Tuesday 13 January 2015

Νιόκι με σπανάκι και μπέικον


Τα νιόκι δεν είναι τίποτε περισσότερο, από βρασμένες πατάτες και αλευράκι.
Η γεύση τους είναι σχετικά ουδέτερη, γι αυτό χρειάζονται γευστικές σαλτσούλες για να νοστιμίσουν.
Όσο ουδέτερη κι αν είναι η γεύση τους όμως, τόσο τα νιόκι δίνουν πεντανόστιμα πιάτα αν συνδυαστούν με τα κατάλληλα υλικά.
Στην σημερινή συνταγή έχουν συνδυαστεί με τραγανό μπέικον, σπανάκι, κρέμα γάλακτος και μπόλικα τυριά και έχουν δώσει ένα φαγάκι από αυτά που απολαμβάνει με ευχαρίστηση όλη η οικογένεια!
Θα σας δώσω στο μέλλον κι άλλες νόστιμες συνταγές με νιόκι, θα σας πω και πως μπορούμε να φτιάξουμε εύκολα σπιτικά νιόκι (μα ναι, ξέρω να φτιάχνω κι από αυτά, τι νομίζατε??)
Πάμε όμως σήμερα να δούμε πως θα μαγειρέψουμε νιόκι με μπέικον και σπανάκι!

Θα χρειαστούμε:
2 συσκευασίες φρέσκα νιόκι (1 κιλό)
10 φέτες μπέικον
200 γρ. φύλλα σπανάκι (φρέσκο ή κατεψυγμένο)
1 κοφτό κουταλάκι τριμμένο κόλιαντρο
120 γρ. φέτα τριμμένη
100 γρ. κίτρινα γλυκά τυριά τριμμένα
200 ml κρέμα γάλακτος
Στην πράξη:
Βράζουμε για 5 λεπτά τα φρέσκα νιόκι σε μπόλικο νερό και τα σουρώνουμε.
Κόβουμε το μπέικον σε μικρότερα κομμάτια και το σοτάρουμε με ελάχιστο ελαφρύ λάδι, σε αντικολλητικό τηγάνι, για λίγα λεπτά. Το αφαιρούμε με τρυπητή κουτάλα.
Βάζουμε στο τηγάνι το σπανάκι, προσθέτουμε και λίγο νεράκι, και το μαγειρεύουμε για 5 λεπτά ανακατεύοντας συχνά, ώστε να μαλακώσει καλά και να εξατμιστούν τυχόν υγρά.
Αν χρειαστεί στο ενδιάμεσο, προσθέτουμε λίγο νεράκι ακόμα.
Πασπαλίζουμε το σπανάκι με τον κόλιαντρο, ανακατεύουμε και αποσύρουμε το τηγάνι από την φωτιά.
Κατόπιν προσθέτουμε στο τηγάνι το σοταρισμένο μπέικον, την φέτα και την κρέμα γάλακτος.
Βάζουμε τα νιόκι σε μεγάλο πυρέξ, τα περιχύνουμε με το μείγμα του τηγανιού και ανακατεύουμε καλά.
Πασπαλίζουμε με τα κίτρινα τυριά και βάζουμε το πυρέξ σε προθερμασμένο φούρνο για μερικά λεπτά, μέχρι να λιώσουν όμορφα τα τυριά.
Καλή επιτυχία!

23 comments:

Maria B. said...

καλημερούδια !!!!!!!!! τι ωραιες νοστιμιές μας έχεις σήμερα Λενάκι μου ??? πεντανόστιμο φαίνεται !!! γεια στα χεράκια σου !!! θα πάρω διπλή μερίδα γιατί μου φαίνεται ότι θα το αγαπήσω ταμάλα !!!!!!


φιλια πολλά πολλά πολλά

Ειρήνη Ε. said...

Και αναρωτιόμουν: Τι θα μαγειρέψω σήμερα, τι θα μαγειρέψω σήμερα;;!! Και ιδού η απάντηση σε αυτά τα σούπερ νόστιμα νιόκι!! Τα λατρεύω τα νιόκι και όπως λες παρ' ότι έχουν σχετικά ουδέτερη γεύση, όταν μαγειρευτούν με τα κατάλληλα υλικά γίνονται σούπερ γευστικά!! Και με μπόλικο τυράκι από πάνω, παρακαλώ!!
Καλή μας ημέρα.

mia maria said...

Πολύ ωραίο φαγητό! Μου αρέσουν τα νιόκι και τώρα που τα είδα θέλω να τα φτιάξω αμέσως!!!

Elenis Cooking said...

Έλενάκι μου καλημέρα, δίνεις καταπληκτικές ιδέες συνεχώς και μπράβο σου! Πεντανόστιμο φαγάκι και πολύ χορταστικό. Τα τυράκια από πάνω...τρέλα!
Φιλάκια πολλά!!!

painter said...

