Thursday 18 December 2014

Χοιρινό με αρωματική σάλτσα


Το χοιρινό μαγειρεμένο με διάφορους τρόπους, είναι ένα κρέας που συνηθίζεται πολύ στο τραπέζι των Χριστουγέννων.
Η συνταγή που θα μοιραστώ σήμερα μαζί σας, είναι από τις πιο αγαπημένες μου!
Για να φανταστείτε πόσο αρέσει στους δικούς μου, αυτό το πιάτο υπάρχει πάντα στο τραπέζι μας στην γιορτή του άντρα μου, γιατί πάντα μου το ζητάνε.
Την διαφορά την κάνει η αρωματική σάλτσα με την οποία καλύπτω το κρέας και τις πατάτες πριν το ψήσιμο.
Το φαγητό αυτό ετοιμάζεται πανεύκολα κι έτσι δεν χρειάζεται να ξοδέψουμε πολύ χρόνο στην κουζίνα μας.
Πάμε να σας πω πως θα το φτιάξουμε!

Τα υλικά μας:
1 ½ κιλό χοιρινό κρέας κομμένο σε μικρά κομματάκια
2 κιλά πατάτες
Για την σάλτσα:
2 κρεμμύδια ξερά
2 σκελίδες σκόρδου
2 πιπεριές πράσινες
3 κουταλιές γεμάτες πελτέ ντομάτας
μισό κουταλάκι ζάχαρη
1 κουταλιά πάπρικα γλυκιά
1 κουταλάκι γεμάτο ρίγανη
1 κουταλάκι γεμάτο θυμάρι
¾ κούπας τσαγιού ελαιόλαδο
αλάτι - πιπέρι
Τι κάνουμε:
Κόβουμε τις πατάτες κυδωνάτες, για φούρνο.
Πλένουμε καλά τις πιπεριές και αφαιρούμε τα σπόρια.
Βάζουμε το κρέας και τις πατάτες στην γάστρα.
Πολτοποιούμε στο μούλτι όλα τα υλικά της σάλτσας.
Περιχύνουμε το κρέας και τις πατάτες με την πολτοποιημένη σάλτσα.

Ανακατεύουμε ώστε να καλυφθούν με την σάλτσα από όλες τις μεριές.

Ρίχνουμε στην γάστρα 1 ½ ποτήρι νερό για αρχή και την σκεπάζουμε με το καπάκι της.
Αν δεν έχουμε γάστρα, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ένα ταψί, που θα το σκεπάσουμε με αλουμινόχαρτο.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο με αέρα, στους 210 βαθμούς Κελσίου, για 1 ½ ώρα περίπου.
Στο ενδιάμεσο ελέγχουμε αν χρειάζεται να προσθέσουμε λίγο νεράκι ακόμη.
Όταν το φαγητό είναι έτοιμο, αφαιρούμε το καπάκι ή το αλουμινόχαρτο και συνεχίζουμε το ψήσιμο για 6-7 λεπτά ακόμη, ώστε να πάρει χρώμα.
Καλή επιτυχία!
Ελένη Κ. (eleniscooking)

11 comments:

Ειρήνη Ε. said...

Υπέροχο το χοιρινό στην γάστρα Ελένη! Λατρεύω τα αρωματικά που χρησιμοποιείς! Είναι τα αγαπημένα μου και τα χρησιμοποιώ στα ψητά μου στον φούρνο! Είμαι σίγουρη ότι η νοστιμιά του φαγητού αυτού είναι εξαιρετική! Άλλωστε οι μυρωδιές έφθασαν ως εδώ!!
Καλή μας ημέρα!!

sun kiriaki said...

Κλασικο αγαπημενο φαγητο!!!!Αυτο το φαγακι μου θυμιζει μανουλα ή μαλλον μυριζει μανουλα!!!τελειο Ελενη!
φιλια!

zina said...

σα να το μυριζω!!!! και μου ανοιξε η ορεξη!

Silena said...

Μου αρέσει πάρα πολύ το χοιρινό και πιστεύω ότι άνετα μπορεί να σταθεί σε ένα εορταστικό τραπέζι!!! Πάρα πολύ νόστιμη η πρότασή σου Ελένη μου!
Καλό μεσημέρι!

syros2js said...

Άντε και καλή μας όρεξη!
'Γεια στα χεράκια σου, Ελένη μου!
ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!

ΕΛΕΝΑ said...

Αυτή η αρωματική σαλτσούλα, είναι όλα τα λεφτά Ελένη μου!!
Και πόσο εύκολο φαγάκι, ιδανικό για τεμπέλες σαν κι εμένα!
Πολλά πολλά φιλιά!

- spoonstories- said...

Η σάλτσα κάνει όλη τη δουλειά!Υπέροχα μυρωδικά και η γλυκιά πάπρικα αδυναμία μου!Πολλά φιλιά Ελένη μου^^

DIMI said...

Υπέροχο τό φαγητό σου Ελένη μου!!Καί η σάλτσα του,μούρλια!!Γειά στά χεράκια σου!!Μπάινη στήν λίστα τού γιορτινού μενού!!!Φιλάκια!

Rena said...

ΜΜΜΜ!!!!!!!!Θα πάρω μια μεριδούλα ευχαρίστως!!!!!!!!!!!!!!

Ανθή said...

Πολύ ωραίο, θα το δοκιμάσω !
Η σάλτσα δίνει όλη τη νοστιμιά σ΄αυτό το πιάτο.

Mary said...

Βλέπω το αποτέλεσμα και σκέφτομαι τη νοστιμιά του! Τέλειο Ελενάκι μου!

Πολλά φιλάκια!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...