχω και εγώ αρκετά όταν είναι στην εποχή τους. Μαγειρεμένα με την λατρεμένη φετούλα και το μπέικον, γίνονται ένα πολύ νόστιμο φαγητό! Κρατώ το πιάτο μου για το μεσημέρι!!!
Καλή μας ημέρα.

sun kiriaki said...

αααα τιωραια ιδεα!!!
Για φασολακια δεν τρελαινομαι....τωρα ομως αλλαζει το πραγμα!!!!!χμμμ λεςναγινειτο και σε μενα το αγαπημενο μου λαδερο??!!!!!!
φιλια!!!!!

- spoonstories- said...

Ωραιότατο φαγητό, θα συμφωνήσω!! Με μπέικον δεν έχω δοκιμάσει αλλά το φαντάζομαι πως θα είναι εξαιρετικό. Έβαλες και τυρί φέτα οπότε έδεσε το γευστικό δημιούργημα!Καλημέρα Ελενίτσα

Μαρία Έλενα said...

Δε τα τρώω καόλου τα φασολάκια.
Φιλάκια ...

Kate'sCakeBox said...

Καλησπέρα κορίτσια!απίθανη η συνταγή με τα φασολάκια με μπέικον και φέτα!η προσθήκη του δυόσμου ειδικά αν είναι και φρέσκος με μπόλικο μαιντανό είναι σούπερ!!φιλάκια πολλά!

Δημιουργία said...

Από τα αγαπημένα καλοκαιρινά φαγάκια και με το πάντρεμα που τους έκανες τα αποθέωσες.

Elliniko Xreos sti Gastronomia said...

Έχω δοκιμάσει μπέικον σε φακές και ήταν πεντανόστιμο, πολύ ωραία ιδέα και με τα φασολάκια!

DIMI said...

Μού αρέσουν πολύ τά φασολάκια Ελενά μου,αλλά μέ τό μπέικον καί τήν φέτα απογείωσες γευστικά τήν συνταγή!!Θά τήν δοκιμάσω καί σίγουρα θά αρέση σέ όλους!!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!

Ariadni St. said...

Ο μονος τρόπος να φαω φασολάκια χαχαχαχαχα

Ερμιόνη said...

Μα και σ' αυτό ταιριάζουμε Ελενάκι;
Και το δικό μου αγαπημένο λαδερό είναι τα φασολάκια!
Με φέτα και φρέσκο ψωμάκι είναι τολμώ να πω φαγάκι βασιλικό!
Ωραία που το ενίσχυσες με μπέικον και πρόσθεσες τη φέτα μέσα στην κατσαρόλα!
Φιλιά

mookies said...

Πολύ ωραία ιδέα και πρωτότυπη Έλενα! Τα φασολάκια μου αρέσουν πολύ, ιδικά με φέτα και ντομάτα, αλλά με την προσθήκη του μπέικον και της φέτας στο πιάτο, εξελίχθηκε σε πιο γκουρμέ και ενδιαφέρουσα εκδοχή.
Φιλιά

Maria B. said...

Σήμερα Ελενιώ αυτό είναι το φαγάκι μας !!! ευχαριστούμε για την πρόταση !!!

φιλια πολλά πολλά !!!

Unknown said...

Τι ωραία ιδέα! Κι εμένα μ'αρέσουν πολύ τα φασολάκια, αλλά όλο το ίδιο και το ίδιο, γίνονται λίγο βαρετά.... Αλλά έτσι, με το μπέικον, γίνονται σίγουρα άλλο πράγμα!

Vita said...

Φασολάκια υπερπαραγωγή Έλενα! Κανείς δεν θα μπορεί να τους αντισταθεί!

Mary said...

Α, καλά, ζωγράφισες Ελενάκι μου!
Αυτά δεν είναι απλά φασολάκια, είναι η χαρά του ουρανίσκου!

Πάρε φιλάκια και δυο τσιμπιούλες για τη ζουζουνιά σου!

Elenis Cooking said...

Καταπληκτικό πιάτο Ελενάκι μου, δε παίζεσαι!!!Φαντάζομαι νοστιμιά, το φτιάχνω άμεσα!!!
Φιλάκια!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...