Καλημέρα Ελένη μου και καλή εβδομάδα!!!
Τι νοστιμιές είναι αυτές??? Με ξελίγωσες μεσημεριάτικα!
Φιλιά πολλά

Vesna Nesic said...

Exelent!

alekacraftaholic said...

Από τα πιο αγαπημένα μου πιάτα τα νιόκι.Σήμερα μάλιστα έχω περίσσευμα σπανάκι από χτες.Ευκαιρία να τα δοκιμάσω μ'αυτόν τον τρόπο.Φιλιά!

SpIrToKoYto said...

αμαν αμαν και ξαναμαν αμαν...Μου έπεσαν τα σαγόνια...
Λατρεύω νιόκι...
( ναι...ναι...μη σκούξεις,θα σου στείλω τη συνταγή για να τα φτιάχνουμε με τα χεράκια μας )...♥

Καλημέρες και πολλά πολλά φιλιά σε όλες σας...♥ ♥ ♥

syros2js said...

Ελενάκι μου, για μία ακόμη φορά την πρότασή σου θα την τιμήσω χωρίς φόβο αλλά με πολύ πάθος!
;-)
ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κούκλα μου!

paraxeno pirouni said...

Βρίσκω κι εγώ τα νιόκι λίγο ουδέτερα (έως και άγευστα..) γι' αυτό ο τρόπος μαγειρέματος και τα υλικά είναι αυτά που μας κάνουν να θέλουμε να φάμε το πιάτο. Θα έτρωγα ευχαρίστως το φαγητό αυτό, κρεμώδες τυροσάλτσα, μπέικον και σπανάκι το κάνουν σίγουρα του γούστου μου!
Φιλιά και καλό μεσημέρι!

zina said...

απλα υπεροχη συνταγη! λατρευω το σπανακι, αλλα σε συνδυασμο με το μπεικον, νομιζω απογειωνεται η γευση!

ευχαριστουμε

zina said...

απλα υπεροχη συνταγη! λατρευω το σπανακι, αλλα σε συνδυασμο με το μπεικον, νομιζω απογειωνεται η γευση!

ευχαριστουμε

Μυρωδία said...

Περιμένω πώς και πώς τη συνταγή για τα χειροποίητα νιόκι!!!
Η συνταγή σου περιλαμβάνει έναν από τους αγαπημένους μου συνδυασμούς: σπανάκι με μπέικον.... Θα δοκιμαστεί σίγουρα!!

Unknown said...

Αχ και πόσο μ'αρέσουν! Είναι και πολύ ευέλικτα, τους ταιριάζουν άπειρες σάλτσες! Πολύ ωραία ιδέα για εύκολο φαγάκι μας έδωσες Έλενα!

DIMI said...

Kαλησπέρα Ελενά μου!!!Ουάου!!Φοβερή συνταγή!!!Συνδύασες τόσο όμορφα γεύσεις καί υλικά!!!Εχω σπανάκι!!!Θά τό φτιάξω αύριο!!!
Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!

Unknown said...

Μου αρέσει ο συνδυασμός! Πολύ ωραία πρόταση! Φαίνεται πεντανόστιμο!:)

evonita said...

πολύ ωραία συνταγή!!!! θέλω κι εγώ νιόκι!!!!

mookies said...

Πολύ μου αρέσουν τα νιόκι και η συνταγή σου φαίνεται υπέροχη Έλενα! Απλή και εύκολη αλλά ιδιαίτερα γευστική.
Φιλιά

Ερμιόνη said...

Να το το αγαπημένο μου κορίτσι με τις τέλειες συνταγές που με κάνουν να πεινώ οποιαδήποτε ώρα της μέρας!
Μ' αρέσει το πιάτο σου Ελενάκι!
Είναι εύκολο, χορταστικό και με έντονες γεύσεις!
Τα φιλιά μου!

- spoonstories- said...

Ααα τι είδαν τα ματάκια μου τα αθώα!!Το θέλω απελπισμένα Λενάκι!!

Beauty Follower said...

Ααααα οπως το βλέπω θα μου αρεσει πολύ!

http://beautyfollower.blogspot.gr

Μarion, said...

Eλενα ωραίο.. πολύ ωραίο. Τα υλικά που έβαλες ταιριάζουν απόλυτα.
Μ αρέσουν πολύ τα νιόκι.
Και με σπιτικά θα είναι ακόμα πιο ωραιο.

Φιλιά :)

Mary said...

Όχι που δε θα τα μαγείρευες με τόσα υλικά ώστε να γίνουν γευστική πανδαισία Ζουζουνάκι μου!!! Θαυμάσια συνταγή!

Φιλάκια στα μαγουλάκια!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...